Projisointiprojektiin osallistujat tähän mennessä ovat Itzli, Topu, Babylos ja Menthe, ei toistaiseksi KETÄÄN muita. Muistakaa ettei kenenkään projektiin ilmoittautumattoman nimimerkkiä saa käyttää luvatta sen enemmällä syyllä kuin tavallisestikaan. Tämä työskentely ei anna minkäänlaista tukea tavalliselle häiriöiden aiheuttamiselle magian varjolla. Esimerkiksi Josefinan nimellä on väärennetty joitakin viestejä, vaikkei hän ole ilmoittautunut osallistujaksi. Myöskään projektiin osallistuneiden nimimerkeillä ei saa kirjoittaa ketkään muut kuin ne jotka itsekin ovat osallistuneet projektiin. Ulkopuoliset jotka kirjoittavat osallistujien nimimerkeillä ovat hekin ainoastaan tavallisia häiriköitä.
Osallistujat tähän mennessä:
11
391
Vastaukset
- menthe
Selvennys olisi varmaan paikallaan ennenkuin tämä "pikku leikkimme" riistäytyy käsistä. Luulin että myös Aries olisi mukana. Josephine ei ole, mutta kuka on Tellu?
Katsotaan miten kauan jaksamme... Minusta tämä on ainakin mukavaa vaihtelua... Hauskaa päivänjatkoa osallistuneille :)- Itzli
Unohdin kokonaan Arieksen. Hän on myös mukana.
Tellu on Josefinan ex-nimimerkki, eikä myöskään ole mukana. - Itzli
Itzli kirjoitti:
Unohdin kokonaan Arieksen. Hän on myös mukana.
Tellu on Josefinan ex-nimimerkki, eikä myöskään ole mukana.Tellun raato onkin ilmoitettu Josefinan toimesta riistaksi, ja uutena ilmottautujana Riotandra. Eli vapaita nimimerkkipersoonallisuuksia ovat:
Itzli
Babylos
Menthe
Topu
Aries
Tellu
Riotandra - TelluN RAATO
Itzli kirjoitti:
Tellun raato onkin ilmoitettu Josefinan toimesta riistaksi, ja uutena ilmottautujana Riotandra. Eli vapaita nimimerkkipersoonallisuuksia ovat:
Itzli
Babylos
Menthe
Topu
Aries
Tellu
Riotandra
- Tellu
>Josefinan nimellä on väärennetty joitakin viestejä, vaikkei hän ole ilmoittautunut osallistujaksi.
Joo EI kannata väärentää, SITÄ uikutusta ja narinaa ei kestä sitten kukaan mikä siitä seuraa.
Syvyydestä minä huudan: älkää auttako MINUA tulemaan Ellipsiksi. Toisaalta OLEN jo. Yhyy.
:(
:)
:D
;(
;)
;D
=(
=)
=D
8(
8)
8D
%(
%)
%D- Josefina
Kuka viheliäinen lehtokurppa kehtaa väärentää jalon persoonani. Minä en ole Ellipsi, vaan Suuri Pyöreä ja punainen. Ja kohta suutun ja mustaksi muutun. Tällaisista Itzlin mielipuolisista kokeiluista ei mitään hyvää seuraa, sanokaa minun sanoneen. Idea oli kuollut jo syntyessään. Ehkä olin itsekin. Kaipaan kaltaisiani ihmisiä joiden otsasta loistaa hengen valo, täällä kun loistaa vain hulluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!
- Kauhiast' hämmästyny
Josefina kirjoitti:
Kuka viheliäinen lehtokurppa kehtaa väärentää jalon persoonani. Minä en ole Ellipsi, vaan Suuri Pyöreä ja punainen. Ja kohta suutun ja mustaksi muutun. Tällaisista Itzlin mielipuolisista kokeiluista ei mitään hyvää seuraa, sanokaa minun sanoneen. Idea oli kuollut jo syntyessään. Ehkä olin itsekin. Kaipaan kaltaisiani ihmisiä joiden otsasta loistaa hengen valo, täällä kun loistaa vain hulluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus!
Mistä päättelet olevasi jalo?
- Riotandra
Myös minun nimimerkilläni saa tykittää listaa niin raskaasti kuin sielu sietää itse kullakin osallistujalla.
- Öhh
Mitäs järkeä siinä, kun sinulla ei ole henkilöhistoriaa täällä?
- Riotandra
Öhh kirjoitti:
Mitäs järkeä siinä, kun sinulla ei ole henkilöhistoriaa täällä?
Mitä sillä on väliä onko jollain tähän kokeiluun osallistuvalla "henkilöhistoriaa"? Saattaahan olla niinkin että tunnen henk.kohtaisesti joitakin mukana olevia, ja he tuntevat minut... Siitähän vasta sotkun voisikin saada aikaan - ehkä tai sitten ei. Magiastahan tässä piti olla kysymys vai velliäkös siellä vatkutetaan päivät pitkät pöksyn mutkassa?
- Polgara
Minä en tiedä mistään mitään kun olen ollut viikon ilman mahdollisuutta päästä nettiin... Eli mikä ihmeen kokeilu ja minä ilmoittaudun heti mukaan... :D
Pol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999