Olisin sellaista kysellyt, että tuleeko bokserit miten hyvin toisten koirien kanssa toimeen? Sellaista olen kuullut, että samojen sukupuolten välillä voi kärhänää tulla... (?)
Mutta minun tilanteeni olisi seuraava:
Minulla on Novascotiannoutaja uros, ja seuraava koira jonka tulen hankkimaan olisi bokseri. Uros olisi mieleisempi, mutta miten tuleva bokseri tulisi toimeen toisen koirani kanssa? Olisiko narttu sittenkin parempi vaihtoehto?
Kysymys
2
547
Vastaukset
- tuore boksuemäntä
että uros ja narttu tulee paremmin toimeen. Mutta oon niin tuore boksutytön emäntä etten osaa sanoa miten uros boksu menee muun uroksen kanssa. Veikkaisin että todennäköisesti lujatahtoisempi kuin novascotian noutaja että siinä voi pomon paikka isompana vaihtua näiden kesken.
Mun sisarella oli kaksi uros-rottweileria ja täytyy sanoa ettäolihan se sille vanhemmalle aika stressaavaa kun nuorempi yritti koko ajan hakea pomon paikkaa. Eivät tapelleet mutta semmosta ärsyttävää jäynä-kiusaa harrasti. Tää oli velmu tämä nuorempi, oli hiukan isokokoisempi ja oli helppo laittaa toisen selän päälle kuono ja siitähän ei vanhempi tykännyt. Sen vanhemman koiran kiva luonne hiukan siis kärsi stressistä. Ei siitä kiukkuinen tullut mutta ei ollut enää niin iloinen ja yliystävällinen kuin ennen. Jossain vaiheessa avioeron myötä joutui luopua nuoremmasta koirasta kun ei ollut aikaa kahdelle niin vanhemman mukava luonne palautui. Mutta yksilöitähän ne ovat varmasti koirat.
Boksu-uroksilla kumminkin taitaa olla tuota taistelutahtoa muiden koirien kanssa, oon kuullut sanottavan, että siinä mielessä voi olla ettei vanhemman koiran osa ole kiva. Mutta toivottavasti saat omakohtaista kokemusta vaikka kahden uros-boksun omistajalta. - bastiffi
minulla on 8v bokseri uros. Noin 3 vuotiaaksi asti käytiin ahkerasti (lähes päivittäin) koirapuistossa sitten alkoi urosten kanssa rähjääminen. Tunnen muutaman bokserin omistajan joille käynyt samalla lailla. En kyllä suosittele ottamaan urosta.
Nyt meillä on bokserin kaverina ranskanbulldoggi tyttö joka on meidän uroksen silmäterä.
Bokserit on luonteeltaan ihania joten suosittelen rotua lämpimästi mutta toisten urosten kannalta meillä on ainakin käynyt näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397880Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412039Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822