Oonko sitten tunari vai en mutta millä tavoin saan kyseisellä ohjelmalla tallennettua pelkän kuvan,mitä voi sitten katsoa normaalina kuvana.
Videota osaan kyllä ohjelmalla tehdä mutta en ole keksinyt miten saan pelkän kuvan jos sillä nyt edes saa.
Mulla on se ilmainen versio
3D Canvas 7
2
462
Vastaukset
- noin .....
En ole itse ohjelmaan itse perehtynyt yhtään, enkä juuri käyttänytkään. Mutta jossei sieltä jotain kuvan otto toimintoa löydy, niin voithan toki aina kuvan ottaa ainakin niin että laitat sen jotenkin koko näytön näyttäväksi(jotta saat mahdollisimman ison kuvan). Ja kun se on sopiva, niin painat PrintScreeniä, joka ottaa kuvan koko tietokoneen näytöstä, sitten mene vaikka painttiin, paina Muokkaa -> Liitä. Ja kuva ilmestyy siihen, voit sitten ottaa itse asian, ja poistaa kaiken ylimääräisen, valikot ja muut kuvasta.
Tämä ei varmasti ole paras tapa, mutta näin se ainakin onnistuu josset mitään muuta keinoa löydä. Jos haluat isompi resoluutioisen kuvan, voit toki hetkellisesti laittaa vähän reilumman resoluution käytöön kuvan oton ajaksi. - pelle peloton
Kuvaa voit ainakin katsella, kun printtaat ja sen jälkeen skannaat tulosteen. Aloita printtaus Preview (esikatselu) asennossa.Kyllä onnistuu.Katso tarkkaan astukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643580
- 653344
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa773151SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p542612- 712432
- 562141
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.471201Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411065Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171042Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1261028