kuollut ystävätär

unitähti

Näin unen jossa tapasin kuolleen ystävättäreni.
Menin kauppaan jolaisessa hän aikoinaan työskenteli, Yllättäen näin hänet ja menin hänen luokseen. Sanoin:"Minä luulin kuule, että sinä olet kuollut, mutta siinähän sinä olet ilmielävänänä ja terveenä" Hän katsoi minua hymyillen ja sanoi,"Niin minäkin luulin kuolleeni mutta tässä minä olen. Ihanaa nähdä sinua, tiesin, että tulet tapaamaan minua"

Sitten halasimme toisiamme ja itkimme. "Ihanaa, että olet siinä. Ihanaa nähdä sut taas pitkästä aikaa" Sanoimme toisillemme.

Tuo uni vaikutti todella syvästi. Se ei ollut ahdistava vaan se toi hyvän olon ja tunteen, että ysätävättäreni voi hyvin.
Hän kuoli viime helmikuussa syöpään 40-vuotiaana.
Hän ei kertonut kenellekkään sairaudestaan, hänen perheensä olivat ainoastaan tietoisia asiasta, mutta sain kulla kautta rantojen , että hän sairastaa. olimme hyvin läheisiä ennen hänen kuolemaansa.
Mitähän tuo uni tarkoittaa?
Osaako kukaan selittää?

8

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unet kiinnostaa

...sen tarkoittavan sitä että hän tuli kertomaan sinulle että hänen on nyt hyvä olla ilman kipuja ja tuskia siellä "toisella puolella"

• unitähti

Tuo mitä hän sanoi, että "mä tiesin, että me tullaan vielä tapaamaan" ei tarkoita mitään.

Ei esimerkiksi sitä, että olisin itse "lähdössä".

Tuon unen aikana vaan tuli sellainen yliluonnollisen hyvä olo jälleentapaamisesta.

• unet kiinnostaa
        unitähti kirjoitti:

Tuo mitä hän sanoi, että "mä tiesin, että me tullaan vielä tapaamaan" ei tarkoita mitään.

Ei esimerkiksi sitä, että olisin itse "lähdössä".

Tuon unen aikana vaan tuli sellainen yliluonnollisen hyvä olo jälleentapaamisesta.

Tämähän oli vain minun tulkintani tästä unestasi mutta enpä usko että tämä tarkoittaa että hän olisi "tullut sinua hakemaan".uskoisin että hän halusi tulla vielä sinut hyvästelemään ja kertomaan että kaikki on nyt hyvin.Olen itsekin nähnyt unia kuolleesta ystävästäni ja tuo tunne yliluonnollinen on tuttu.uskoisin niin että kuolleet tulevat meille unissa kertomaan jotain tärkeää asiaa kuten sinulle nyt.Uskotko muuten itse kuoleman jälkeiseen elämään tai muuhun ns.yliluonnolliseen?

• unitähti
        unet kiinnostaa kirjoitti:

Tämähän oli vain minun tulkintani tästä unestasi mutta enpä usko että tämä tarkoittaa että hän olisi "tullut sinua hakemaan".uskoisin että hän halusi tulla vielä sinut hyvästelemään ja kertomaan että kaikki on nyt hyvin.Olen itsekin nähnyt unia kuolleesta ystävästäni ja tuo tunne yliluonnollinen on tuttu.uskoisin niin että kuolleet tulevat meille unissa kertomaan jotain tärkeää asiaa kuten sinulle nyt.Uskotko muuten itse kuoleman jälkeiseen elämään tai muuhun ns.yliluonnolliseen?

Uskon kuoleman jälkeiseen elämään.
        Tuo ystävättäreni joka nukkui pois nuorena oli jotenkin hirvittävän "valmis ihminen", siis sillä tavalla valmis, että hän oli ja teki vain hyviä asioita, hänestä ei yksinkertaisesti löytynyt mitään ikävää. Hänellä oli samanlainen asenne koko elämään. Loppuun asti hän jaksoi nauraa ja hymyillä ja suunnitella elämää vaikka tiesi kohta kuoleman tulevan.
        Hän sairasti syöpää. Hänen viimeisinä vuosinaan meistä tuli ns. samalla aaltopituudella olevia ihmisiä. Hänen eläessään meillä oli tapana halata toisiamme hyvästiksi, jotta olisimme saaneet hyvää energiaa jne.

