Aina vaan törmään lämpökynttilä(tuikku?) paketteihin, jossa kynttilöissä se alumiiniastia ympärillä...
Onko jollakulla tietoa mistä löytyisi lämpökynttilöistä ilman sitä "kuorta"?
Alumiini"kuoreton" lämpökynttilä?
4
2351
Vastaukset
- kkkkkkkkkkkkkkkkk
Tuikku refill:
ympäristötietoiselle kuluttajalle: kynttilät ovat ilman alumiinikuppeja pakattu lasisiin kuppeihin,
joihin voi ostaa myös pelkkiä täyttökynttilöitä.
- näitä vaan on mahdottoman hankalaa löytää myymälöistä, kun ovat normiTuikkuja kalliimpia.
Kantsuis varmaanki ottaa yhteyttä
Haviin (Suomen Kerta Oy)eli
[email protected]- Havillakaa
Reilu vuosi sitten, Haville tuli uusi tuikkukone.
On erilainen kuin vanha. Joten hekään eivät enään pysty valmistamaan tuikkuja ilman alumiinikuorta :-( - Ympäristön ystävä
Havillakaa kirjoitti:
Reilu vuosi sitten, Haville tuli uusi tuikkukone.
On erilainen kuin vanha. Joten hekään eivät enään pysty valmistamaan tuikkuja ilman alumiinikuorta :-(Mitäs tämä nyt on taas!!?? Taas mennään takaisinpäin ja pyrstölleen.
- Kuoreton
Kuorettomia tuikkukynttilöitä saa ainakin Ekolosta Helsingistä, Jyväskylästä ja nettikaupasta www.ekolo.net.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678