Uutena oululaisena kuulin juttua, että jostain löytyisi mesta, jossa soitetaan HC:ta ja elektronisempaa musiikkia. Paikan nimi pääsi lipsahtamaan ohi kylläkin. Apuja löytyykö, vai oliko täysin villi huhu? :)
Oulun baareja?
9
1289
Vastaukset
- asdf-71
En ole varma mutta Valkealinnan radan puoleisessa päässä on HTC ja sen seinämainokset vaikuttavat teknolta, trance tms.
Paha sanoa, en ole koskaan käynyt.. - mainostamisessa
hah hah hah hah haaaaaaaaaaaa!
Ite kysyy ja kohta ite vastaa tai joku "avulias" höhlä
mainostaa kieron "kyselijän" puolesta :D - sinne vaa!!!
Timpan mesta on kyllä kunnon baari!! Musiikki on kunnon HC:ta meno vielä hardcorempaa!!seuraavana aamuna heräätki jo jonku sykkivä suussasi!!
- asdf-71
Ei ollut mainos kikka. Minä vastasin mutten aloittanut. Mietin kyllä itsekin että onko mainostamista sanoa ravintolan nimi.
Noh, turhaapa tuota miettii. Kaipa valveutunut mode mainostamisen hoksaa. - asdf-71
asdf-71 kirjoitti:
Ei ollut mainos kikka. Minä vastasin mutten aloittanut. Mietin kyllä itsekin että onko mainostamista sanoa ravintolan nimi.
Noh, turhaapa tuota miettii. Kaipa valveutunut mode mainostamisen hoksaa.Jos tarkoitat sitä paikkaa Myllyojan suunnalla niin huh huh. Kävin kerran ko. paikassa ja paikka oli täynnä hulluja ja ne tunki väkisin vielä samaan pöytään.
Siinä pubin vieressä oli hyvä ruohikkoalue. Siellä makasi 3 pultsaria etukenossa. Yhdellä ei ollut edes housuja jalassa.
T.M on klassikkopaikka? Voittaa ehkä jopa Pepperin??? - semmoinen
asdf-71 kirjoitti:
Jos tarkoitat sitä paikkaa Myllyojan suunnalla niin huh huh. Kävin kerran ko. paikassa ja paikka oli täynnä hulluja ja ne tunki väkisin vielä samaan pöytään.
Siinä pubin vieressä oli hyvä ruohikkoalue. Siellä makasi 3 pultsaria etukenossa. Yhdellä ei ollut edes housuja jalassa.
T.M on klassikkopaikka? Voittaa ehkä jopa Pepperin???Timpan mesta on Myllyojan räkälä, ei pahalla. :) Siellä ne puliukot makailee ruohikolla ilman housuja ja ottaa toisilta sykkiviä suuhun. Aamulla sitten tuleeki mietityksi että mitä helvettiä tulikaa tehtyä edellisenä iltana:D
- Eetu 854
Nuclear Nightclub on kyllä surkein paikka missä olen käynyt,jopa raudaskylän sika baarissa on parempi meno. Olen kiertänyt ympärin maailmaa ja missään en on nähnyt niin tissiposki portsareita kuin tässä kyseisessä paikassa.Huomasin myös ett eräs ravintolan tuleva asiakas (täysin selvä),joka ontui vähän toista jalkaa .Ei päästetty sisälle kun oli "niin huono kunto".Näin Nuclear Nightclubissa.
- tulilehto
Onkohan jossainpäin oulua strippibaaria?
- on111
Underground Dreams , Hallituskadulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453333Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503175Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4352391Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2461473Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 761227
- 781221
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311178Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1261086