Gallup: Opettaien kähminen

Koululainen

Ei ole juuri ehkä tämän palstan asia, mutta kun en parempaakaan keksinyt:

Onko kukaan törmännyt tilanteeseen, jossa pojat olisivat käyneet naisopettajien kimpppuun tai jotenmkin ahdistelleet heitä esim hameita nostelemalla yms?

Itse en moista ole nähnyt; "pahinta" oli kun ruuhkassa takapuolta "vahingossa" kosketeltiin. Kertokaa kokemuksianne.

12

17968

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *halukas*

ei mutta olisin kyllä halunnut/ haluisin vieläkin , löytyy niin monia sexyjä opettajia

• sakke

Minulla kävi niin, että opettaja alkoi kertomaan kaksimielisiä juttuja minulle. Tunnilla hän tuli tahallaan ihan minuun kiinni jotta hänen rinnat koskettaisivat minua. Hän ihan selvästi flirttaili kanssani. Aluksi olin hiukan vaivaantunut, mutta vähitellen menin siihen mukaan. Viime viikonloppuna tapasin opettajani ravintolassa sattumalta ja tietäähän miten siinä kävi... Löysin itseni hänen sängystään. Täytyy myöntää, että aika mukava kokemus. Sovimme että käyn hänen luonaan aina kun hänen miehensä on työmatkalla.

• Opettajatar

Tee tästä novelli pliis!!!

• Joonas

Niin onhan se niin vitun ihanaa sen miestä kohtaan. Saatanan kusipää!

• sevaan

Puristelin historian open peppua joskus ysin lopulla, oltiin kirjastossa kahdestaan. Ei se mitään sanonu, hymyili vaan.

• ope77

Tässä open näkemys asiasta: kähmiminen on onneksi (?) aika harvinaista mutta onpa sitä silti omalle kohdallekin sattunut... Olin eräällä 9-luokkien retkellä valvojana, oppilaat lähinnä poikia. Jostain kummasta nämä vintiöt keksivät lyödä vetoa siitä, uskaltaako kukaan tarrata mua pepusta kiinni. No, tietenkin joukosta löytyi yksi rämäpää. Siinä sitten puhuskeltiin asiasta seuraavana päivänä pitkään ja hartaasti, saipa poika vielä rangaistuksenkin ;)

Tulipahan tämäkin koettua... nyt jo naurattaa, silloin kyllä suutuin ja lujasti!

• joo
        ope77 kirjoitti:

Tässä open näkemys asiasta: kähmiminen on onneksi (?) aika harvinaista mutta onpa sitä silti omalle kohdallekin sattunut... Olin eräällä 9-luokkien retkellä valvojana, oppilaat lähinnä poikia. Jostain kummasta nämä vintiöt keksivät lyödä vetoa siitä, uskaltaako kukaan tarrata mua pepusta kiinni. No, tietenkin joukosta löytyi yksi rämäpää. Siinä sitten puhuskeltiin asiasta seuraavana päivänä pitkään ja hartaasti, saipa poika vielä rangaistuksenkin ;)

Tulipahan tämäkin koettua... nyt jo naurattaa, silloin kyllä suutuin ja lujasti!

Mikäköhän mahtoi sitten olla se "rangaistus" kyseisestä 'pahanteosta'?

• ope77
        joo kirjoitti:

Mikäköhän mahtoi sitten olla se "rangaistus" kyseisestä 'pahanteosta'?

Noh,

ensinnäkään tuo mun viesti ei ollu mikään provo eikä se rangaistus mitään pervoa tarkota... sori jos tuotan pettymyksen! Kaikkihan nämä koulujen yleiset rangaistuskäytännöt tietää, joka iikka on kumminki sen verran paljon aikaansa koulun penkillä kuluttanu ;)

• Martta

kourin omaa persettäni. Aluksi vähän suututti, mutta kyllä se siitä sitten jotenkin lutviintui..

• just_me

...opettaja on kähminyt minua. Mies opettaja. Aluksi olin hyvin peloissani, mutta se tuntuu jo taivaalliselta.

• ope77

...että uskaltauduit omaa pyllyäsi kaivelemaan kun muut eivät siihen tarttuneet. Pitäisköhän kokeilla itsekin...?

*hih*

• fgh

Lähettäiskö ihan alkeista...
      Opettajat kouluissa on yleensä melko kypsässä iässä ja ikäero näihin "oppilaisiin" on tuntuva.
      Mikäli taas joku oikeasti tuntee vetoa tälläisiin suhteisiin on jo aika pysähtyä miettimään jonkinlaista apua tai hoitoa. Fantasianakin opettajat ovat takuuvarma lerputtaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      75
      4537
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      106
      3781
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3473
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1229
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      120
      1050
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      131
      963
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      933
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe