Eli nyt lokakuussa luvassa keilausta klo 17:00 alkaen Ruusulankadun keilahallissa. Rata varattu 1½ tunniksi ja hinta määräytyy lähtijä määrän mukaan eli sitovia ilmoittautumisia järkkäreille tai miittimailiin kiitos...Keilailun jälkeen askeleet kohti ravintola Fridayta n. klo 19:00 ja sieltä sit jatkoille kenties Zetoriin tai mihin nenä näyttää... Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja vanhat sättärit...
PS. Illan aikana lyödään lukkoon pikkujoulu suunnitelmat (alustavasti joko la 15.11 (erotiikkamessut myös silloin) tai la 29.11---> Ehdotuksia päivästä ja paikasta otetaan vastaan...
4.10.....+40hki miittiä Helsingissä...;-)
14
2187
Vastaukset
- Miitti40Hki
Keilaukseen ilmoittautumisen viimeinen päivä on ke 1.10...jokunen innokas jo ilmoittautunutkin :-)
- vinca
olis kiva 29.11. ????
- lexza1
Marraskuunloppu olis paree päivä,ois aikaa toipuu ererresistä tontuiluista.Eli291108.
- arja..11
mulle kävis 29.11. ólen silloin pääkaupunkiseudul..
- arja..11
muuten unohdin mainita et en ole joulumuorina tänävuonna.. on muistona lapsenlapsille edellisen vuoden mokat muorina.. kaikil hyvää joulumielt toivon mukaan pippaloihin.. halein arja.11
- vinca
Olit niin mukava joulumuori viimevuona iloinen ja pirtee ,mutta olis kiva muutenkin nähdä sinuakin muiden joukossa ,,,,,,:)
vinca kirjoitti:
Olit niin mukava joulumuori viimevuona iloinen ja pirtee ,mutta olis kiva muutenkin nähdä sinuakin muiden joukossa ,,,,,,:)
nauraa... vai olin.. punastu..
tuun mielellään sinne joulupileisiin.. mut en pääse kun silloin marraskuun lopul.. kaikille ihanat halit..- vinca
arja.11 kirjoitti:
nauraa... vai olin.. punastu..
tuun mielellään sinne joulupileisiin.. mut en pääse kun silloin marraskuun lopul.. kaikille ihanat halit..Oli kiva nähdä 4.10.-08 miitissä meidän muiden joukossa :)sinut arja.11 (Zetorissa),,,,,,,,,näkyilään taas ,ehkä niissä pikkujouluissa.... :)/ Älä turhaa punastu ...Halit
vinca kirjoitti:
Oli kiva nähdä 4.10.-08 miitissä meidän muiden joukossa :)sinut arja.11 (Zetorissa),,,,,,,,,näkyilään taas ,ehkä niissä pikkujouluissa.... :)/ Älä turhaa punastu ...Halit
oli kivaa miitis ja kaikille halit.. nähdään pikkujouluriennois... halit
- vinca
Oli oikein mukava keilamiitti ja kaikki ihqut ihmiset chat ystävät sai nähdä .
- Lettiskä
Kiitos kaikille ihanille ihmisille. Oli mahtavaa!
- severiina2
mukava ilta oli...keilaus sujui melko hyvin...hiukka Mr...:lle hävisin... Fridayssä käväsin mut jatkot oli mulla muualla ;-), mut kuulemma oli kivaa ollu Zetorissakin. :-). Seuraava miitti taitaa jäädä väliin mut sitten 29.11 nähdään pikkujouluissa...
- vinca
eikö se oo pikkujoulu miitti?
Mukavata Oli Juuuuuuhhhh...
Keilailu EI menny IHAN putkeen... Rännit Joutuivat Koville...*Wiiiiirnnn*
Fraidays... Mukavata oli Nähdä UUSIA henkilöitä... Jatkot... Juuhh... Sielki Uusia...
Enskuus Taas... Ja Sit Ne PIKKUJOULUT...*Toivoo JOS vaikka Pukki ois...* Mut... Se vasta sit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283181Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän382910- 1502378
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261980Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3991793Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1151746- 3251640
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151502- 1351489