Kenen sikarikkaan lapsi tuo Cheryll on

tollo maalainen

Kenen lapsi tuo Cheryll Karri on , näyttää olevan sikana rahaa , IRC:ssä olevien kuvien mukaan matkustelee sikapaljon ja vaatteet on kun Paris Hiltonilla...kysyn vaan millä rahalla.
IRC:ssä on joku perhekuva jossa ilmeisesti isä,äiti, sisko ja veli mutta keitä nää oikein on?

11

5480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieti nyt

Ei ketkään oikeasti rikkaat ja sivistyneet laittele kuvia Irggiin. Ne on nousukkaita ja nyt Cherryll on keräämässä lisää vaaterahaa ettei tarvitsisi ostella niitä enää kirppareilta.
      Cherryllin äiti kerto Extran haastattelussa, että C elää pihisti ja hankkii vaattensa sieltä.
      Ihan hyvä on kyllä kannattaa kierrätystä niin sillälailla jää rahaa matkusteluun, mä ja mun kaveritkin tehdään silleen.

• .pom.

"kenen sikarikkaan..."

Voi sinua. Olet näköjään täysin nettipalstojen ja juorulehtien pauloissa, missä on realismin tajusi?
      Kun joku sanoo ostavansa paljon vaatteita, hän on sinun kokemuksellasi "sikarikas".

Tuntuu, että Suomikin alkaa olla täynnä ihmisiä (on varmaan aina ollut, mutta nyt se tulee ilmi), joita voisi hieman ilkeästi kutsua Amerikan malliin "valkoiseksi roskasakiksi". Tämä porukkaa tuijottaa päivät pitkät sohvilla maaten BB:n kaltaisia ohjelmia, uskoo kaiken ja nostaa jalustalle jonkun, joka vaikuttaa "sikarikkaalta". Tätä henkilöä sitten aletaan palvoa uuden ajan supertähtenä, kun hän on kaikkien mielestä "sikarikas". Henkilön ympärille luodaan myytti, josta pian muodostuu todellisuus. Kukaan ei enää tiedä (eikä välitäkään tietää), mikä tai kuka tämä henkilö oikeasti on.

Etkö tajua, millaisten mielikuvien pauloissa elät? Olet täysin mediamaailman manipuloitavissa.

Kuten tässä ketjussa joku sanookin, todella rikkaat (ja sivistyneet) ihmiset eivät puhu rikkauksistaan ulkopuolisille. He eivät esiinny Tositv:ssä. He eivät jakele perheenjäsentensä yksityisiä tietoja ulkopuolisille.

• pieni lisäys ed

Nuo oletetut sikarikkaat matkustavat ulkomaille myös ostaakseen feikki merkkituotteita, näyttääkseen "sikarikkaalta" joita täällä tollot ihailevat.

• tollo maalainen

No hoh hoi, tätä se on kun yrität täällä kysyä jotain saat heti niskaasi saavillisen haukkuja ja olettamuksia.....kannattaisi miettiä ennenkuin vastaa...
        A. minä en ole nettipalstojen ja juorulehtien pauloissa,,,,tämä on toinen kerta kun täällä käyn ja tietoni perustuu siihen että Cheryll elää pääomatuloilla joten täytyyhänä siinä olla omaisuutta, väitteeni perustuu myöskin siihen että jos ihminen matkustaa vuoden sisällä pitkin jokaista manteretta täytyy niiden pääomatulojen olla monta kertaa suuremmat kun minun vuosipalkkani jolla ei mennä espanjaa kauemmas ja sinnekkin kerran kahdessa vuodessa. En todellakaan palvo ketään vaan säälin tuollaista elämäntapaa joka ei mielestäni ole yhtään mitään, kyllä normaali päivätyö, perhe, ystävät on ainakin minulle tärkeämpää kun pinnallinen juppielämä (jota en luojan kiitos vietä). meillä täällä maalla ei eletä jetset maailmassa vaan tehdään raavasta työtä ja nautitaan pienistä asioista toisin kun ruuhkasuomessa sielä pitää laittaa ainavain paremmaksi kun toinen. Helsingissä nuoret hukkuu kulutusvelkoihin kun aina vaan pitää saada hienompaa ja hienompaa vaatetta sun muuta...tervetuloa maaseudulle, täällä voi mennä verkkareissa kauppaan eikä hävetä yhtään.
        Kysymykseni esitin sen vuoksi että kuka meidän suomalaisista "ison" omaisuuden omaajista on niin tollo että antaa lapsensa mennä tuommoiseen ohjelmaan ja nyt pikkusiskon vielä Idolsiin....minulla siis heräsi vain hetkittäinen uteliaisuus mutta uskon kerrasta en erehdy täällä kyselemään yhtään mitään kun täällä saa vielä tollompilta ihmisiltä vastauksia.
        Minä arvostan esim . Jorma Lillbackaa hänellä on rahaa mutta ei todellakaan paistattele lehdissä eikä myöskään hänen jälkeläisensä. Samoin Onnisten Toivasen suku ei ole tarvetta lehtien palstoilla roikkumiseen....mutta ainanahan se on niin ollut että ne joilla ei ole näyttää siltä että on ja päinvastoin. Tämä olettamukseni tälläkerralla kyllä perustui täysin faktoihin ei mielikuviin.

