voiko liikenneluvan ostaa

tarve olis pikaisesti

eli voiko liikenneluvan ostaa jotenkin???
esm: eläkkeelle siirtyvältä yrittäjältä???
vai esm: ostamalla koko yritys??
ja jos esm saa liikenneluvan ostamalla koko yrityksen niin voiko siirtää taas toiseen yritykseen???

21

5173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta sinulla täytyy

      olla lupa ennen tai hyväksytty kurssitodistus koska luvat siiretään sinun nimelle.

      • lupaa

        ostaa, se joka on jonkun nimellä sitä ei voi siirtää muille, liikennelupakurssi käyty ja hyväksytty niin pari viikkoa ja lupa on taskussa.


    • TästäTästä ja Tästä
      • tarve olis

        joopa joo..

        kyllä kuulemma voi siirtää ainakin firman nimiin sen liikenneluvan..
        ja voihan firma ajella liikennevastaavaksi nimetyn luvilla??


      • puolihullu
        tarve olis kirjoitti:

        joopa joo..

        kyllä kuulemma voi siirtää ainakin firman nimiin sen liikenneluvan..
        ja voihan firma ajella liikennevastaavaksi nimetyn luvilla??

        alkaa toiselle liikennevastaavaksi, olet vastuussa toisen tekemisistä, onnea vaan. siirto firman nimiin tarkoittaa että sama jannu on omistajana firmassa.


    • kimbellä

      aika monella on laina lupa ja haltijan paikalla lupa virman nimi,toi laina sana on kylla väärin aina joutuu jotain maksamaan.säännöt voi aina kiertää ei auto miehet ole kovin vakavaraisia,maksukyky on aika heikkoa luokkaa ja kuukausi koulun penkillä on pitkä aika.

      • hinnat kohdallaan

        Joo, näin hintataso alkaa mennä kohdalleen!!!!!!
        Voihan ihmisiäkin ostaa...
        Voi vitun valopäät???
        Kurssille vaan, ja sit takuut kehään ja kaania markettiin, niin sit on jotain pohjaa hinnotella mitä se romujen liikuttelu maksaa.
        Kaikki helvetin kikkailijat pois radalta niin silloin tämä voi taas olla jopa järkevää toimintaa


      • kouluun...
        hinnat kohdallaan kirjoitti:

        Joo, näin hintataso alkaa mennä kohdalleen!!!!!!
        Voihan ihmisiäkin ostaa...
        Voi vitun valopäät???
        Kurssille vaan, ja sit takuut kehään ja kaania markettiin, niin sit on jotain pohjaa hinnotella mitä se romujen liikuttelu maksaa.
        Kaikki helvetin kikkailijat pois radalta niin silloin tämä voi taas olla jopa järkevää toimintaa

        niin itsekkin yrittäjäkurssin käyneenä ihmettelen jos joku luvan OSTAA tarvitsee/haluaa. sen saa mielestäni ihan liian helpolla ja halvalla. jos ei rahaa ole säästöön saanut sen vertaa että kurssin ajan pärjäilee ajamatta, ei mielestäni ole yrittäjäksi kykenevä. tässä hommassa jos ei osaa erottaa omia ja toisten rahoja ei pitkään omalla nimellä ajele vaan joutuu jotain kepuli konsteja kuten lupien ostoa käyttämään


      • mitä vittua
        kouluun... kirjoitti:

        niin itsekkin yrittäjäkurssin käyneenä ihmettelen jos joku luvan OSTAA tarvitsee/haluaa. sen saa mielestäni ihan liian helpolla ja halvalla. jos ei rahaa ole säästöön saanut sen vertaa että kurssin ajan pärjäilee ajamatta, ei mielestäni ole yrittäjäksi kykenevä. tässä hommassa jos ei osaa erottaa omia ja toisten rahoja ei pitkään omalla nimellä ajele vaan joutuu jotain kepuli konsteja kuten lupien ostoa käyttämään

        onks noi kurssit tarkoitettu rikkaille työttömille vai rikkaille eläkeläisille ei oman yrityksen pyörittäjä voi lopettaa ansio töitään kuukaudeksi ja maksaa siitä viellä omalla kohdallani se olis noin 5000-6000 e ansio menetys plus kurssimaksu miksei näitä kursseja järjestetä missään ilta opiskelua


      • 2+2
        mitä vittua kirjoitti:

        onks noi kurssit tarkoitettu rikkaille työttömille vai rikkaille eläkeläisille ei oman yrityksen pyörittäjä voi lopettaa ansio töitään kuukaudeksi ja maksaa siitä viellä omalla kohdallani se olis noin 5000-6000 e ansio menetys plus kurssimaksu miksei näitä kursseja järjestetä missään ilta opiskelua

        Jaa, itse kun olin kursiilla niin puolisen tusunaa kurssilaista vietti tauot puhelimessa firmansa asioita hoitaen. Suurimmalla oli 30 ukkoa töissä, maanrakentaja. Sanoi ettei jaksa enää KTK.n jatkuvia valituksia vaikka urakat on taatusti sellaisia etttei lupia tarvittaisi.
        Organisointia se vaan on että hoitaa kurssin työn ohessa


      • rane1982
        2+2 kirjoitti:

        Jaa, itse kun olin kursiilla niin puolisen tusunaa kurssilaista vietti tauot puhelimessa firmansa asioita hoitaen. Suurimmalla oli 30 ukkoa töissä, maanrakentaja. Sanoi ettei jaksa enää KTK.n jatkuvia valituksia vaikka urakat on taatusti sellaisia etttei lupia tarvittaisi.
        Organisointia se vaan on että hoitaa kurssin työn ohessa

        joku kurssikeskus järjesti viikonloppukurssia. se vaan kesti puolivuotta.
        mut jossei kuukauden kurssia kestä ja luvan odottelua niin sit ei kyllä ole tarpeeksi pinkkaa aloittaakkaan liikennöimistä. kurssin käymisestä säännökllisiin tilityksiin on vielä tosi pitkä matka.


      • MITÄ VITTUA
        rane1982 kirjoitti:

        joku kurssikeskus järjesti viikonloppukurssia. se vaan kesti puolivuotta.
        mut jossei kuukauden kurssia kestä ja luvan odottelua niin sit ei kyllä ole tarpeeksi pinkkaa aloittaakkaan liikennöimistä. kurssin käymisestä säännökllisiin tilityksiin on vielä tosi pitkä matka.

        MIHIN VITTUUN NÄITÄ KURSSEJA TARVII, SÄ SAAT PERUSTAA SUOMESSA YRITYKSEN VAIKKA KOIRAN PASKAA TUTKIMAAN, MUT JOS HALUAT KULJETTAA KIKKAREEN PAIKASTA, A PAIKKAAN B, NIIN SIIHEN TARVITTAAN IHAN JÄRJETTÖMÄN ÄLYLLISEN OSAAMISEN, EI KUN LASKU PERÄÄN JA HOIDAT YHTESKUNNALLISET VELVOITTEET NIIN HOMMA MUN KÄSITTÄÄKSENI. TOIMII KÄSITTÄÄKSENI FIRMA EI VOI LASKUTTAA TOISTA FIRMAA JOLLEI TÄMÄ TARKISTA ALVI TIETOJA JOS NE EI OO KUNNOSSA NIIN LASKUTETTA FIRMA MAKSAA NÄÄ LUVAT JA MUUT JOS JOKU VOIS SELVENTÄÄ ET MINKÄ TAKII NIIT TARVII OLLANKO JOSSAIN ISO VIHAN AIKUISESSA AJASSA. JOS ON LUPA EI SE YRITTÄJÄSTÄ REHELLISTÄ TEE


      • MITÄ VITTUA
        rane1982 kirjoitti:

        joku kurssikeskus järjesti viikonloppukurssia. se vaan kesti puolivuotta.
        mut jossei kuukauden kurssia kestä ja luvan odottelua niin sit ei kyllä ole tarpeeksi pinkkaa aloittaakkaan liikennöimistä. kurssin käymisestä säännökllisiin tilityksiin on vielä tosi pitkä matka.

        PINKKA KUNNOSSA JOS SULLA EI MUUTA JÄRKEVÄÄ NIIN H......TA


      • MITÄ VITTUA
        2+2 kirjoitti:

        Jaa, itse kun olin kursiilla niin puolisen tusunaa kurssilaista vietti tauot puhelimessa firmansa asioita hoitaen. Suurimmalla oli 30 ukkoa töissä, maanrakentaja. Sanoi ettei jaksa enää KTK.n jatkuvia valituksia vaikka urakat on taatusti sellaisia etttei lupia tarvittaisi.
        Organisointia se vaan on että hoitaa kurssin työn ohessa

        TÄÄ ON NIIN OUTOA NIIN OUTOA. OLEN 11 VUOTTA MAALANNUT RAVINTOLA KALUSTEITA JA KULJETTANUT NIITÄ YMPÄRI SUOMEA JOKA ON LAILLISTA JA NYT KUN HALUAISIN LOPETTAA MAALAAMISEN TERVEYDELLISISTÄ SYISTÄ JA JATKAA KULJETUKSIA, NIIN SE EI OISKAAN ENÄÄ LAILISTA. MIKÄ TYÖ LIITTYY OLEELLESTI ELINKEINO TOIMINTAA ON NIIN HÄMÄRÄÄ NIIN HÄMÄRÄÄ. oLEN AINA HOITANUT VEROT,ALVIT,ELÄKE, VAKUUTUS MAKSUT NIIN KUN NE PITÄÄ TAIDAN KUSKATA TAVARAT HALUKKAILLE ILMAN MITÄÄN LUPAA EI TÄMMÖNEN 50 V ENÄÄ OO IHAN KOULUN PENKILLE TARKOITETTU


      • mitä vittua
        2+2 kirjoitti:

        Jaa, itse kun olin kursiilla niin puolisen tusunaa kurssilaista vietti tauot puhelimessa firmansa asioita hoitaen. Suurimmalla oli 30 ukkoa töissä, maanrakentaja. Sanoi ettei jaksa enää KTK.n jatkuvia valituksia vaikka urakat on taatusti sellaisia etttei lupia tarvittaisi.
        Organisointia se vaan on että hoitaa kurssin työn ohessa

        mitäs sitten kun olet ainut työntekijä, siinäpä sitä organisointia kerrakseen


      • mitä vittua
        rane1982 kirjoitti:

        joku kurssikeskus järjesti viikonloppukurssia. se vaan kesti puolivuotta.
        mut jossei kuukauden kurssia kestä ja luvan odottelua niin sit ei kyllä ole tarpeeksi pinkkaa aloittaakkaan liikennöimistä. kurssin käymisestä säännökllisiin tilityksiin on vielä tosi pitkä matka.

        pelit ja vehkeet kunnossa. tilityksiä on tehty jo 11 vuotta .Yksityis yrittäjän on vaikeaa myydä ei joota kuukauden ajan tulee asiakas kato


      • ivecolla
        2+2 kirjoitti:

        Jaa, itse kun olin kursiilla niin puolisen tusunaa kurssilaista vietti tauot puhelimessa firmansa asioita hoitaen. Suurimmalla oli 30 ukkoa töissä, maanrakentaja. Sanoi ettei jaksa enää KTK.n jatkuvia valituksia vaikka urakat on taatusti sellaisia etttei lupia tarvittaisi.
        Organisointia se vaan on että hoitaa kurssin työn ohessa

        Heh, en ole mikään kielioppipoliisi, mutta noin puolenkymmentä edellistä vastaajaa, ei erota erisnimiä.


      • Jassoooo
        MITÄ VITTUA kirjoitti:

        MIHIN VITTUUN NÄITÄ KURSSEJA TARVII, SÄ SAAT PERUSTAA SUOMESSA YRITYKSEN VAIKKA KOIRAN PASKAA TUTKIMAAN, MUT JOS HALUAT KULJETTAA KIKKAREEN PAIKASTA, A PAIKKAAN B, NIIN SIIHEN TARVITTAAN IHAN JÄRJETTÖMÄN ÄLYLLISEN OSAAMISEN, EI KUN LASKU PERÄÄN JA HOIDAT YHTESKUNNALLISET VELVOITTEET NIIN HOMMA MUN KÄSITTÄÄKSENI. TOIMII KÄSITTÄÄKSENI FIRMA EI VOI LASKUTTAA TOISTA FIRMAA JOLLEI TÄMÄ TARKISTA ALVI TIETOJA JOS NE EI OO KUNNOSSA NIIN LASKUTETTA FIRMA MAKSAA NÄÄ LUVAT JA MUUT JOS JOKU VOIS SELVENTÄÄ ET MINKÄ TAKII NIIT TARVII OLLANKO JOSSAIN ISO VIHAN AIKUISESSA AJASSA. JOS ON LUPA EI SE YRITTÄJÄSTÄ REHELLISTÄ TEE

        Ihan ensimmäiseks kannattaisi opetella kirjoittamaan :D


      • IhanEnsimmäiseksi
        Jassoooo kirjoitti:

        Ihan ensimmäiseks kannattaisi opetella kirjoittamaan :D

        Kannattaako sinun kommentoida kahdeksan vuotta vanhaan keskusteluun? Ootko varma, että henkilö jolle vastasit, muistaa tällaisen keskustelun ja lukee sitä?


    • sepiseppo12

      naulan kantaan.... tai ainut c kortillinen kuski? tai muu korvaamaton tekijä?

    • JewjenLuttinen

      Tämä viestiketju on malliesimerkki siitä mitä suomalainen kuljetusala on pahimmillaan.
      Eli pissataan omaan pesään. Edes eläimet ei tee sellaista,mutta suomalaiselta kuljettajalta sekin onnistuu..... valitettavasti.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe