Gallup: Opettaien kähminen

Koululainen

Ei ole juuri ehkä tämän palstan asia, mutta kun en parempaakaan keksinyt:

Onko kukaan törmännyt tilanteeseen, jossa pojat olisivat käyneet naisopettajien kimpppuun tai jotenmkin ahdistelleet heitä esim hameita nostelemalla yms?

Itse en moista ole nähnyt; "pahinta" oli kun ruuhkassa takapuolta "vahingossa" kosketeltiin. Kertokaa kokemuksianne.

12

17849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *halukas*

ei mutta olisin kyllä halunnut/ haluisin vieläkin , löytyy niin monia sexyjä opettajia

• sakke

Minulla kävi niin, että opettaja alkoi kertomaan kaksimielisiä juttuja minulle. Tunnilla hän tuli tahallaan ihan minuun kiinni jotta hänen rinnat koskettaisivat minua. Hän ihan selvästi flirttaili kanssani. Aluksi olin hiukan vaivaantunut, mutta vähitellen menin siihen mukaan. Viime viikonloppuna tapasin opettajani ravintolassa sattumalta ja tietäähän miten siinä kävi... Löysin itseni hänen sängystään. Täytyy myöntää, että aika mukava kokemus. Sovimme että käyn hänen luonaan aina kun hänen miehensä on työmatkalla.

• Opettajatar

Tee tästä novelli pliis!!!

• Joonas

Niin onhan se niin vitun ihanaa sen miestä kohtaan. Saatanan kusipää!

• sevaan

Puristelin historian open peppua joskus ysin lopulla, oltiin kirjastossa kahdestaan. Ei se mitään sanonu, hymyili vaan.

• ope77

Tässä open näkemys asiasta: kähmiminen on onneksi (?) aika harvinaista mutta onpa sitä silti omalle kohdallekin sattunut... Olin eräällä 9-luokkien retkellä valvojana, oppilaat lähinnä poikia. Jostain kummasta nämä vintiöt keksivät lyödä vetoa siitä, uskaltaako kukaan tarrata mua pepusta kiinni. No, tietenkin joukosta löytyi yksi rämäpää. Siinä sitten puhuskeltiin asiasta seuraavana päivänä pitkään ja hartaasti, saipa poika vielä rangaistuksenkin ;)

Tulipahan tämäkin koettua... nyt jo naurattaa, silloin kyllä suutuin ja lujasti!

• joo
        ope77 kirjoitti:

Tässä open näkemys asiasta: kähmiminen on onneksi (?) aika harvinaista mutta onpa sitä silti omalle kohdallekin sattunut... Olin eräällä 9-luokkien retkellä valvojana, oppilaat lähinnä poikia. Jostain kummasta nämä vintiöt keksivät lyödä vetoa siitä, uskaltaako kukaan tarrata mua pepusta kiinni. No, tietenkin joukosta löytyi yksi rämäpää. Siinä sitten puhuskeltiin asiasta seuraavana päivänä pitkään ja hartaasti, saipa poika vielä rangaistuksenkin ;)

Tulipahan tämäkin koettua... nyt jo naurattaa, silloin kyllä suutuin ja lujasti!

Mikäköhän mahtoi sitten olla se "rangaistus" kyseisestä 'pahanteosta'?

• ope77
        joo kirjoitti:

Mikäköhän mahtoi sitten olla se "rangaistus" kyseisestä 'pahanteosta'?

Noh,

ensinnäkään tuo mun viesti ei ollu mikään provo eikä se rangaistus mitään pervoa tarkota... sori jos tuotan pettymyksen! Kaikkihan nämä koulujen yleiset rangaistuskäytännöt tietää, joka iikka on kumminki sen verran paljon aikaansa koulun penkillä kuluttanu ;)

• Martta

kourin omaa persettäni. Aluksi vähän suututti, mutta kyllä se siitä sitten jotenkin lutviintui..

• just_me

...opettaja on kähminyt minua. Mies opettaja. Aluksi olin hyvin peloissani, mutta se tuntuu jo taivaalliselta.

• ope77

...että uskaltauduit omaa pyllyäsi kaivelemaan kun muut eivät siihen tarttuneet. Pitäisköhän kokeilla itsekin...?

*hih*

• fgh

Lähettäiskö ihan alkeista...
      Opettajat kouluissa on yleensä melko kypsässä iässä ja ikäero näihin "oppilaisiin" on tuntuva.
      Mikäli taas joku oikeasti tuntee vetoa tälläisiin suhteisiin on jo aika pysähtyä miettimään jonkinlaista apua tai hoitoa. Fantasianakin opettajat ovat takuuvarma lerputtaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      139
      5174
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3426
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      114
      2700
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2388
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1807
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1739
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1587
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1556
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      20
      1386
    Aihe