Oulun baareja?

uutelo

Uutena oululaisena kuulin juttua, että jostain löytyisi mesta, jossa soitetaan HC:ta ja elektronisempaa musiikkia. Paikan nimi pääsi lipsahtamaan ohi kylläkin. Apuja löytyykö, vai oliko täysin villi huhu? :)

9

1339

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdf-71

En ole varma mutta Valkealinnan radan puoleisessa päässä on HTC ja sen seinämainokset vaikuttavat teknolta, trance tms.

Paha sanoa, en ole koskaan käynyt..

• mainostamisessa

hah hah hah hah haaaaaaaaaaaa!

Ite kysyy ja kohta ite vastaa tai joku "avulias" höhlä
      mainostaa kieron "kyselijän" puolesta :D

• sinne vaa!!!

Timpan mesta on kyllä kunnon baari!! Musiikki on kunnon HC:ta meno vielä hardcorempaa!!seuraavana aamuna heräätki jo jonku sykkivä suussasi!!

• asdf-71

Ei ollut mainos kikka. Minä vastasin mutten aloittanut. Mietin kyllä itsekin että onko mainostamista sanoa ravintolan nimi.

Noh, turhaapa tuota miettii. Kaipa valveutunut mode mainostamisen hoksaa.

• asdf-71
        asdf-71 kirjoitti:

Ei ollut mainos kikka. Minä vastasin mutten aloittanut. Mietin kyllä itsekin että onko mainostamista sanoa ravintolan nimi.

Noh, turhaapa tuota miettii. Kaipa valveutunut mode mainostamisen hoksaa.

Jos tarkoitat sitä paikkaa Myllyojan suunnalla niin huh huh. Kävin kerran ko. paikassa ja paikka oli täynnä hulluja ja ne tunki väkisin vielä samaan pöytään.

Siinä pubin vieressä oli hyvä ruohikkoalue. Siellä makasi 3 pultsaria etukenossa. Yhdellä ei ollut edes housuja jalassa.

T.M on klassikkopaikka? Voittaa ehkä jopa Pepperin???

• semmoinen
        asdf-71 kirjoitti:

Jos tarkoitat sitä paikkaa Myllyojan suunnalla niin huh huh. Kävin kerran ko. paikassa ja paikka oli täynnä hulluja ja ne tunki väkisin vielä samaan pöytään.

Siinä pubin vieressä oli hyvä ruohikkoalue. Siellä makasi 3 pultsaria etukenossa. Yhdellä ei ollut edes housuja jalassa.

T.M on klassikkopaikka? Voittaa ehkä jopa Pepperin???

Timpan mesta on Myllyojan räkälä, ei pahalla. :) Siellä ne puliukot makailee ruohikolla ilman housuja ja ottaa toisilta sykkiviä suuhun. Aamulla sitten tuleeki mietityksi että mitä helvettiä tulikaa tehtyä edellisenä iltana:D

• Eetu 854

Nuclear Nightclub on kyllä surkein paikka missä olen käynyt,jopa raudaskylän sika baarissa on parempi meno. Olen kiertänyt ympärin maailmaa ja missään en on nähnyt niin tissiposki portsareita kuin tässä kyseisessä paikassa.Huomasin myös ett eräs ravintolan tuleva asiakas (täysin selvä),joka ontui vähän toista jalkaa .Ei päästetty sisälle kun oli "niin huono kunto".Näin Nuclear Nightclubissa.

• tulilehto

Onkohan jossainpäin oulua strippibaaria?

• on111

Underground Dreams , Hallituskadulla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      72
      5828
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      256
      4654
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2578
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      28
      2493
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      84
      1521
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      105
      1337
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      106
      1235
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1181
    Aihe