Olisin sellaista kysellyt, että tuleeko bokserit miten hyvin toisten koirien kanssa toimeen? Sellaista olen kuullut, että samojen sukupuolten välillä voi kärhänää tulla... (?)
Mutta minun tilanteeni olisi seuraava:
Minulla on Novascotiannoutaja uros, ja seuraava koira jonka tulen hankkimaan olisi bokseri. Uros olisi mieleisempi, mutta miten tuleva bokseri tulisi toimeen toisen koirani kanssa? Olisiko narttu sittenkin parempi vaihtoehto?
Kysymys
2
570
Vastaukset
- tuore boksuemäntä
että uros ja narttu tulee paremmin toimeen. Mutta oon niin tuore boksutytön emäntä etten osaa sanoa miten uros boksu menee muun uroksen kanssa. Veikkaisin että todennäköisesti lujatahtoisempi kuin novascotian noutaja että siinä voi pomon paikka isompana vaihtua näiden kesken.
Mun sisarella oli kaksi uros-rottweileria ja täytyy sanoa ettäolihan se sille vanhemmalle aika stressaavaa kun nuorempi yritti koko ajan hakea pomon paikkaa. Eivät tapelleet mutta semmosta ärsyttävää jäynä-kiusaa harrasti. Tää oli velmu tämä nuorempi, oli hiukan isokokoisempi ja oli helppo laittaa toisen selän päälle kuono ja siitähän ei vanhempi tykännyt. Sen vanhemman koiran kiva luonne hiukan siis kärsi stressistä. Ei siitä kiukkuinen tullut mutta ei ollut enää niin iloinen ja yliystävällinen kuin ennen. Jossain vaiheessa avioeron myötä joutui luopua nuoremmasta koirasta kun ei ollut aikaa kahdelle niin vanhemman mukava luonne palautui. Mutta yksilöitähän ne ovat varmasti koirat.
Boksu-uroksilla kumminkin taitaa olla tuota taistelutahtoa muiden koirien kanssa, oon kuullut sanottavan, että siinä mielessä voi olla ettei vanhemman koiran osa ole kiva. Mutta toivottavasti saat omakohtaista kokemusta vaikka kahden uros-boksun omistajalta. - bastiffi
minulla on 8v bokseri uros. Noin 3 vuotiaaksi asti käytiin ahkerasti (lähes päivittäin) koirapuistossa sitten alkoi urosten kanssa rähjääminen. Tunnen muutaman bokserin omistajan joille käynyt samalla lailla. En kyllä suosittele ottamaan urosta.
Nyt meillä on bokserin kaverina ranskanbulldoggi tyttö joka on meidän uroksen silmäterä.
Bokserit on luonteeltaan ihania joten suosittelen rotua lämpimästi mutta toisten urosten kannalta meillä on ainakin käynyt näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv252416- 1132041
- 1131667
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421523Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91457Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901065Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161201006Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87965Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35947