Äiti maan
isä taivaa
lapset huutaa
tuskissaan
pahuus on
tullut
maailmaan
kylvää
kylmää
kyyneleitä
verta vuotaa
sydämmet
kuule luoja
huutomme
unhoittui
sanas kalliit
särkyi lasten
sydämmet
tule tänne
maailmaan
auta meitä
eksyneitä
nosta maasta
mieli musta
anna valo
maailmaan
johda tiellä oikeaan
anna anteeksi
Huuto
4
298
Vastaukset
- ........
paljon sanot, paljon kirjoitat
sanojasi uskon.- katzrin, mummi ""
Tämän kirjoitin koulusurmien jälkeen, nyt elämä näyttää hieman rauhallisemmalta yhteiskunnassa,
uskon rukous luojalle auttaa ihmiskuntaa .
&gout mummi & gout ==== kysymyksiä aiheuttaa mummi sanan ympärillä olevat " koristeet ", ( & gout ) ne ei ole minun omia laittamiani, pelkkä mummi kaztrin, katzrin, kazrin, turhake, moona, mummi "" mummeli ovat nimi mekkejäni. Keräilen omia vanhoja runojani netistä talteen lapsille muistoksi elämästäni, kotisivuilla kyllä on satoja julkaisemattomia runoja elämästäni .
- elämä toistaa itseää
Norjan kauhu tapahtumat muistuttaa " huutoa " kuin enteellinen runo !
- Anonyymi
Lennä lennä lintuseni
lennä kauas maailmaan
terveiset vie sinne
rauhaa rakentakaa
rakkautta hieman toivon
toisianne rakastakaa
maailmamme kauis on
rakkaudella työtä tehkää
toisianne hoivatkaa
tätä toivon ja rukoilen
rauhaa maailmaan
terv. mummi*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311646
- 585509
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462807- 402425
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131891Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441875Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291784Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61526Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498