Ehkäpä unessa hän tuli kertomaan, että nyt on hyvä olla ja itse olet matkalla tähän samaan paikkaan. Olen nimittäin miettinyt hyvinkin syviä asioita ihmisen elämän tarkoituksesta ja sielun vaeltamisesta.

Tiedän, että hänellä on nyt hyvä olla ja olen aina tiennyt. Tuo oli vain jännää, että hän kävi näin voimakkaasti minua jututtamassa vaikka kuolemasta on jo yli puolivuotta.

• unet kiinnostaa
        unitähti kirjoitti:

Uskon kuoleman jälkeiseen elämään.
        Tuo ystävättäreni joka nukkui pois nuorena oli jotenkin hirvittävän "valmis ihminen", siis sillä tavalla valmis, että hän oli ja teki vain hyviä asioita, hänestä ei yksinkertaisesti löytynyt mitään ikävää. Hänellä oli samanlainen asenne koko elämään. Loppuun asti hän jaksoi nauraa ja hymyillä ja suunnitella elämää vaikka tiesi kohta kuoleman tulevan.
        Hän sairasti syöpää. Hänen viimeisinä vuosinaan meistä tuli ns. samalla aaltopituudella olevia ihmisiä. Hänen eläessään meillä oli tapana halata toisiamme hyvästiksi, jotta olisimme saaneet hyvää energiaa jne.

Ehkäpä unessa hän tuli kertomaan, että nyt on hyvä olla ja itse olet matkalla tähän samaan paikkaan. Olen nimittäin miettinyt hyvinkin syviä asioita ihmisen elämän tarkoituksesta ja sielun vaeltamisesta.

Tiedän, että hänellä on nyt hyvä olla ja olen aina tiennyt. Tuo oli vain jännää, että hän kävi näin voimakkaasti minua jututtamassa vaikka kuolemasta on jo yli puolivuotta.

..lukenut kirjoja joissa kerrotaan kuoleman jälkeisestä elämästä?niissä kerrotaan että ihminen siirtyy ensin johonkin välitilaan ennenkuin hän pääsee perille sinne minne on menossa.jospa stäväsi oli nyt päässyt sinne minne pitikin.Hän ei varmaan pelännyt kuolemaa oska jaksoi loppuun asti olla iloinen ja elämänmyönteinen.Tällaisia asioita ei yleensä ymmärrä muut kuin samoin ajattelevat ihmiset.:)

• unitähti
        unet kiinnostaa kirjoitti:

..lukenut kirjoja joissa kerrotaan kuoleman jälkeisestä elämästä?niissä kerrotaan että ihminen siirtyy ensin johonkin välitilaan ennenkuin hän pääsee perille sinne minne on menossa.jospa stäväsi oli nyt päässyt sinne minne pitikin.Hän ei varmaan pelännyt kuolemaa oska jaksoi loppuun asti olla iloinen ja elämänmyönteinen.Tällaisia asioita ei yleensä ymmärrä muut kuin samoin ajattelevat ihmiset.:)

Olen lukenut kirjoja kuoleman jälkeisestä elämästä. En vain osaa ajatella, että ystävätäreni nyt tulisi kertomaan minule, missä on.

Äitin kuoli kaksivuotta sitten ,enkä nähnyt hänestä yhtä vakuuttavia unia.
        Tosin joitin näin.
        Mútta tämä uni oli jotenkin niin kosketeltavissa
        oleva ja se tuntui niin TODELLISELTA.
        Ihan kuin olisin oikeasti koskettanut tuota poismennyttä ystävätärtäni.

En ymmärrä...??????

Me olimme tosi läheiset ennen hänen poismenoaan.
        Hän ei kylläkään kertonut sairaudestaan missään vaieheessa. Muta tiesin sen.

• Kokenut

tarinani. Me olimme lapsuuden toverit. Olimme teini-ikäisinä kaverit ystävyytemme jatkui aikuisena. Olimme kymmenen vuotiaasta saakka parhaat ystävät keskenämme. Aikuisina joduimme erilleen. Minä muutin kauaksi pois ja hän muutti myös kauaksi. Näimme joskus käydessämme vanhemmillamme. Kerran näin unen Ystävättäreni tuli kotiinsa vauvanvaunujen kanssa, hän jätti vaunut ulos seinustalle. Käänsin päätäni hiukan ja katsoin pois ja taas katsoin sinne talolle, ja näin talon palaneen mustaksi hiilikasaksi ja nuo lasten vaunut olivat vain raamit jäljellä. Uni loppui siihen. Kerroin miehelleni että ystäväni palaa miehensä ja lapsensa kannssa taloonsa.
      Viikon päästä satuin ostaan lehden jossa oli tuo uneni kuva...Kauhistuin.. Kuinka osasin tänään ostaa lehden ihmetteli mieheni?

Kun rupesin lähentelemään viittäkymmentä vuotta. Minulle tuli valtava suru siitä kun ei ole tätä ystävääni joka oli minua viikon vanhempi. Kuvittelin miltätuntuisi jos meillä olisi yhtä aikaa juhlat? Surin häntä uudelleen.
      Tasan viikkoa ennen syntymäpäiviäni rupesi ympärilläni pyörimään ja vilahtelemaan. Jouduin pikkuhiljaa eräänlaiseen transsiin eli kävelin päivät askareissani kuin unessa.
      Sitten näin yhtä yötä ennen syntymä päiviäni unen. Oikein selvän ja niin mahdottoman ihanan että tänäpäivänäkin viellä minä tunnen sen kosketuksen itsessäni, vaikka siitä on jo yli viisi vuotta.
      Uni oli tälläinen: Yhtäkkiä huomasin olevani korkeiden pylväiden välissä seisomassa. Katselin hämmentyneenä näkemääni. Vaalea hento olento tuli luokseni ja työnsi minua menemään korkeita rappuja ylös, ensimmäiselle tasanteelle johon hän käski minun istumaan. Samalla kun istuin näin hänet "ystäväni" tulevan samoja rappuja perässäni.
      Hämmästyin aivan sanattomaksi. Hänellä oli lempeä katse ja nuortunut myös oli hän. Minussa kiiri ihana riemu olisin halunnut sen hänelle ilmoittaa. Hän kuitenkin ehti ennen. Hän istui vierelleni ja kääntyi minua halaamaan. Minä tiesin sisimmässäni että me olemme eri tasoilla. Hän sanoi Rakas paras ystäväni minä sain kuin sainkin luvan tulla sinua tervetimään, ainoastaan tämän kerran. Olit niin kovasti minua ajatellut ja surrut että heidän täytyi antaa lupa minulle ja sinulle että voimme tervehtiä toisiamme. Me itkimme ilosta kumpikin. Minut haettiin pois hän jäi sinne. Kuulin hänen sanansa huolehdi itsestäsi. Kun heräsin uuteen päivään oli suruni pois pyyhitty, tunsin suunnatonta riemua jälleen näkemisen johdosta. Kiitos Taivaalliselle Jumalalle ja henki maailmalle tästa ihanasta kokemuksesta.

• Unihullu

Olin ihastunut erääseen (eronneeseen) mieheen, mutta tämä ei ollut ihastunut minuun. Eräänä yönä näin kuitenkin unen, jossa oli tämän miehen tytär. Hän sanoi unessa minulle: Asko (nimi muutettu) rakastaa sinua! Olen miettinyt, mistä tuo uni tuli...:)En enää nähnyt "Askoa" sen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      340
      10126
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      11
      2902
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      282
      2269
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      122
      2066
    5. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      34
      1850
    6. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      97
      1642
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      140
      1581
    8. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1507
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      58
      1343
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1046
    Aihe