riulista...

tuliaisina vatsatauti

tulin juuri viikonloppuna tunisiasta, jossa kärsin muutaman pvän ajan ripulista (to-pe) suomessa ripuloin jälkeiset päivät ihan vaan muutaman kerran pvässä ja nyt ikävä todeta että edellisyönä (ti-ke)kova ripulointi alkoi taas, vesiripulia tulee jatkuvasti,ja vatsassa kovat kiput ja vellomiset...

kävin eilen terveydenhoitajalla joka käski mennä labraan viemään ulostenäyte,jonka olen huomenna viemässä. Kauan tuloksilla menee ihan julkisella puolella helsingissä?
Perjantaina jos olo ei oo helpottanut yhtään, käski tulla lääkärin näytille,tai jos olo pahenee.

Nyt koko eilisen pvän ripuloin jatkuvasti, ja suolistosta kuuluu TODELLA KOVA VELLOMINEN, ja mikään ruoka ei pysy sisällä (voi olla että tämä jo eilenkin,mutta en ollut vain syönyt mitään).

Mikä mulla voi olla? Toki se selviää labroista,mutta pelottaa et niil menee monta päivää :(.

5

1683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meillä kun

oli vakuutus niin kävimme yksityisellä, sieltä sai tuloksen seuraavana päivänä. Meillä syyksi osoittautui salmonella
      Toipumisia!

• tuliaisina vatsatauti

kiitoksia, mullakin olisi ollut matkavakuutus. Mutta vakuutusyhtiöllä käytäntö että kotimaassa sairastumiset pitää maksaa käteisellä,kun menee lääkäriin.Ja mulla ei tähän hätään sellasia summia ole:(. Käännyttipä nuoki kunnallisella mut aluks terveyskeskuksesta pois,ku en kuulu muka heidän piiriin kun on ollut matkavakuutus...
        alko oleen jo itku kurkussa kun pelkkä sairas todistus piti hakea... nyt menossa viemään labraan näyteet, toivottavasti tulokset tulee nopeesti:(

• tuliaisina vatsatauti

no huhhuh... kävin viemässä ne näytteet. Vastaukset valmiit tiistaina tai viimeistään ke! Voi hevetti, ja saikku loppuu huomenna siis jos oireet hellittäneet. Nyt ei edelleenkää mikää pysy sisällä.
      En uskalla syyä niit tunisiast saatuja lääkkeitä, ettei ripulointi lopu!

Mähä oon sit heti lauantaina menos töihi, ja jos vaik mul oiski salmis:(.

• minäkin sain sieltä ripulin...

Olin kesäkuussa Tunisiassa. Sain lopussa sieltä ripulin. Kun tulin suomeen, niin viikon kuluttua reaktiivinen niveltuledus ja mykolasma-keuhkokuume ja astma kaupan päälle. En ole vieläkään terve vaan sairaslomalla.Siellä oli niin huono hygieniataso ja helteellä eivät meinanneet laittaa ilmastointia päälle, koska heidän mielestä ei vielä ollut helle.Jätehuolto ei pelaa siellä lainkaan.En suosittele kellekään kys kohdetta.

• Haluaisin tietää..

Tuliko muita oireita vielä? Mikä bakteeri oli kyseessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      227
      1351
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      960
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe