Olen ajatellut suunnata alkukeväällä tai kesällä Itävaltaan matkalle. Nyt haluaisinkin teiltä vinkkejä, että minne Itävaltaan kannattaa mennä? Lähinnä olen ajatellut Tirolin tai Salzburgerlandin aluetta. Matkalla on tarkoituksena murtomaahiihtää, jos menen alkukeväästä tai sitten vaeltaa, jos matkan ajankohdaksi tulee kesä. Mikä on kaunis paikka, jossa voi harrastaa em. asioita? Olisin kiitollinen kaikenlaisista matkakohdevinkeistä.
Missä on Itävallan kaunein paikka?!
Sinne siis...
3
1885
Vastaukset
- ehdotus on
Ehdottomasti Salzburger Land alue.
- katsojan silmä
Patikointia ajatellen vakiovastaus voisi olla Grossglöckner.
Korkealla, näköalat sen mukaiset, korkeuseroja.
Alppialueella ylipäätään lienee patikointireittejä siinä missä Sveitsissäkin.
Murtsikasta en tiedä.
Seefeldissäkin olen käynyt vain kesällä.
Kai sielläkin voisi steputella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663442Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463272Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1443202- 522698
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481666
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881579Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401555- 391370