hei kävin katsomassa moto gp tä oli muuten kovat äänet niissä mopottimissa. kuka on isonluokan kikkarapää ajaa sillä Fiiatilla ? mistä saa ostaa Fiat prätkiä ?
Fiat kuski
bubbex
3
411
Vastaukset
- ja joku ajoi alicella
hihihi ja joku ajoi alicella hihi minä tiedän mistä voi ostaa Alicen hihihihi Mikadosta hihihi tai Aleksis Kiven kadulta hihihi
Mut aikuisten oikeesti, vittu minkä vitsin murjasit. Menisit telkkariin töihi, siellä on speden paikka vapaana. - kommunisti Virtanen--Lahtinen
Se on vetomies Turo--Inkeri ja fiiatteja myy delta-auto.
- daivastelija
niillä oli jollain eturatas ilmassa kun ne niin vihasesti avas syötön , siis bensaa mäntämoottorille. fiat kuski on siis turo inkeri tohtori niinkö ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733414Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1331127
- 1001033
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil68961Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6925- 84899
- 34830