Tellu Does Everybody!!! Smack!

Tellu

Heippa, olen Klaara Kotko. Tänään kyselen mitä Ankkalinnan lastentarhaan kuuluu!

Klaara: Hei nuori mies, mitäs sinulle kuuluu?

Hupu Ankka: Maagikon arkea tässä. Etsin edelleenkin naista elämääni, mutta eipä näytä löytyvän. Pitäisiköhän palata takaisin saatanan palvontaan, jos hän vaikka antaisi minulle naisen. Kyllä saatana minua jo yöllä kutsuikin, mutta hänen pimeytensä sanoikin vain että saisiko hän tunkea nyrkin sinne minne aurinko ei paista. Minä en siihen suostunut, kun olen vähän jäykkänä ja venytellä pitäisi ensin.

Klaara: Jaha... Tuota, tässähän on sinun velipoikasi. Mitäs sinulle kuuluu?

Tupu Ankka: Palasin juuri shamaanimatkalta vieläkin vanhempana ja paskempana kuin alunperin olin. Vaimo ei anna enää ja taitaa jäädä lapsemme vaille sisaruksia. Kyllä Koijärvellä oli hauskempaa!

Klaara: Niinno. Kyllä kyllä. Mutta teitähän on kolme. Mitäs tämä kolmas?

Lupu Ankka: Vitustako minä mitään tiedän. Älä ämmä hypi silmille, olen siipikarjalle allerginen. Pitääkö sua tempasta pyrstöön? Taitaisit tykätä siitä! Olen minä semmoinen naisten surm... eikun hurma.

Klaara: Jos nyt joku toinen kerta. Mutta mitäs nämä hiirulaiskaksoset?

Vertti Hiiri: Hiiri kuuluu luontoon. Se elää pari vuotta ja sitten se on madonruokaa. Sitä ennen naarashiirien pitää synnyttää kymmenpäisiä poikueita, koska se on naarashiirien tehtävä.

Klaara: Ei ole oppi ojaan kaatunut. Mutta entäs velipoika?

Mortti Hiiri: Meillä on kekrit Turussa, kaikille on tarjolla sauna ja ryhmäseksiä sitten altaan reunalla! Tule sinäkin. Kekrit kekrit kekrit kekrit kekrit! Piip!

Klaara: Kot kot. Taidanpa kuitenkin lähteä Saarioisille tutustumaan lähemmin einestehtaan arkipäivään. Kovasti ne jo minua siellä odottelevatkin.

Kot kot kot RUIK (kananpaskaa)

Kot kot kot NAPS (mato)

Kot kot kot PLOPS (muna)

(Ohitse lentää jokin kumma humanoidi, muistuttaa hieman Mummo Ankkaa. Taitaa olla syysmuuttoa tekemässä, tahikka menossa neuvomaan lähintä ankanteiniä elämän karikoissa.)










































































Se Loppu Jo.

12

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kritisoija

      Hymiöt puuttuvat edelleen, eikä kapiteelitkaan ole kohdallaan. Itseruoskinnan tematiikka on jo loppupuhkiinkäsitelty. Voi Topu Topu, etkö parempaan pysty?

      5-

      • Kritisoijan kritisoija

        Missäs siellä olikaan ruoskintaa? Kerro heti, tahtoo tietää!

        *kuolaa*

        Narraat perkele. Valhettelevasta kritiikistä

        4-


      • Vastakriitikko

        Kritisoija takaisin työllistämiskoulutukseen.

        Pisteitä kritiikistä 3-.


      • Vastikriitikon vastakriitikko
        Vastakriitikko kirjoitti:

        Kritisoija takaisin työllistämiskoulutukseen.

        Pisteitä kritiikistä 3-.

        Kaikenlaisia sitä palkattomaan työharjoitteluun otetaankin.

        Pisteitä piereskelystä suljetussa tilassa

        0


      • Pianisti
        Vastikriitikon vastakriitikko kirjoitti:

        Kaikenlaisia sitä palkattomaan työharjoitteluun otetaankin.

        Pisteitä piereskelystä suljetussa tilassa

        0

        Tappakaa kaikki kriitikot!


      • Kritisoija joka ampui itsensä
        Pianisti kirjoitti:

        Tappakaa kaikki kriitikot!

        123


    • menthe

      juupajuu... tulee psykonanalyysi nykyään halvaksi
      Pusipusi :)

      • mänthi

        siksihän me kaikki täällä olemmekin, hani! Sutisuti :D


    • Tellu

      Yes it was me. Ajattelin että kun kukaan ei ole sanonut että pitää koko ajan käyttää vain muiden nimiä, niin en siihen sitten suostukaan. Hoidanpahan tasapuolisuuden nimissä vain jokaiselle jonkin leikkisän haistatuksen, niin voitte katsoa tulleenne tyydytetyksi.

      Aikani kuluksi, unettomuuskohtauksen kourissa, olen kahlannut noita tänne tulleita viestejä läpi, ja siellä on joku näemmä saanut neronleimauksen pohdiskella mikä on kenenkin viesti ja miten hyvin kirjoitettu. Sekös se pointti olikin? Että tämä on pelkkä ÄO-testi? Tunnustan menneeni helppoon, odotin tältä projektilta hauskuutta, en paremmuuskilpailua.

      Harmi nyt sitten reputtaa ja todeta että pelasin ihan omilla säännöilläni tässä: yritin huvittaa teitä hauskalla jutulla, enkä esitellä kuinka osaan tai en osaa sitä tai tätä (kuten linkissä on pohdiskeltu Josefinasta - on se kumma miten se nimi riivaa teistä jotakuta/-kuita? liekö siinä taikaa?) No, luulin osaavani kirjoittaa hauskan jutun. Jos ei naurata, onko vika minussa vai lukijoissa? Vai sanoinko taas liian pahasti, ja jollekulle tuli hätä käteen?

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.cgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000153&posting=22000000001390870

      Joo ei. Olen tainnut jo nähdä mihin tästä jutusta on. Kaikki kunnia Itzlille hyvästä ideasta. Minä kokeilin jo mitä saan itse siitä irti. Enpä paljon mitään naivina ja yksinkertaisena ihmisenä. Jääkää te muut tänne repimään toistenne egoja alas, minä luovutan kesken kilpailun. Kai sellainenkin on sallittu, vai oliko tämä jokin hamaan kuolemaan asti -kamppailu? No, minähän olen raato jo valmiiksi.

      Eikä minulta alunperin edes kysytty, joten en minäkään kysy teiltä mitä voin tehdä ja mitä en. Koko halvatun syksyn olen odottanut hyvää syytä painua täältä huit kuuseen. Nyt se on mahdollista, kun teistä kenelläkään ei ole enää mitään järkevää sanottavaa, jota kyttäisin tuntitolkulla, ja itseltänikin on lopullisesti tarve sanoa lopahtanut. Mi autuus.

      Hastalavista. Räjähtäkööt egomme tuhannen P:n päreiksi.

      (Tähän rivi valitsemianne hymiöitä.)

      • Topu

        Sinä teit sen taas - melkein.

        "Kuulkaas lapset: kun mummo oli nuori niin mummo teki sen melkein. Sitten mummoa alkoikin hirvittää kun vaarien koalitio melkein unohti mummon. Mummon piti mennä muualle mesomaan.

        Sitten kun mummo sain vihdoin tehtyä päätöksen että mummon kannattaa nyt mennä kun kukaan ei leikikään enää pelkästään mummon kanssa niin mummoa jäi kaihiasti kaivelemaan että muisteleekohan ne vaarit nyt mummoa. Sekös jäi kismittämään!

        Noh, pidin sitten pitkään vapaata. Erakko kun olen niin kukaan ei purrut traumojani jotka kasautuivat viikon välein niskaani kuin säkillinen paskaa. Kaksi viikkoa pinnisteltyäni sitten kävin ihan vähän vaan VILKASEMASSA puhuuks ne vaarit mummosta jotain. Edes pahaa. Mutta ei... Vaarit oli niin muuttuneita ettei mummo enää tuntenut niitä.

        Ja nyt mummoa keljuttaa kun ei koskaan saanut tietää mitä ne vaarit mummosta puhui.
        Niin että menkääs nyt siitä lapsukaiset: voitte käydä kaivamassa mummon vanhan peilipöydän kellarista. Sillä mummokin leikki kun oli vielä nuori. Silloin kun äidillä oli koko ajan muuta puuhaa niin oli kiva katella siitä peilipöydästä, kun sen reunoja kallistelemalla näkee itsensä silleen eri suunnista ja monena."


      • Aku Ankh

        Olipas hauska juttu,... tuli mieleen myrkky lehden aku ankka parodia,... Ne teini ankat vetää röökii,juo kaljaa ja on muutenkin koviksia...

        Toi oli suoraan niiden tulevaisuus vai tä?

        Hae itselles kuvittaja ja julkaise underground-ankkaa... tulen tilaajaksi!!!


      • ex.
        Aku Ankh kirjoitti:

        Olipas hauska juttu,... tuli mieleen myrkky lehden aku ankka parodia,... Ne teini ankat vetää röökii,juo kaljaa ja on muutenkin koviksia...

        Toi oli suoraan niiden tulevaisuus vai tä?

        Hae itselles kuvittaja ja julkaise underground-ankkaa... tulen tilaajaksi!!!

        Aloitushöpötys varsinaisesti oli parodia niinä päivinä tänne kirjoitelleista kisailijoista, joiden huvina oli käyttää toistensa nikkejä. Kisa meni, paska jäi.

        http://www.cybamall.com/paskafani/

        Just.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1564
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1160
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe