Mikkelissä

51 !!!!! perhekoteja!

3

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huostaan vilahtaa

Uppoamassa olevat kuntalaivat yrittävät ahneuksissaan kahmia perhekotien suurista tuloista veroeurot oman kuntansa kassaa kasvattamaan.

Nykyaikaistettua kauppaa lasten kustannuksella, jota lastensuojeluksi vielä kutsutaan.

• liiketoiminta alkanut ?

Mikkelin kaupunki, Mäntyharjun ja Ristiinan kunnat olivat perustamassa lastenkoti Pellos Oy:tä ja hakivat sinne 11.9.2007 toimitusjohtajaa jolta toivoivat liiketaloudellista ja kustannustehokasta näkemystä. Hallituksen puheenjohtaja Harri Sundell ja vt.toimitusjohtaja Seppo Julkunen. Mitenköhän on, joko tuottaa voittoa kunnille.

Mainittu oli, että lastenkoti ANTAA PYSYVÄISLUONTEISEN KODIN 14 lapselle ja nuorelle. Siis ei mitään väliaikaista ja biologiseen kotiin palaamista varten tehtävää työtä varten.

• Anonyymi

tämä pätee myös täällä jyväskylässä ei nämä ensimmäistä kertaa pappia kyydissä ei ole mitään tietoa salaavat asiota tanttat eivät anna asiapaperia kukaan ei tiedä mitään tuulimyllyjä vastaan tappelaan isot paikkakunnat tekevät näin mikkeli on semmoinen myös varkaus savonlinna jämsä äänekoski pieksänmäki oli aikoinaan hanna nykänen on hyvä hän on nyt mikkelissä hieno ihminen muistakaa hyvä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe