Kertokaas onko kukaan käynyt, minkälaista oli , kannattaako mennä?
Tack
B U C H A R E S T
2
1346
Vastaukset 2
- Unkarilaisen heila
Kannattaa matkustaa ennemminkin tänne Timisoaraan, länsipuolelle maata. Konetta voi vaihtaa Budapestissa tai ottaa junan tänne. Timisoara on Romanian ns. paras kaupunki puistoineen ja aktiviteetteineen. Ulkona syöminen on suhteellisen halpaa, mutta merkkituotteet maksaa sen, minkä muuallakin. Museo- ja teatteriliput ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa! Täällä ei juurikaan näe mustalaisia (itse luulin, että niitä olisi ollut paljon paljon enemmän) tai katulapsia / imppaajia / kulkukoiria. Paikalliset ovat todella avuliaita ja puhuvat hyvää englantia :) Itse opiskelen täällä Timisoarassa ja voin suositella paikkaa lämpimästi. Toki, vaikka täällä onkin turvallista, tulee olla valppaana. Katukuvassa voi nähdä lukuisan määrän poliiseja, mikä rauhoittaa ilmapiiriä.
- Virkkuska
Hei !
Onko sulla tietoa pääseekä Timisoarasta esim. Belgradin kautta Sarajevoon bussilla tai junalla ?
Olemme tulossa ensi kesänä Romaniaan ja jatkamme siitä matkaa Sarajeevoon. Tarkoitus olisi mennä junalla ensin Bucharestista Sighisoaraan ja sen verran olen saanut selville että Sighisoarasta menee juna Timisoaraan mutta entä sitten...? Ainoa reitti minkä olen löytänyt on että palaamma takaisin Bucharestiin ja otamme sieltä yöjunan Belgradiin ja siitä sitten bussilla Sarajeevoon mutta onko sinulla tietoa että jos tulisi Timisoaraan niin kuinka siitä pääsisimme kätevimmin esim. Belgradin kautta Sarajevoon ?
Terveisin Tuula Suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2243426Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1781742Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1431473- 1131080
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja131966- 70933
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt377820Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero165699- 9683
- 45665