Minulle tuli viesti että pitää mennä ulosottoselvitykseen. Meidän auto jonka arvo on n.2000 € on minun nimissä, velkaa minulla on n.3000€.Voiko ulosotto viedä automme?
Ja mitä kaikkea tuolla selvityksessä kysellään?
auton vienti
5
998
Vastaukset
Eivät ota autoa, ellet myy - rahat kyllä kelpaa.
- likka
Kiitos ripsa :)
- viekö..
..ulsotto minun uuden maastopyörän 3300€,on maksettu,mutta viekö tosiaan uo sen minulta,ei mulla sen puoleen ole ulosotossakaan mitään maksuja,ei ole koskaan ollutkaan,,,
- voutisun
Lopulta sunkin pyöräs päätyy ulosottoon. Mie käyn kyläsä ja lyhennän omia velkojain. Kun mun 500 egen kaara ei kelpaa vaikka olisin antanutkin.
- Naikkone08
voutisun kirjoitti:
Lopulta sunkin pyöräs päätyy ulosottoon. Mie käyn kyläsä ja lyhennän omia velkojain. Kun mun 500 egen kaara ei kelpaa vaikka olisin antanutkin.
autoa kun on noin "halpa vehe". Ole huoleti, niitä kiinostaisi vain jos se auto olis 20 000e arvonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556