PHNET -> DNA ongelmat

Dna paska!

DNA:n sähköpostiuudistus takkuilee pahasti ja helpdesk ei vastaa. Sähköpostin tietojen siirto ei onnistunut. [email protected] vastaa vain antamalla maksullisen palvelunumeron. Palvelunumerossa jäät ikuiseen jonoon ja rahat kilisevät DNA:n kirstuun.

Onko kukaan pakkosiirretty saanut dna-webmailia toimimaan ja kaikki tiedot osoitekirja mukaan luettuna siirrettynä?

8

1920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DNAn pakkoasiakas

Siirto on tehty amatöörimaisesti ja tukipalvelu on hidas vastaamaan palvelupyyntöihin. Mullekin eka vastaus tökerö soittopyyntö maksulliseen palvelunumeroon. Tänään vastattu:"Siirto on vielä osittain kesken ja osoitekirjan pitäisi myös lähipäivinä siirtyä dna:n sähköposti laatikkoon." Lähipäivinä!?

Ihmettelen kun tuollaista siirtoa voidaan nykyaikana harjoitella toimivilla asiakkaiden sähköposteilla. Siirto pitää ennen toteutusta testata ja harjoitella demostraatiolaitteistolla - ei asiakasjärjestelmillä!

Kaiken lisäksi Dnan postiohjelma on ominaisuuksiltaan köyhempi kuin entinen PHNEt webmailimme.

ISO MIINUS DNA:LLE!!!

• minua autettiin

Tänään saamani vastaus alkuviikon vikailmoitukseeni:

- - -

Hei X!

Olethan asian tiimoilta yhteydessä paikalliseen puhelinyhtiöön DNA Palveluiden puolelle. Yhteystiedot löydät osoitteesta http://www.dnaoy.fi/Yksityisille/Asiakaspalvelu/Sivut/Default.aspx

Ystävällisin terveisin

Y Y
        palveluneuvoja
        Asiakaspalvelu
        DNA Finland Oy

- - -

Isossa yrityksessä on näköjään helppoa pallotella ongelmaa toiselle.

• gelek

Tilasin DNA:lta modeemin ja liittymän. Ei toiminut. Soitin MONTA TUNTIA, jotta pääsisin edes asiani sanomaan. Sieltä sanottiin: yritetääs kytkeä uudelleen. Meni 2 päivää.. Ei toiminut. Soitin vikailmoitukseen josta lähettivät miehen katsomaan missä vika. Vika olikin pistorasiassa, jonka hän korjasi yhdessä minuutissa. Kivaa oli, kunnes sain 90€- laskun siitä että hän tuli käymään... Kukaan ei sanonut että se tulee maksamaan!!! En todellakaan maksa!

• on hitaampi kuin aiemmin

mutta toimii muuten ok.
      ei valittamista.

• exDNA

on ja sivu aukeaa pomppimalla milloin mihinkin. DNA tarjoaa 5(?) eri sähköpostitunnusta käyttöön samalle sisäänkirjautujalle. Kertokaas mulle, miten vaihdetaan lähettäjän osoite tässä uudessa huippusysteemissä??? On meinaan ainoa kohta sivulla, missä ei ole mitään alasvetovalikkoa. Ennen oli.

• pahasti pettynyt
        exDNA kirjoitti:

on ja sivu aukeaa pomppimalla milloin mihinkin. DNA tarjoaa 5(?) eri sähköpostitunnusta käyttöön samalle sisäänkirjautujalle. Kertokaas mulle, miten vaihdetaan lähettäjän osoite tässä uudessa huippusysteemissä??? On meinaan ainoa kohta sivulla, missä ei ole mitään alasvetovalikkoa. Ennen oli.

Osoitekirjan tietojen siirtoon luvattiin menevän muutama päivä, mutta nyt on jo viikko kulunut sähköpostijärjestelmän muutoksesta eikä vieläkään osoitekisjan yhteystietoja ole siirretty.

Jatkossa kun olen tietoliikenne palveluita itselle tai työnantajalle hankkimassa en edes harkitse DNAn asiakkuutta. Heidän toimintatapansa on nyt jo tiedossa.

• ei toimi
        pahasti pettynyt kirjoitti:

Osoitekirjan tietojen siirtoon luvattiin menevän muutama päivä, mutta nyt on jo viikko kulunut sähköpostijärjestelmän muutoksesta eikä vieläkään osoitekisjan yhteystietoja ole siirretty.

Jatkossa kun olen tietoliikenne palveluita itselle tai työnantajalle hankkimassa en edes harkitse DNAn asiakkuutta. Heidän toimintatapansa on nyt jo tiedossa.

Edelleenkään ei luvattuja siirtoja ole saaneet tehtyä!

• viive
        ei toimi kirjoitti:

Edelleenkään ei luvattuja siirtoja ole saaneet tehtyä!

Mulle oli osoitekirjan tiedot nyt siirretty. Aika uskomattoman hitaasti tiedot siirtyi. Selvästi toiminnoiltaan köyhempi webmail kuin entinen PHNet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163