Yrjö Varjanne

xxyy

Mikä lienee kuvataiteilija Yrjö Varjanteen painoarvo taidemaailmassa. Mitä kannattaa Varjanteen akvarelleista maksaa? Koko jotain 40x20(maalauksen),kehyksineen 60x35cm.

3

2553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AN791

En itse välitä hankkia teoksia, mutta tiedän, minkälainen meren tuoksu on.

• taideonupeeta

en ota kantaa kenenkään taiteilijan painoarvoon, jos tarkoitat sitä, pysyykö tai nouseeko arvo eli hinnat, koska sitä on mahdoton kenenkään tietää,
      joka viikko sadat tuhannet veikkaavat, joku voittaa,
      harvat esineet, joita ostamme joka päivä, säilyttävät arvonsa, miksi taiteen hintojen pitäisi aina nousta,
      eikö se riitä, että ostat seinällesi taidetta, josta pidät, ostathan kotiisi huonekalujakin, joista pidät ja kellon ranteeseesi tai puvun jne,
      sehän on plusmerkkinen asia, jos taiteen hinta seinällä nousee samalla kun saat katsella sitä,
      jos haluat, että taide on sijoituskohde, sinun pitää vaan intuitiivisesti päätellä, mikä olisi hyvä sijoitus, ostat eri taiteilijoiden taidetta senällesi ja lisäksi vaikka kaappeihin,
      riippuu iästäsi, voit ehkä saada voittoa tai lapsesi voivat aikanaan
      saada hyvän potin,
      taide on pitkäaikaissijoitus,
      jos isäni tai isoisäni olisi aikoinaan ostanut tiettyjen naapurissaan asuvien taiteilijoiden töitä, minä olisin nyt monimiljonääri,
      olen ostanut ja myynytkin aikoinani varjanteenkin töitä ja on niitä vieläkin, niinkuin monen muunkin töitä, itsekin tullu maalattua yli tuhat työtä,
      taide ei onneksi happane, ei ole viimeistä myyntipäivää

• arsproartis

Yrjö Varjanteen taiteen arvo riippuu täysin siitä, haluatko sinä seinällesi taulun vai sijoituksen, jonka haluat/uskot tuottavan sinulle voittoa. Ennen kuin ryhdyt laajamit-taisiin hankintoihin esim. ostamaan tunnettujen taiteilijoiden töitä, muidenkin kuin Varjanteen, etsi käsiisi ja lue Jouni Rannan kirja "Vilpitön mieli".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      68
      3787
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      99
      3446
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      77
      3280
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2608
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      114
      1512
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1476
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1080
    8. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1076
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1026
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      996
    Aihe