videokamerasta olis parempi? samaa hintaluokkaa näyttää molemmat olevan
1. Panasonic NV-GS60 vai
2. Canon MD215 KIT
--kumpi
4
584
Vastaukset
- Pananisti
Panalla hyvää on hintaansa nähden sen lyömättömän tarkka kuvanlaatu. Värit toistuvat voimakkaasti, mikä on omiaan tekemään kuvasta täyteläisen. Hailakoilla väreillä dv:n kuvanlaatu on yleensä sumeamman oloinen.
Hyvin on kamera pelannut, vaikka jo monta kasettia kuvattu täyteen! Suosittelen lämpimästi. Hintakaan ei enää ole kova! - kokemuksia on
minulla oli kokeiltavana tänä panasonicin malli mutta en ollut tyytyväinen kuvanlaatuun. seuraavaksi aion kokeilla tuota canonin kameraa niin osaan sitten sanoa näistä enemmän
- niin.-...
unohda dv:t ja osta heti ökykallis hd kamera!
- vuosi sitten
niin.-... kirjoitti:
unohda dv:t ja osta heti ökykallis hd kamera!
kaverilta lainassa canonin dv-kamera, mallia en muista ja minun mielestä siinä oli parempi kuvanlaatu kuin kokeilemassani panasonicin kamerassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869