Elikkäs oon miettiny noiden kahden pelin väliä.
Ku latasin SimCity Societiesin demon ja vaikutti aika sekavalta (oon kylläkin tottunu SimCity 4:een). Mutta CityLife sarjaa en tunne ollenkaan et saattaa olla tosi huonokin.
Molemmissa näyttää grafiikat hienoilta, SimCityssä ehkä vähän monipuolisemmalta. Lisäksi jos ostaisin SimCityn, hankkisin sen Deluxe Editionina eli Destinations kaupan päälle.
Kysymys siis onkin, onko huonoja kokemuksia SimCity Societiesista tai hyviä CityLifestä.
Kuinka monipuolinen kaupungin rakentaminen CityLifessä on mahdollista?
Vai onko CityLifessä ainoa etu vanhaan SimCity 4:een grafiikka?
Tällä hetkellä olen kallistunut Societiesin puolelle mutta kertokaa kokemuksianne! :)
Kiitos.
SimCity Societies VS CityLife
kaupunkilainen
1
411
Vastaukset
- minulta vainen
Oma henk koht mielipiteeni: Itse koko elämäni simcityjä pelailleena, olen tullut siihen tulokseen että Sim City Societiesiin kyllästyy todella nopeasti, se on ihan liian helppo. Sekava se kyllä aluksi olikin, mutta kun siihen tottui, niin alkoi jo kyllästyttää (enpä ole tosin tuota Destinationsia kokeillutkaan).
Suosittelen ennemmin City Lifea, koska siinä on enemmän haastavampia juttuja, esim erilaisia ns. ihmisluokkia, joita pitää yrittää houkutella kaupunkiinsa asumaan.
Mutta, tämäpä olikin vain minun mielipiteeni :) 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1285256Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1874971"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste853454Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072986Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242322Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2411757Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.821335- 991309
 Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.1321023Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.741020