minkä väriset silmät on teijän mielestä parhaat? itselläni on ruskeat silmät. mun mielestä tytöillä parhaat on ruskeat tai siniset silmät =)
silmien väri
17
1294
Vastaukset
- Henna..
Jätkillä on joko ruskeet tai siniset, mutta
sini-harmaatkin on ihanat.. =D
Oon ite tyttö ja mulla on vihreet silmät mut haluisin kirkkaan siniset.. =) sellaset silmät on niin ihanat jätkillä ja tytöillä!! olkaa onnelliset ne ihmiset keillä on ihan kirkkaan siniset silmät.. =)- ...pupunen...
ex poikaverilla on molemmilla ihan kirkkaan siniset silmät.. =) olemme molemmat ylpeitä niistä.
vaikka itse ehkä enemmän haluisin ruskeat silmät..
- anu
..jätkillä söpöin silmien väri on ruskea.. Tosin siniset, vihreät, harmaatkin on nättejä.. eli eipä sillä paljon oo väliä :) itelläni on ihan tumman siniset :)
- tytsi88
itte tykkään jos pojalla on ruskeet tai siniset simmut...!!(: ittelläni on ihan siniset simmut...ja kuulemma nätit on...!!:)
- jees!!!!
--------------
- sarkku
tumman ruskeet kummallakin sukupuolella, ehdottomasti.. itelläni on vihreet silmät, mut haluisin ruskeet:(
- teippi
sarkku kirjoitti:
tumman ruskeet kummallakin sukupuolella, ehdottomasti.. itelläni on vihreet silmät, mut haluisin ruskeet:(
Ihanaa! Mulla on aika tummat ruskeet silmät, mä en oo koskaan oikeen tykänny näistä. Pelastit mun päivän :D. Mä ite tykkään eniten sinisistä simmuista, tai ylipäätänsä kaikista jotka on selkeesti jonku väriset, et ei sellasta siniviherharmaata sössöä, vaik ei nekään pahoja oo :P
- -angel-
iskee ruskeat tai siniset..Mut ei se väri vaan et osaako silmiä "käyttää";)
- Nana
Siniset tai ruskeet on mustakin ainakin miehillä ehkä parhaimmat..Mutta eihän nyt nuo tietenkään aina ole ne "ihanimmat".Itselläni on ruskeet silmät.Pienenä vihasin näitä, kun kiusattiin sanoen että onko "pienenä" vaippa noussut liian ylös, mutta nyt pidän näistä.;)
- SweetBaby
on ihan tumman ruskeet ja oon ihan tyytyväinen niihin :) se ois kyl ihan jännää kokeilla että miltä näyttäisin vaik sinisilmäsenä :) tyyliin jollain piilareilla vaikka ^^
emmä nyt tiedä minkä väriset simmut on parhaat :) mutta ruskeet on ihan kivat :) yleensä kiinnitän huomioo ihan tumma silmäsiin jätkiin tai sitten sellasiin joilla on ihan taivaansiniset simmut ^^ seki tietty vähän riippuu :)
noista mun simmuista viel, et välil kyl käy tosiaan kyrpii, ku kuulee jotain "ihanat nappisimmut" ja tollast :/ se eij aina oo niinkään mukavaa... tietysti seki riippuu että kuka niin sanoo mut jooh :) - tyttö-89
... et minkä näkönen jätkä on noin muuten. et jos jätkäl on esim. vaaleet hiukset ja siniset silmät, ni mä oon ihan myyty! nykysel kullallani on vaaleet hiukset ja siniset simmut.... aaaah! :)
- scorpiongirl
koska itelläni on ruskeet nii mä en ole niin niitten perään,mut vihreistä tykkäisin...
- mies21
Mulla ittelläni on kyl siniset silmät, mut mä välillä kadehdin mun tyttöystävääni ku sillä on ihan kirkkaan tummanvihreät silmät...ne multa alunperin "vei jalat alta..." =) mun mielestä vihreät silmät on seksikkäät ja jollain oudolla tavalla kiehtovat...ja tietenkin erittäin kauniit!
noh, tää oli vaan mun mielipide.. - Pikku-neiti
No tää on taas näitä juttuja, mitkä riippuu niin monesta asiasta, esim. minkä värinen henkilö on muuten (hiukset, iho, pukeutuminen yms.)... Mutta...
Yleensä, jos jollain on aivan tummat, ruskeet silmät, ja jos vielä on pitkät ja tummat ripset, multa menee suunnilleen jalat alta! =P Tai jos on muuten tummat silmät... Vaikkakin ei se väri niin ratkaise, kenellä on ihanimmat silmät, sen oon huomannu usein. =)
Itelläni on aika erikoisen väriset silmät... Aika vaikee oikeestaan mennä sanomaan minkä väriset ne edes on, mutta pirun kauniit ne on, pakko myöntää! ;) Jotkin vihertävät ne siis on, sinivihreet ehkä..? En tiedä, mutta erikoisen väriset tosiaan, ja siitä oonki sit saanu kuulla... En kylläkään mitään negatiivista, onneks! =)
Mutta ei sillä värillä tosiaan niin oo väliä... =P - Tytöt88
VihreänRuskeat ;)
- Kullankeltaiset?
Mulla on siniset silmät :) Mun poikaystävällä on sellaset kullankeltaset silmät...onko se harvinaista? En oo ikinä nähny sellasia silmiä.
- Like a boss
Khyllähä ne pitää sateenkaaren väriset vähintääki olla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815