Royal Canin

Tuolla Koirien ruokinta- palstalla ei näytä juurikaan olevan ainakaan älyllistä elämää joten siirrän tämän tänne...Eli:
Syötämme samojedinpennulle Royal Canin maxi-ruokaa, ja koska se vaikuttaa maistuvaiselta ja muutenkin hyvältä, ajattelin josko seropillemme löytyisi tästä sarjasta myös sopiva. Eli tämä seropimme on 3,5- vuotias vastikään leikattu uros, todella hoikkarakenteinen, säkä noin 40 cm ja painoa noin 11-12 kg. Rotuina coctailissamme on 1/2 suomenpystykorva, 1/4 saksanmetsästysterrieri ja 1/4 kettuterrieri. Itse pohdiskelin kokeilla medium adultia tai medium sensibleä, koska tuo vatsa on välillä temppuileva.    

9

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • deLumiSade

        Välillä yritin vaihtaa tuolle pienemmälle ruuan,mutta eipä syönyt.Napostelkoon Royal Caninia ku kerran maistuu.


      • deLumiSade kirjoitti:

        Välillä yritin vaihtaa tuolle pienemmälle ruuan,mutta eipä syönyt.Napostelkoon Royal Caninia ku kerran maistuu.

        kun kuulun kasvattajakerhoon ja saan kortilla suoraan 25 prosentin alennuksen sapuska ostoista. Halventaa huomattavasti ruokintakuluja.;))


      • deLumiSade
        umalehtinen kirjoitti:

        kun kuulun kasvattajakerhoon ja saan kortilla suoraan 25 prosentin alennuksen sapuska ostoista. Halventaa huomattavasti ruokintakuluja.;))

        Mulla vaan nämä 2 pientä.Ilolla ja riemulla ostan koirille mitä he ikinä tarvii.Vanhemmalle(jolla on tosi herkkä "nahka")ostin oliko se ny Britt nimistä ruokaa.Hyvin söi ja mikä tärkeintä:ei ole raapinu itteensä ja korvat on siistit.


      • deLumiSade kirjoitti:

        Mulla vaan nämä 2 pientä.Ilolla ja riemulla ostan koirille mitä he ikinä tarvii.Vanhemmalle(jolla on tosi herkkä "nahka")ostin oliko se ny Britt nimistä ruokaa.Hyvin söi ja mikä tärkeintä:ei ole raapinu itteensä ja korvat on siistit.

        mitä se on kerro kiltti lisää;)


      • Apua,minun kokemus royalista oli karmaiseva.
        Kun murkku haettiin,niin pari viikkoa (sopeutusvaihe) syötin sille muistaakseni RC giant puppya tai jotain sinnepäin.P***a haisi karmeemmalta kuin topinoja,ja isäntä meinas lähettää koko otuksen postimerkinkuvalla persuuksiin takaisin.Onneksi usko,että eiköhän se haisu häviä,kun omiin safkoihin kunnolla siirrytään.Mutta jösses,mitkä dunkkikset.Tosin meijän tottumattomien nenään se pussin sisältökin haisi samalle,öh...


      • DeLumiSade,vai mikähän se oli
        umalehtinen kirjoitti:

        mitä se on kerro kiltti lisää;)

        Sitä myy.Vai myyköhän....


      • Lumisaje
        umalehtinen kirjoitti:

        mitä se on kerro kiltti lisää;)

        Mustista ja Mirristä


      • deLumiSade
        Lumisaje kirjoitti:

        Mustista ja Mirristä

        Kerroppa Tuulalle,mikä sinnuu riepoo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      3086
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      15
      1083
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1028
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      98
      917
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      903
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      784
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      670
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      645
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe