huumekoirien em Suomi sai kultaa mutta kas eihän siitä ole täälläkään kukaan muistannut mainita ei edes ihmiset mitkä harrastavat koirien kanssa muutakin kuin, meille niin tuttua soffan makuuta, noh onneksi kultamitallista minun puolelta.
http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts=1,3:1002:0:0,4:2:0:1:2008-09-23,104:2:566107,1:0:0:0:0:0:
Ei näköjään kullasta välitä
13
591
Vastaukset
koska nimenomaan mun rotu makaa sohvalla mielummin =)))
- luutansa pureskelee
ja soffalla makoilee, voiko koira onnellisempi olla lenkin jälkeen.
- n.sorsa
luutansa pureskelee kirjoitti:
ja soffalla makoilee, voiko koira onnellisempi olla lenkin jälkeen.
ei sitten meiläkään muuta tehdä kuit kuorsataan sohvalla nytten ja yöksi kipittää omalle paikalleen nukkumaan minun viereeni lattialle omalle vuoteeleen.
n.sorsa kirjoitti:
ei sitten meiläkään muuta tehdä kuit kuorsataan sohvalla nytten ja yöksi kipittää omalle paikalleen nukkumaan minun viereeni lattialle omalle vuoteeleen.
tekee niin lenkin kera tai ilman ;))))
- n.sorsa
davalyan kirjoitti:
tekee niin lenkin kera tai ilman ;))))
noin 30kg painoiselle koiralle tarkoitettu rottinkinen vuode, kokeilin mitä 50kg koira siitä tykkää ja mahtuu, noh mahtus jus ja just sinne käpertymään, tilaa vain ei ollut yhtään kääntyillä ja pyysin koiran pois, niin ei suostunnut tulemaan sieltä pois vaan jouduin ottamaan sen sieltä. Noh eräs koira oli aamu- uninen ja ei auttannut ei mikään kun laittoi stopin jos halusi jatkaa uniansa.
aika aktiivisia koiria mutta eivät pidä märästä ilmasta. silloin kyllä mielummin ovat kotona ja peiton alla.
viesti. kaikki ei hoksaa lukea turun sanomia.
ovat kyllä mahtavia nuo koirat jotka koulutetaan eri tehtäviin.
minun Chihut osaavat ainakin tanssia ;-))))
juu ja haukkua ja vinkua ja lyödä tassulla.
osaavat myös istua ja antaa tassua. myös kakkivat ja pissivät kiltisi ulos. ja nätisti pissivät myös lattialla oleviin kukkaruukkuihin kotonakin. että aika eteviä ovat kuitenkin.- n.sorsa
syyttävä vain toteamus ja siitä on kyllä mainittu Suomessa muuallakin kuin vain turunsanomissa, kuulin siitä radiosta kyllä itse, mutta laiton nyt yhden linkin olisin voinnut laittaa jonkun toisenkin. Kah tälläkin palstalla kas kas on paljon muutakin kuin vain soffakoira ihmisiä ja käyvät koulutuksissakin ja on jopa työtehtävissä koiria vaikka tullin palveluksessa.
n.sorsa kirjoitti:
syyttävä vain toteamus ja siitä on kyllä mainittu Suomessa muuallakin kuin vain turunsanomissa, kuulin siitä radiosta kyllä itse, mutta laiton nyt yhden linkin olisin voinnut laittaa jonkun toisenkin. Kah tälläkin palstalla kas kas on paljon muutakin kuin vain soffakoira ihmisiä ja käyvät koulutuksissakin ja on jopa työtehtävissä koiria vaikka tullin palveluksessa.
alkuun ettei kukaan siitä maininnut. mutta se mainitseminen tällä palstalla ei ole sama asia ettei sitä arvostaisi ja ettei siitä olisi keskustellut toisilla palstoilla.
jotenkin tuot itsesi julki usein niin että vain sinä käytät koiraasi ulkona ja vain sinun koirasi saa tarpeeksi ulkoilua.
ketkä täällä on mielestäsi soffakoira -ihmisiä?
mistä täällä ihan oikeasti tiedät kuka koiriensa kanssa käy missäkin? mistä edes tiedät onko heillä koiria ollenkaan?- n.sorsa
majorica kirjoitti:
alkuun ettei kukaan siitä maininnut. mutta se mainitseminen tällä palstalla ei ole sama asia ettei sitä arvostaisi ja ettei siitä olisi keskustellut toisilla palstoilla.
jotenkin tuot itsesi julki usein niin että vain sinä käytät koiraasi ulkona ja vain sinun koirasi saa tarpeeksi ulkoilua.
ketkä täällä on mielestäsi soffakoira -ihmisiä?
mistä täällä ihan oikeasti tiedät kuka koiriensa kanssa käy missäkin? mistä edes tiedät onko heillä koiria ollenkaan?ketjussa maininnut koirastamme soffakoirana, kah soffakoirien elämä on helppoa ei tarvitse kuit vain arkitottelevaisuutta ja ulkoilua, ne oikeat koiraihmiset rotuihin katsomatta käyvät ja tekevät koirien kanssa kaikkea mahdollista ja ovat yhdessä tai jopa useammassa koulutuksessa koiran kanssa ja osalla on koirat jopa työtehtävissä.
Minä en ole ikinä sanonnut meidän koiran saavan vaan tarpeeksi liikuntaa kah meilä saa pikkanen minun kanssa olla jokaisessa paikassa mukana minne voi vain ottaa vaikka markkinoilla missä oli paljon koiria ja varmasti moni muukin raahaa öö ottaa koiransa mukaan moniikin paikkoihin ja liikkuvat niiden kanssa ulkona, mutta silti ne on vain soffakoiria, kun ei niiltä juurikaan vaadita samoja asioita, koulussa käyviin koiriin tai työtehtävissä oleviin koiriin verrattuna. - että:
n.sorsa kirjoitti:
ketjussa maininnut koirastamme soffakoirana, kah soffakoirien elämä on helppoa ei tarvitse kuit vain arkitottelevaisuutta ja ulkoilua, ne oikeat koiraihmiset rotuihin katsomatta käyvät ja tekevät koirien kanssa kaikkea mahdollista ja ovat yhdessä tai jopa useammassa koulutuksessa koiran kanssa ja osalla on koirat jopa työtehtävissä.
Minä en ole ikinä sanonnut meidän koiran saavan vaan tarpeeksi liikuntaa kah meilä saa pikkanen minun kanssa olla jokaisessa paikassa mukana minne voi vain ottaa vaikka markkinoilla missä oli paljon koiria ja varmasti moni muukin raahaa öö ottaa koiransa mukaan moniikin paikkoihin ja liikkuvat niiden kanssa ulkona, mutta silti ne on vain soffakoiria, kun ei niiltä juurikaan vaadita samoja asioita, koulussa käyviin koiriin tai työtehtävissä oleviin koiriin verrattuna.Koiria ei saa ottaa markkinoille/toreilel mukaan. Suomen laki jo sen kieltää.
Hieno homma,jos suomen koirat on taas maailmallakin kunniaa niittäneet.
Näin jälkikäteen,kun en ole tuosta missään kuullut.
Mutta eiköhän kaikki ole samaa mieltä,oli sitten niitä "soffasamppioonien" omistajia tai sitten mitä lie :O)- n.sorsa
ostaa käyttökoira, mutta se duuni ja nostan todella hattua em kullasta, koska se vaatii monta kertaa viikossa treenausta, jos aikoo olla lajinsa paras töissä ja kisoissa. Helppoa sitä tänääkin oli ulkona metsässä se arkitottelevaisuus, huhuilua koiralle tai viheltelyä, ja hihnassa kuljetaan edes siedettävästi ja kotia vain ruokaa nenän eteen, koira tyytyväisenä soffalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794444
- 503762
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512571Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161725Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271547Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121329- 461273