Onko kukaan lentänyt reittiä Hki-Pariisi-Dallas-Miami? Miten vaihdot? Huomioitavaa?
Dallas
2
693
Vastaukset
- dallasiin
Jos tarkoitukseni olisi päästä Helsingistä Miamiin en tosiaankaan haluaisi lentää sinne Dallasin, Texas, kautta.
Voisitko mahdollisesti tarkoitta Dulles'in lentokenttää Washington'issa (DC)? Tämä reitti on ainakin maantieteellisesti järkeen käyvä, vaikka yrittäisin välttää kahta vaihtoa. Ei ole ikinä kiva vaihtaa USA:ssa jatkolennolle heti maahan tulon jälkeen. Passi- ja tullijonot voivat olla pitkät ja sen jälkeen joudut vielä 'check-in' matkatavarasi jatkolennolle, lisäksi olet väsynyt ja jos lentosi sattuu saapumaan myöhässä, niin jonoissa seisoskelu stressaa. L
Oletan, että säästät lipun hinnassa, joten jää punnittavaksesi onko säästö vaivan arvoista. - Dallasin
kautta lentämästä? Häh? Jos se matkustajalle sopii, niin Dallas on oikein hyvä paikka vaihtaa ja maahantuloselvityksetkin sujuvat joustavasti.
Matkustajan kannattaa itse ottaa selvää vaihtoajoista ja muusta, netistä löytyy kaikki tieto.
Dallasin kenttä on vilkas, mutta hyvä ja toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884