• Tukiainenkin ja hän
        tollo maalainen kirjoitti:

No hoh hoi, tätä se on kun yrität täällä kysyä jotain saat heti niskaasi saavillisen haukkuja ja olettamuksia.....kannattaisi miettiä ennenkuin vastaa...
        A. minä en ole nettipalstojen ja juorulehtien pauloissa,,,,tämä on toinen kerta kun täällä käyn ja tietoni perustuu siihen että Cheryll elää pääomatuloilla joten täytyyhänä siinä olla omaisuutta, väitteeni perustuu myöskin siihen että jos ihminen matkustaa vuoden sisällä pitkin jokaista manteretta täytyy niiden pääomatulojen olla monta kertaa suuremmat kun minun vuosipalkkani jolla ei mennä espanjaa kauemmas ja sinnekkin kerran kahdessa vuodessa. En todellakaan palvo ketään vaan säälin tuollaista elämäntapaa joka ei mielestäni ole yhtään mitään, kyllä normaali päivätyö, perhe, ystävät on ainakin minulle tärkeämpää kun pinnallinen juppielämä (jota en luojan kiitos vietä). meillä täällä maalla ei eletä jetset maailmassa vaan tehdään raavasta työtä ja nautitaan pienistä asioista toisin kun ruuhkasuomessa sielä pitää laittaa ainavain paremmaksi kun toinen. Helsingissä nuoret hukkuu kulutusvelkoihin kun aina vaan pitää saada hienompaa ja hienompaa vaatetta sun muuta...tervetuloa maaseudulle, täällä voi mennä verkkareissa kauppaan eikä hävetä yhtään.
        Kysymykseni esitin sen vuoksi että kuka meidän suomalaisista "ison" omaisuuden omaajista on niin tollo että antaa lapsensa mennä tuommoiseen ohjelmaan ja nyt pikkusiskon vielä Idolsiin....minulla siis heräsi vain hetkittäinen uteliaisuus mutta uskon kerrasta en erehdy täällä kyselemään yhtään mitään kun täällä saa vielä tollompilta ihmisiltä vastauksia.
        Minä arvostan esim . Jorma Lillbackaa hänellä on rahaa mutta ei todellakaan paistattele lehdissä eikä myöskään hänen jälkeläisensä. Samoin Onnisten Toivasen suku ei ole tarvetta lehtien palstoilla roikkumiseen....mutta ainanahan se on niin ollut että ne joilla ei ole näyttää siltä että on ja päinvastoin. Tämä olettamukseni tälläkerralla kyllä perustui täysin faktoihin ei mielikuviin.

On Cherryllin ystävä, että se siitä rikkaudesta ja "pääomatuloista"

• Stadin friidu

Kyllä suurin osa Helsinkiläisistä on tavallista työssäkäyvää lenkkimakkara ja pottukansaa! Turhaa harhaa tollaset ircit sun muut hienostelu höpölöpöjutut ei suurinta osaa stadilaisia kosketa millään tavalla! Jos Cheryll haluaa paistatella luxus vaatteissaan lehti tms. kuvis annetaan sen paistatella! Ei häiritse pätkääkään, jokaisella tämä on yksi elämä, tehköön kukin sitä mitä haluaa tuomitsematta muita!!
        Kaikki on ITSE vastuussa omista luotoistaan ja valinnoistaan!

Suvaitsevaisuutta please!

• elämää,

ja sulla ei ole mitään syytä haukkua sitä säälittäväksi. Se on säälittävää miten köyhät haukkuvat keskiluokkaakin ja luulevat itse olevansa parempia.Miksi, kysyn vaan.

• olenkin niin onnellinen
        elämää, kirjoitti:

ja sulla ei ole mitään syytä haukkua sitä säälittäväksi. Se on säälittävää miten köyhät haukkuvat keskiluokkaakin ja luulevat itse olevansa parempia.Miksi, kysyn vaan.

Ja voin hyvin. Minulla on myös omat sivut galleriassa ja keskustelen mielelläni ystävieni kanssa siellä.
        Laitan kuvia elämästäni, mutta en perheestäni, koska sivut ovat minun ja haluan kunnioittaa perhettäni, he voivat halutessaan laittaa omat sivunsa.
        Olen kohtalaisen varakkaasta perheestä, mutta se ei kai kuulu tähän asiaan.

• traakisesti.

Eli isää ei ole enää.. Kuollut kun Cheryl oli teini.

• sooseli

on ollut isä!

• olen juoppo, mutta hellä
        sooseli kirjoitti:

on ollut isä!

no aika källi varmaan jotkut oikeesti rikkaat levittelee juttuja itsestään nettiin. on vähän eri asia että lilbackalla on muutamia 100 miljoonia kuin että esim cherryllä on muutamia kybätonneja perittynä...

...perheellä toki voi olla muutama satatuhatta...ehkä lillikseem heillä on matkaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      107
      7716
    2. 108
      5901
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      83
      5157
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      139
      4526
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      11
      3210
    6. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      55
      2957
    7. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      58
      2908
    8. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2434
    9. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      61
      2427
    10. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2036
    Aihe