Ehdoton alaraja

450cc

Heips

Mikä on teidän mielestänne ehdoton alaraja kuutiotuumille moottoripyörissä? Vai eikö koolla olekaan väliä vaan tärkeintä onkin kuinka pyöräänsä käyttää?

5

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kierrosvinkuttimia

      ja mopoja. siinä raja 750. itse en pienempää ostaisi, tai sitten ostan suoraan moposkootterin, ajaa saman asian ja saa halvemmalla. junnuille tietysti piikki ja ehkä harjotteluun muutamaksi vuodeksi joku kuussatanen, mutta sen jälkeen oikea moottoripyörä, ei mikään minimoto.

    • tilavuusmittaaja

      ..semmonen 9 kuutiotuumaa.
      Sevästi pienempi on mopo ja hieman pienempi on kevari.
      Mulle tää ei o uskottavuuskysymys ja pokka kestää ajaa vaikka mopedilla. Kahdella pyörällä on hauskaa, mutta toki tehokkaalla kakspyöräisellä vielä hauskempaa.
      Ajan n.80 kuutioisella.

      • ego kysymys

        itse kunnostan vanhan polkupyörän kevääksi ja aloitan kuntoilun, mutta alle 750 kuutioiset on mopoja. se nyt vaan on niin, ei mikään miehisyysmitta, ne vaan on surkean pieniä ainakin aikuiselle miehelle joka ajaa yli 50 kilometrin matkoja.


    • riittää.,

      Kyllä itselle voisi olla esim.tollainen 250cc
      viakra se minimi,voisi olla ihan mukava peli ajella vaikka nyt isompiin tottunutkin,tuskin silläkään jalkoihin jäisi,mielenkiintoista kts.millaisia mielipiteitä nuo kuutiopäät antavat.

    • pepep-.

      Mulla on 500cc Suzuki, pituutta vähän vajaa 190cm painoa 115kg, silti oon ajellu yli 600km päivämatkoja, eikä oo tuntunu yhtään pahalta, eikä oo kukaan tullu sanomaan että ees näyttäs pahalta :P

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1689
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1598
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1179
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1134
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      7
      1028
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      981
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe