hyvä matti saari :)

pienen ihmisen huuto pimeyd...

..oli sinun tekosi. harmi että veit muita mukanasi kun ammuit kuoliaaksi oppilastovereitasi. mutta ehkä ihmiset nyt tajuavat että tätmä suomi EI OLE lintukoto eikä turvaa ole oikeasti missään.. kriisiapu..pyh. oliko joskus 1500 luvulla kriisiapua kun verisiä sotia käytiin mies miestä vastaan kirvein ja keihäin? kysyn vaan.. nyt kun pikku sielun valheellinen lintukototurva järkkyy edes vähänkin niin heti pitää olla kriisi yms. turvaa voi vittu mitä luusereita ne sellaiset matti vanhasa lintukoto nössöt on. yöök..

8

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi hulluille

      Annetaan aselupia.Eikös vallesmanni ollutkaan tehtäviensä tasalla.

      • Vallesmannilla

        Ole Psykologin/-atrin koulutusta. Miten hänen pitäisi selvittää kuka on hullu ja kuka ei?


    • tarvitsee kaikki

      aseet autosta sarjatuli aseisiin,saarikin sai nämä aseet poliisin luvalla.

      • olisi varmaan

        Olisi varmaan saanut myös ilman poliisin lupaa.


    • sitten

      valvoo jos ei polliisi ISOVELIKÖ!!!

      • saaren matti

        ..matti teki temput terävät,,ja vanhanen haluaa lintukoto suomen missä kaikki asuu lähiöissä ja ostokset hoidetaan moottoritien varressa olevassa mega kauppakeskuksessa. kukaan ei mieti missä on oikea rakkaus ja toisesta välittäminen jolla OIKEASTI ehkäistäisiin ko. kouluammunnat.. mutta niinkuin sarasvuokin saarnaa materia ja raha on sitä mitä pitää saada japaljon ja heti ja tehokkaasti kaikki mulle heti nyt. . ja sitten ihmetellään " eihän täällä normaalisti tollaista tapahdu? miksi oi miksi? enkö olekaan turvassa ja voi keskittyä omaan napaani? ..mutta sehän on virkavallan syy..siis mä olen niiiiiin arvokas et mulla on itsestään selvä oikeus tulla oikein kohdelluksi ja suojatuksi ja huomioiduksi vaikken muista paskan vertaa piittaa..( ei ihmis,,vaan asenne vihaa mulla ,,ja EN ole ampumas ketään.. koitan vaan hyväksyä kaiken paskan niissä rajoissa kuin voin)


      • ---
        saaren matti kirjoitti:

        ..matti teki temput terävät,,ja vanhanen haluaa lintukoto suomen missä kaikki asuu lähiöissä ja ostokset hoidetaan moottoritien varressa olevassa mega kauppakeskuksessa. kukaan ei mieti missä on oikea rakkaus ja toisesta välittäminen jolla OIKEASTI ehkäistäisiin ko. kouluammunnat.. mutta niinkuin sarasvuokin saarnaa materia ja raha on sitä mitä pitää saada japaljon ja heti ja tehokkaasti kaikki mulle heti nyt. . ja sitten ihmetellään " eihän täällä normaalisti tollaista tapahdu? miksi oi miksi? enkö olekaan turvassa ja voi keskittyä omaan napaani? ..mutta sehän on virkavallan syy..siis mä olen niiiiiin arvokas et mulla on itsestään selvä oikeus tulla oikein kohdelluksi ja suojatuksi ja huomioiduksi vaikken muista paskan vertaa piittaa..( ei ihmis,,vaan asenne vihaa mulla ,,ja EN ole ampumas ketään.. koitan vaan hyväksyä kaiken paskan niissä rajoissa kuin voin)

        Sinulla on syviä ja hienojakin mietteitä. Jeesus rakastaa sinua ja palstalaisia


      • Jeesus opettaa
        --- kirjoitti:

        Sinulla on syviä ja hienojakin mietteitä. Jeesus rakastaa sinua ja palstalaisia

        Sanassaan:"Ei kukaan voi palvella kahta herraa, Jumalaa ja mammonaa"...
        "Ei ihmisen elämä riipu hänen omaisuudestansa vaikka sitä ylenpalttisesti olisi"...
        Lopunajoista Hän sanoo:"Laittomuus pääsee valtaan"..."Kylmenee useimpien rakkaus"...
        Kristuksen terveen opin vastakohta on riistokapitalismi...
        Nykypäivänä on paljon niitä, jotka koettavat ahtaa samaan pakettiin evankeliumin, ja kapitalistiset arvot...Perinteisestihän erilaisissa seurakunnissa koitetaan aivopestä köyhäkin äänestämään kokoomusta.....Se kun on niin "jumalista"...
        Vasemmistolaisuus taas on perkeleestä...
        Nuo Jokela / Kauhajoki, ja monet muutkin, vähemmälle julkisuudelle jääneet tradegiat, ovat suora seuraus siitä fasistisesta politikoinnista, joka alkoi 90-luvun alussa. Ahon/Viinasen toimesta, ja jota on jatkettu siitä lähtien jokaisen hallituksen hallituskaudella...
        Poliitikot ovat vaihtaneet omantunnon, ja moraalisen selkärangan rippeetkin rikollisten liikemiesten lahjusrahoihin...
        Vanhanen on kierojen kumppaniensa kanssa puuhastellut rikkaitten kakaroille omia yliopistoja, parempia opiskelumahdollisuuksia, kuin vähäosaisille on tarjolla...
        Arvoisa ministeri on hallituskumppaneineen näyttänyt valtiomiestason mallia:valehtelusta, lupausten pettämisestä, moraalittomasta sukupuolisekoilusta, riistämisestä, virka-aseman väärinkäytöstä, itsekkyydestä, oikeuslaitoksen väärinkäyttämisestä käräjöidessään sukupuolisekoiluittensa julkisista kommentoinneista....jne....jne....
        Työpaikat on saman loisjoukon toimesta ajettu Kiinaan, kun mikään muu ei merkitse kuin rahaa, rahaa, rahaa.....l..
        Nyt sitten ihmetellään ja meltotaan hysteerisinä aseista, ikäänkuin kaiken tässä mainitun yhteiskunnallisen paskan syy ja aiheuttaja olisivat lailliset aseet...
        No...Kun edellinen kirjoittaja otti esiin Jeesuksen...
        Onhan asiassa se puoli, että nämäkin traagiset tapahtumat vahvistavat sitä käsitystä, että Jeesuksen tulemus on lähellä...
        Joka tapauksessa lähempänä kuin koskaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe