Huppu auton nokalla

Mikä varten?

Miksi jenkeissä niin monessa autossa on kumihuppu siinä nokalla? Ei kivet hakkaa maalipintaa? Eihän siellä ole edes hiekkateitä verrattuna vaikka suomeen....

7

948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmä-

      se sielläkin on.

      • Huono vastaus!!

        No ei! Lomalla oli kokoajan 20-30lämmintä. Silti huppuja monessa autossa. Kyllä se kiviin liittyy mutta miten?


    • Hoboken

      Se nyt vaan on sellainen tapa joillakin. Aikanaan Suomessa monet laittoivat aikanaan uuden auton ostaessaan penkinsuojukset niihin, etteivät mene pilalle, ja näyttää paremmalta sitten aikanaan myytäessä. Niinpä monissa ruostekasoissa oli sitten kymmenen vuoden käytön jälkeen uudenveroiset penkit.

      Tässä nyt suojataan auton keulaa kiveniskemiltä. Hölmönnäköistä mielestäni, mutta hupinsa kullakin. Myös rekisterikilvensuojukset käyvät hyvin kaupaksi...

      • Wilson

        Useimmiten huppu on autojen nokassa mitä hinataan asunto-autoilla koska silloin lentää renkaista koko ajan kiviä!


    • Jorette

      ... Suomessa tuunattua amatsu DXsää?

      Sama meininki. Erityisesti afro-amerikkalainen väestön osa pitää Car-bra:ta niinkuin sitä kutsutaan erityisen tyylikkäänä.

      Onhaan sillä kiveniskemiä ehkäisevä vaikutus, mutta paikallisen highway-kulttuurin tuntevat olisivat ehkä taipuvaisia olemaan huolissaan enempi kylkiruntuista ja perääajoista kuin noista kiveniskemistä.

      Se on sitä mantereen halki road trip henkeä mitä haetaan...

      J

    • fiksua porukkaa

      Monet myos ostivat autoihin sellaisia kumisia maadoitusjohtoja jotka roikkuivat auton takana ja osuivat maahan. Tarkoitus oli kai johdattaa pahat henget pois autosta tms.

      On myos magneeteilla varustettuja kenkia jotka parantavat sairauksia.

      Jne :)

    • poliisin toimtaa

      Sillä pyritään häiritsemään poliisin tutkan toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      98
      3037
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      79
      3011
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      311
      1931
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      89
      1434
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1226
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1155
    7. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      869
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      124
      795
    9. 46
      783
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      747
    Aihe