kannattaako ostaa? onko parempi kuin Canon 3000N?
Vastaukset 8
- kuvaaja
Tuolla Minoltalla pärjäät kyllä harrastekäytössä ihan mainiosti. En osaa verrata sitä tuohon Canoniin, siitä ei ole omakohtaisia kokemuksia.
- dynaxmies
Toiminnot on selkeitä ja toimivia, tarkennus nopea ja valonmittaus erinomainen, hemskutin hyvä kamera! Lisäksi Dynax on muistaakseni kevyempi. Aluksi tosin Dynax tuntuu oudon muoviselta, mutta se liennee pikku juttu. Kyllä kannattaa ostaa.
- valokuvaaja 16 v.
kiitos vastauksista, tuo kamera tullaan kyllä ostamaan.
- Tuputtaja
Dynax 5 tyrkyllä...
- valokuvaaja 16 v.
eilen tuli ja aivan mahtavaksi on kyllä osoittautunut :)
- Tuputtaja
valokuvaaja 16 v. kirjoitti:
eilen tuli ja aivan mahtavaksi on kyllä osoittautunut :)
tykästyn näköjään tähän vitoseen etten mä enää tuputakkaan tätä kellekkään.
Himottaisko 105 macro? Sitä mä en välttämättä kaipais jos se sais hyvän uuden kodin.
- kuvaaja
ihan hyvä ostos. Riippuen tietysti käyttötarkoituksesta,itselleni hankin sen kuvatakseni pääasiallisesti luontoa ja eläimiä.
Täytyy sanoa että olen ollut tyytyväinen.- miksu
en tiedä liekkö käyttäjäs vika mutta itse en pitänyt tästä kamerasta lainkaan =(
todellinen pettymys. päädyin canonin järkkäriin =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116885
- 83880
- 62825
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49599En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534