Mika Alicen Ducatille!?

Reiman

Jo tulevana viikonloppuna odotetaan vahvistusta Mika Kallion siirtymisestä satelliitti-Ducatin satulaan ensi kaudeksi.

Tulossa on Mikalle karu vuosi: Ducati on kiistämättä sarjan vaikein pyörä ajaa. Verta, hikeä ja kyyneliä on sananmukaisesti tarjolla.

Kunpa Mika vaan pysyisi ehjänä varmuudella luvassa olevista lukuisista kaatumisista.
Sellainen Dovizioson tapainen ensimmäinen vuosi olisi toivottava. Toinen ääripää on sitten Lorenzo, joka lukuisten lippojen ja loukkaantumisien vuoksi tarvitsi välillä jo psygologin preppausta ajopelon voittamiseksi.

Mutta kaikesta huolimatta: jos sopimus syntyy niin ONNEA MIKA! Kyllä me tätä olemmekin odottaneet sitten Länsivuoren lopettamisen 1978!
Lähetän sinulle oikein henkilökohtaisen kiitoksen tästä ilosta!

13

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RR-fani Lapista

      No, odotellaan nyt rauhassa jonkinlaista virallista vahvistusta asialle. Moottoriurheilussa liikkuu niin paljon kaikenlaisia varikkohuhuja, että ei kannata vielä nuolaista ennen kuin...Mutta eiköhän Kallio MotoGP:hen pääse. Pidetään peukkuja! Vahvistusta voidaan tosin joutua odottamaan kenties vielä viikkoja. Ei noista talleista koskaan tiedä, milloin ne haluavat sopimukset julkistaa.

    • Mies mutkan takaa

      Jos Mika nousee kuninkuusluokkaan, niin sitten sieltä häipyy vähin äänin muihin sarjoihin. Taidot eivät riitä ja Ducatin kakkoskalusto on aina kakkoskalusto. Mika on jo aaseeton lähtöviivalla. Ja onhan noita muitakin suomalaisia Länsivuoren jälkeen kolunnut MM-sarjaa isossa luokassa mm. Seppo Rossi (heh, eikä sukua Valentinolle eikä grazianolle), Kari Rämö ja Eero Hyvärinen. Heitä vaan ei ketään muista kun ei tullut menestystä. Siinä siis Mikankin tulevaisuuden suunta, kohti unohdusta. Mikan olisi paras pysyä KTM:n palkkalistoilla ja keskittyä olennaiseen; maailmanmestaruuden jahtaamiseen ja unohtaa kuninkuusluokan haaveilu

      • Reiman

        Turha on minusta jäädä 250-luokkaan, joka kahden kauden (?) jälkeen lopetetaan.
        Tilalle tulevat 600-kuutioiset nelikot, joihin Hondan kaavaillaan valmistavan moottorit.

        Jos Mika ei saa nostetta uralleen kuninkuusluokassa, aina on mahdollisuus palata sitten näiden uusien 600:sten puikkoihin. Eli Mika palaisi lähtöruutuun. Tottakai kannattaa siis kokeilla kuninkuusluokkaakin!

        Noista uusista kuussatasista: saattaapi muuten olla Ajon teamillakin jotain suunnitelmia sen suhteen.


    • mika fani

      kyllä se mika sinne ducatille siirtyy sano mun sanoneen...=) mutta eipä siitä sen enempää vielä tässä vaiheessa. uskokaa tai älkää.

      • mika on 1

        Oikeassa olet! onneksi me tiedämme sen jo niin antaa näiden muiden spekuloida täällä ihan rauhassa. =)


      • rallyman
        mika on 1 kirjoitti:

        Oikeassa olet! onneksi me tiedämme sen jo niin antaa näiden muiden spekuloida täällä ihan rauhassa. =)

        Mikan sopimus tuntuu viipyvän! Miksi? Autopuolella vastaavia tilanteita on ollut suomalaisten kohdalla ja silloin on ollut kyse rahasta. Siis rahasta mitä tallipaikasta joutuu maksamaan. Tämä tuttua rallipuolella ja sama sävel moottoripyörien kuninkuusluokan Ducatin kakkostiimissä. Ja miljoonat liirat eivät siihen riitä, pitää olla euroja.


      • mika on 1
        rallyman kirjoitti:

        Mikan sopimus tuntuu viipyvän! Miksi? Autopuolella vastaavia tilanteita on ollut suomalaisten kohdalla ja silloin on ollut kyse rahasta. Siis rahasta mitä tallipaikasta joutuu maksamaan. Tämä tuttua rallipuolella ja sama sävel moottoripyörien kuninkuusluokan Ducatin kakkostiimissä. Ja miljoonat liirat eivät siihen riitä, pitää olla euroja.

        niin kyllä se mika sinne
        ducatille menee ajaan ja sopimuksista julkisesti puhumiseen tai olla puhumatta voi olla monta syytä. odottakaa nyt ihan rauhassa ja lukekaa nää viestit uudestaan kun asia varmistuu ja miettikää kuka oli oikeassa ja kuka ei











































        tai s


    • Turo--lnkeri

      Vitut se itkijä mihinkään motoon pääse! Tai pääsihän se siihen mainoksen motoon honottamaan: "meillä saa ajaa kaikki". Ei kai kukaan tollasta paskaa ota isoon luokkaan ku ei pysy raukka edes mopolla pystyssä!
      Toisaalta toivoisi, että pääsis ajamaan ja lippais sitten niin, että nyrjähtää joku paikka kunnolla, ni loppuu se selittely...

      • sitten kun

        Sitten kun on Mikan sopimus kuninkuusluokkaan julkistettu, toivottavasti sinussa on miestä:

        Palaat sitten tänne palstalle ja kirjoitat kymmenen kertaa " OLEN HÖLMÖ" ja potkaset vielä itseäsi persuuksille.

        Vaan kaltaisiasi tuntien: sinä unohdat juuri kirjoittamasi ja pallit heiluen palaat tänne raakkumaan Mikaa toivotellen kaatumisia.

        Tiedätkö mitä. Minä toivotan sinulle kunnon lippaa!


      • highsider

        No niin, aika vastata sanoistasi! Kirjoita vaikka kymmenen kertaa tuohon alle " olen täyshölmö, olen täyshölmö, olen täyshölmö..."


      • Turo--Inkeri

        jollakin nyrjähtää korvien välissä vähän enemmänkin. Katso vähän, mitä tänne kirjoitat, ääliö.


      • Tura--Änkerö
        highsider kirjoitti:

        No niin, aika vastata sanoistasi! Kirjoita vaikka kymmenen kertaa tuohon alle " olen täyshölmö, olen täyshölmö, olen täyshölmö..."

        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !

        Turo--Inkeri on myos aalio.

        Tata te pyysitte.


      • Tura--Änkerö
        Turo--Inkeri kirjoitti:

        jollakin nyrjähtää korvien välissä vähän enemmänkin. Katso vähän, mitä tänne kirjoitat, ääliö.

        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !
        Turo--Inkeri on täyshölmö !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe