Agadir & hygienia

-daa-

Millainen hygienia taso Agadirissa?
Uskaltaako vettä juoda? pestä vedellä itsensä?
Millaista ruokaa tarjolla? mitä ruokaa kannattaisi vältellä? Kuinka helposti sieltä hankkii itselleen tämän turistien vatsataudin?
Auttakaas, hirmuinen kammo niihin :'s

6

1696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka..

      Jotain paikasta kertoo se että siellä ei ole
      lainkaan jätevedenuhdistusta eli paskavedet
      lasketaan suoraan mereen Agadirin edustalle.

      Vedessä erittäin korkeat koli-bakteeripitoisuudet.

      Ripuli iskee varmasti ja hygienia kaiken
      arvostelun alapuolella.

      • Koskahan tämä kirjoittaja on viimeksi käynyt Agadirissä, koska hän kirjoittaa:"Ripuli iskee varmasti ja hygienia kaiken arvostelun alapuolella".Esim.Agadirissä on vuosittain paljon turisteja. Ei ole mikään itsestään selvyys, että ripulin saa varmasti niinkuin tuo kirjoittaja väittää.Olen aina korostanut sitä, että maalaisjärjen käyttö on täysin sallittua niin muualla kuin kotimaassakin.Samoin käsihygienia.Agadirin kaupoissa on kylmälaitteet samoin kahviloissa.Itse syön aivan huoletta esim. jäätelöä ja jugurtteja sekä leivoksia.-kalevi


    • Olen matkustellut Marokossa ja lähinnä Agadi8rissä eikä minulla ole koskaan ollut ongelmia minkään ripulin kanssa.Tämä on tietysti hyvin yksilöllistä.Ei ole mikään itsestään selvyyssiitä että saisi ripulin.Hygienian taso esim. Agadirissä on aivan eri luokkaa nyt kuin kymmeniä vuosia sitten.Vettä ei suositella juotavaksi, mutta itsensä peseminen on tietysti mahdollista. Itse käytän hanavettä myös hampaiden pesuun. Juontivetenä pullotettu vesi on suositeltavaa.MItä sitten kannattaisi vältellä. No se riippuu tietysti paikasta. Itse välttelen syömästä kadulla myytäviä sämpylöitä ja makkaroita. Maalaisjärjen käyttö on täysin sallittua joka paikassa. Lisäksi riittävä käsien pesu. Hyvää matkaa vain. kalevi

      • -daa-

        juu okei, itselläni vaan vatsa hirmuisen herkkä :s
        saa nyt nähdä : ) koitan olla stressaamatta: ) ensiviikolla tuo lähtökin edessä : )

        jospa se siitä : > toivotaan että ilman mitään isompia ongelmia sieltä selviäis : >


    • Mats

      Hygieniätaso aivan samaa luokkaa kuin Kanarialla.
      Olin Agadirissa viime talvena kolme viikkoa, enkä kuullut kenenkään suomalaisen siellä sairastaneen sinä aikana vatsatauteja. Itse söin samoissa ravintoloissa kuin paikallinen väestö, eikä minulla ollut mitään ongelmia. Ilmeisesti sellaiset ihmiset, jotka eivät ole etes maassa käyneet provosoivat näitä ripulijuttuja. Bakteerikantahan on aina erilainen näissä etelän maissa, joten raakoja vihanneksia kannattaa välttää. Itse en kylläkään ole niistä mitään vatsatauteja saanut. Tosin olen kulkenut etelässä jo 60-luvulta lähtien ja asunutkin siellä useita vuosia.

    • kertoja Agadirissä

      Ripuli on melko varma.Ota antiseptinen käsigeeli mukaan ja käytä !Vältä liika uteliaisuus paikallisten suosimista "ruokaloista".Minä halusin kokeilla ja salmonella tuli .Suomessa jouduin heti keskussairaalaan.Siellä on myös hygieenialtaan korkeatasoisia ravintoloita,on kalliimpaa ,mutta käytä niitä.Muista vain olla huolellinen hygienian kanssa,silloin pärjäilee paremmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe