Yrjö Varjanne

xxyy

Mikä lienee kuvataiteilija Yrjö Varjanteen painoarvo taidemaailmassa. Mitä kannattaa Varjanteen akvarelleista maksaa? Koko jotain 40x20(maalauksen),kehyksineen 60x35cm.

3

2094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AN791

      En itse välitä hankkia teoksia, mutta tiedän, minkälainen meren tuoksu on.

    • taideonupeeta

      en ota kantaa kenenkään taiteilijan painoarvoon, jos tarkoitat sitä, pysyykö tai nouseeko arvo eli hinnat, koska sitä on mahdoton kenenkään tietää,
      joka viikko sadat tuhannet veikkaavat, joku voittaa,
      harvat esineet, joita ostamme joka päivä, säilyttävät arvonsa, miksi taiteen hintojen pitäisi aina nousta,
      eikö se riitä, että ostat seinällesi taidetta, josta pidät, ostathan kotiisi huonekalujakin, joista pidät ja kellon ranteeseesi tai puvun jne,
      sehän on plusmerkkinen asia, jos taiteen hinta seinällä nousee samalla kun saat katsella sitä,
      jos haluat, että taide on sijoituskohde, sinun pitää vaan intuitiivisesti päätellä, mikä olisi hyvä sijoitus, ostat eri taiteilijoiden taidetta senällesi ja lisäksi vaikka kaappeihin,
      riippuu iästäsi, voit ehkä saada voittoa tai lapsesi voivat aikanaan
      saada hyvän potin,
      taide on pitkäaikaissijoitus,
      jos isäni tai isoisäni olisi aikoinaan ostanut tiettyjen naapurissaan asuvien taiteilijoiden töitä, minä olisin nyt monimiljonääri,
      olen ostanut ja myynytkin aikoinani varjanteenkin töitä ja on niitä vieläkin, niinkuin monen muunkin töitä, itsekin tullu maalattua yli tuhat työtä,
      taide ei onneksi happane, ei ole viimeistä myyntipäivää

    • arsproartis

      Yrjö Varjanteen taiteen arvo riippuu täysin siitä, haluatko sinä seinällesi taulun vai sijoituksen, jonka haluat/uskot tuottavan sinulle voittoa. Ennen kuin ryhdyt laajamit-taisiin hankintoihin esim. ostamaan tunnettujen taiteilijoiden töitä, muidenkin kuin Varjanteen, etsi käsiisi ja lue Jouni Rannan kirja "Vilpitön mieli".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe