Elikkäs oon miettiny noiden kahden pelin väliä.
Ku latasin SimCity Societiesin demon ja vaikutti aika sekavalta (oon kylläkin tottunu SimCity 4:een). Mutta CityLife sarjaa en tunne ollenkaan et saattaa olla tosi huonokin.
Molemmissa näyttää grafiikat hienoilta, SimCityssä ehkä vähän monipuolisemmalta. Lisäksi jos ostaisin SimCityn, hankkisin sen Deluxe Editionina eli Destinations kaupan päälle.
Kysymys siis onkin, onko huonoja kokemuksia SimCity Societiesista tai hyviä CityLifestä.
Kuinka monipuolinen kaupungin rakentaminen CityLifessä on mahdollista?
Vai onko CityLifessä ainoa etu vanhaan SimCity 4:een grafiikka?
Tällä hetkellä olen kallistunut Societiesin puolelle mutta kertokaa kokemuksianne! :)
Kiitos.
SimCity Societies VS CityLife
kaupunkilainen
1
396
Vastaukset
- minulta vainen
Oma henk koht mielipiteeni: Itse koko elämäni simcityjä pelailleena, olen tullut siihen tulokseen että Sim City Societiesiin kyllästyy todella nopeasti, se on ihan liian helppo. Sekava se kyllä aluksi olikin, mutta kun siihen tottui, niin alkoi jo kyllästyttää (enpä ole tosin tuota Destinationsia kokeillutkaan).
Suosittelen ennemmin City Lifea, koska siinä on enemmän haastavampia juttuja, esim erilaisia ns. ihmisluokkia, joita pitää yrittää houkutella kaupunkiinsa asumaan.
Mutta, tämäpä olikin vain minun mielipiteeni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645200Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti672415- 2622362
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362349Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191634Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191468Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491058- 891016
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v13983- 66937