Halo 3 vinkkii

GT-Tempetz

Te huippupelaajat jotka olette jo keränneet 1000GS (ehkä jopa 1250?) Halo 3:ssa, niin pyytäisin vinkkiä Two For Oneen. Elikkä Spartan laser double killiin... Lone wolvesissa.

kertokaapa vähän miten itse saitte sen, kun olen yrittänyt sitä tässä suunnileen 200 viime pelin ajan, ja aina se kaatuu siihen että toinen tulee takaa ja siihen pieneen myöhästymiseen jne...

Turhista kommenteista ei kiitosta heru ^^

3

177

Vastaukset

• mistä sais ladattua koneelle counter strike:n? tietääkö kukaan?

• en tiedä ite mietin kans tota

• Ammu ja osu :D onnistuiko jo?

SEISKA.FI

• Kuninkaalle uusi vaimo jokaisena syntymäpäivänä! Seiska esittelee maailman erikoisimmat kuningaskunnat
    • Oho, laulajakaunotar Lily Allen suunnitteli seksilelun – haluaa poistaa itsetyydytyksen tabut: ”Ansaitsemme omat nautintomme”
    • Kohutoimittaja analyyttisena! Tuomas Enbuske katosi yöhön viehättävän daamin kanssa – kuva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      400
      14798
    2. Stefu ylireakoi

Stefulla on kyllä tosi huono itsetunto tai on tosi epäileväinen luonne jos sen takia jätti Sofian että tää kävi Nikon ovella. Sofian tavaroita vielä N
      Kotimaiset julkkisjuorut
      311
      7999
    3. Miksi Suomessa on niin paljon homeasuntoja?

Missä se kuuluisa rakennustaito on? Taloja ei hoideta, mutta ei talon home voi johtua pelkästään koneellisen ilmastoinnin puuttesta, eikä talon ilmast
      Maailman menoa
      190
      2569
    4. Miksi ei ole korona-ahdistusta?

Mietin asiaa mutta en saa sitä päälle millään. Katselen kaupassa maski päällä olevia ihmisiä, lehtien lööppejä koronasta joka puolella, tartuntojen mä
      Maailman menoa
      207
      2231