Syötämme samojedinpennulle Royal Canin maxi-ruokaa, ja koska se vaikuttaa maistuvaiselta ja muutenkin hyvältä, ajattelin josko seropillemme löytyisi tästä sarjasta myös sopiva. Eli tämä seropimme on 3,5- vuotias vastikään leikattu uros, todella hoikkarakenteinen, säkä noin 40 cm ja painoa noin 11-12 kg. Rotuina coctailissamme on 1/2 suomenpystykorva, 1/4 saksanmetsästysterrieri ja 1/4 kettuterrieri. Itse pohdiskelin kokeilla medium adultia tai medium sensibleä, koska tuo vatsa on välillä temppuileva.
Mikä Royal Canin ruoka seropille?
3
654
Vastaukset
- antasin kernaasti
SE-RO-PA:TA.. sellasta rotua ei ole olemassa ku seropi.ni älä anna mitään.
Törkeän yihinnoiteltua laatuun nähden ja sarjassa kaikenlaisia roturuoka-höpönpöpöjä. Tietenkin jos haluaa maksaa sen 60€ säkiltä melkein marketin Lupan veroisesta ruoasta.
Itse joskus syötin RC Maxi lightia ja ei kyllä vakuuttanut ja hinta hirvitti.
Jos kuitenkin olet havainnut RCn teille hyväksi, niin mikään ei estä syöttämästä samaa ruokaa seropille, kuin samojedillekin. Se maxi, siinä nimen perässä on vain sana, ei tarkoita mitään sen kummempaa.- tämätämätämä
Jos tahdot royalia syöttää niin valitsisin sinuna keskikokoisten koirien ravinnon eli RC MAXI ADULT?
http://www.royalcanin.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=45
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643255Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433097- 422457
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002207- 311913
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271810- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851415- 391300
- 811132