Jo tulevana viikonloppuna odotetaan vahvistusta Mika Kallion siirtymisestä satelliitti-Ducatin satulaan ensi kaudeksi.
Tulossa on Mikalle karu vuosi: Ducati on kiistämättä sarjan vaikein pyörä ajaa. Verta, hikeä ja kyyneliä on sananmukaisesti tarjolla.
Kunpa Mika vaan pysyisi ehjänä varmuudella luvassa olevista lukuisista kaatumisista.
Sellainen Dovizioson tapainen ensimmäinen vuosi olisi toivottava. Toinen ääripää on sitten Lorenzo, joka lukuisten lippojen ja loukkaantumisien vuoksi tarvitsi välillä jo psygologin preppausta ajopelon voittamiseksi.
Mutta kaikesta huolimatta: jos sopimus syntyy niin ONNEA MIKA! Kyllä me tätä olemmekin odottaneet sitten Länsivuoren lopettamisen 1978!
Lähetän sinulle oikein henkilökohtaisen kiitoksen tästä ilosta!
Mika Alicen Ducatille!?
13
925
Vastaukset
- RR-fani Lapista
No, odotellaan nyt rauhassa jonkinlaista virallista vahvistusta asialle. Moottoriurheilussa liikkuu niin paljon kaikenlaisia varikkohuhuja, että ei kannata vielä nuolaista ennen kuin...Mutta eiköhän Kallio MotoGP:hen pääse. Pidetään peukkuja! Vahvistusta voidaan tosin joutua odottamaan kenties vielä viikkoja. Ei noista talleista koskaan tiedä, milloin ne haluavat sopimukset julkistaa.
- Mies mutkan takaa
Jos Mika nousee kuninkuusluokkaan, niin sitten sieltä häipyy vähin äänin muihin sarjoihin. Taidot eivät riitä ja Ducatin kakkoskalusto on aina kakkoskalusto. Mika on jo aaseeton lähtöviivalla. Ja onhan noita muitakin suomalaisia Länsivuoren jälkeen kolunnut MM-sarjaa isossa luokassa mm. Seppo Rossi (heh, eikä sukua Valentinolle eikä grazianolle), Kari Rämö ja Eero Hyvärinen. Heitä vaan ei ketään muista kun ei tullut menestystä. Siinä siis Mikankin tulevaisuuden suunta, kohti unohdusta. Mikan olisi paras pysyä KTM:n palkkalistoilla ja keskittyä olennaiseen; maailmanmestaruuden jahtaamiseen ja unohtaa kuninkuusluokan haaveilu
- Reiman
Turha on minusta jäädä 250-luokkaan, joka kahden kauden (?) jälkeen lopetetaan.
Tilalle tulevat 600-kuutioiset nelikot, joihin Hondan kaavaillaan valmistavan moottorit.
Jos Mika ei saa nostetta uralleen kuninkuusluokassa, aina on mahdollisuus palata sitten näiden uusien 600:sten puikkoihin. Eli Mika palaisi lähtöruutuun. Tottakai kannattaa siis kokeilla kuninkuusluokkaakin!
Noista uusista kuussatasista: saattaapi muuten olla Ajon teamillakin jotain suunnitelmia sen suhteen.
- mika fani
kyllä se mika sinne ducatille siirtyy sano mun sanoneen...=) mutta eipä siitä sen enempää vielä tässä vaiheessa. uskokaa tai älkää.
- mika on 1
Oikeassa olet! onneksi me tiedämme sen jo niin antaa näiden muiden spekuloida täällä ihan rauhassa. =)
- rallyman
mika on 1 kirjoitti:
Oikeassa olet! onneksi me tiedämme sen jo niin antaa näiden muiden spekuloida täällä ihan rauhassa. =)
Mikan sopimus tuntuu viipyvän! Miksi? Autopuolella vastaavia tilanteita on ollut suomalaisten kohdalla ja silloin on ollut kyse rahasta. Siis rahasta mitä tallipaikasta joutuu maksamaan. Tämä tuttua rallipuolella ja sama sävel moottoripyörien kuninkuusluokan Ducatin kakkostiimissä. Ja miljoonat liirat eivät siihen riitä, pitää olla euroja.
- mika on 1
rallyman kirjoitti:
Mikan sopimus tuntuu viipyvän! Miksi? Autopuolella vastaavia tilanteita on ollut suomalaisten kohdalla ja silloin on ollut kyse rahasta. Siis rahasta mitä tallipaikasta joutuu maksamaan. Tämä tuttua rallipuolella ja sama sävel moottoripyörien kuninkuusluokan Ducatin kakkostiimissä. Ja miljoonat liirat eivät siihen riitä, pitää olla euroja.
niin kyllä se mika sinne
ducatille menee ajaan ja sopimuksista julkisesti puhumiseen tai olla puhumatta voi olla monta syytä. odottakaa nyt ihan rauhassa ja lukekaa nää viestit uudestaan kun asia varmistuu ja miettikää kuka oli oikeassa ja kuka ei
tai s
- Turo--lnkeri
Vitut se itkijä mihinkään motoon pääse! Tai pääsihän se siihen mainoksen motoon honottamaan: "meillä saa ajaa kaikki". Ei kai kukaan tollasta paskaa ota isoon luokkaan ku ei pysy raukka edes mopolla pystyssä!
Toisaalta toivoisi, että pääsis ajamaan ja lippais sitten niin, että nyrjähtää joku paikka kunnolla, ni loppuu se selittely...- sitten kun
Sitten kun on Mikan sopimus kuninkuusluokkaan julkistettu, toivottavasti sinussa on miestä:
Palaat sitten tänne palstalle ja kirjoitat kymmenen kertaa " OLEN HÖLMÖ" ja potkaset vielä itseäsi persuuksille.
Vaan kaltaisiasi tuntien: sinä unohdat juuri kirjoittamasi ja pallit heiluen palaat tänne raakkumaan Mikaa toivotellen kaatumisia.
Tiedätkö mitä. Minä toivotan sinulle kunnon lippaa! - highsider
No niin, aika vastata sanoistasi! Kirjoita vaikka kymmenen kertaa tuohon alle " olen täyshölmö, olen täyshölmö, olen täyshölmö..."
- Turo--Inkeri
jollakin nyrjähtää korvien välissä vähän enemmänkin. Katso vähän, mitä tänne kirjoitat, ääliö.
- Tura--Änkerö
highsider kirjoitti:
No niin, aika vastata sanoistasi! Kirjoita vaikka kymmenen kertaa tuohon alle " olen täyshölmö, olen täyshölmö, olen täyshölmö..."
Turo--Inkeri on täyshölmö !
Turo--Inkeri on myos aalio.
Tata te pyysitte. - Tura--Änkerö
Turo--Inkeri kirjoitti:
jollakin nyrjähtää korvien välissä vähän enemmänkin. Katso vähän, mitä tänne kirjoitat, ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865