Ystävättäreni kanssa perheellisinä päästään ja käydään harvakseltaan baarissa. Sitten kun lähtään, niin odotukset on yleensä korkealla hauskasta tanssillisesta illasta pubikierroksen jälkeen.
Pari viimeistä kertaa on olleet pettymyksiä! Oulussa ei ole semmosta baaria, biletys-tanssipaikkaa jossa viihtyisimme. Missä te muut käytte?? Onnela ei enää kiinnosta -tosin ei olla käyty aikoihin. Viimeksi käytiin Amarillo-Leskinen-Gloria (mukava ensituttavuus)-entinen Gigglin (Cabaret:kohan se oli) ja sitä myöten Troijan kautta hotelliin suihkuun&nukkumaan about klo 01 jälkeen.
Alkuillan nousu on aina hauskaa, mutta kun tahtoisi päästä tanssimaan -ei Hietasaareen tai Albertin tyylisiin- ja moneen paikkaan ei viiti jonotella, niin sitä loppuillan paikkaa ei pettymykseksemme olekaan löytynyt :o/
Ystäväni tulee reilu 100km päästä ja käymme noin puolen vuoden välein tällaisen illan. Viime aikoina ollaan yövytty hotellissa kun lapsilta ei kotona kuitenkaan saisi aamulla rauhassa nukkua sekä on ihanaa nauttia valmis ja rauhallinen aamupala hotellissa. Sitten vielä jatkamaan unia iltapäivän huoneenluovutukseen asti...
Mihinkähän sitä seukki kerralla osattais mennä (lokakuun puolivälillä)?? Harmittaa jos taas laskuhumalan yllättäessä hauskuus loppuu tykkänään ja taas lompsitaan kohti kebabia&hotellia ;-D
Ollaan yli 35v, mutta alle 40v.
Hauska disco/biletyspaikka
7
2094
Vastaukset
- asdf-71
Jos tykkaa perinteisistä niin kannattaa mennä paikkaan (vaikka A) aikaisin. Siellä tilaa eikä kukaan töni. Jos menee klo 00 jlk niin varmasti ei hauskaa, känniset örveltää ja tönii.
Oulussa oli tovi sitten vielä K40-disco siinä entisen Mona Lisan nurkilla.
Itselläkin uusi paikka hakusessa. Onnelaan jo kyllästynyt. - gay-boy from Oulu
Tulkaa vaan tytöt tänne. Lähden mielelläni kanssanne kiertelemään kapakoita. Naisten seura käy paremman puutteessa, kun en näytä kelpaavan homoille. Harrastan ns. "tanssi- ja kapakkakiusaaamista", sekä pyllyni keikuttamista miehille. Olen myös hyvä laulamaan mm. kappaletta "Keikkupyllyt saalistaa", mutta en tykkää ollenkaan katsella naisten keinuvia lanteita. :o Minulla ei myöskään ole velvollisuutta kohdella muita kunnioittavasti! Ulkonäköni on (valitettavasti) vaatimaton: kapeaharteinen, naama no, mitäänsanomaton, kalpea ja totinen ainakin. Tunnistatte minut epävarmoista askelista ja -elkeistäkin... :o Hei!
- 39 wee nainen
Éipä ole Oulussa oikein kivaa paikkaa meille nuorille keski-ikäisille :) - Gloria on suht kiva paikka vaan ei se mikään tanssi/biletyspaikka ole. Onnela ja Cabaret on "muksuja" täynnä, jäljelle jää vaan noita kivoja istuskelupaikkoja (Leskinen, Jumpru) mutta joskus olis kiva vähän danssiakkin...
Oulussa sellanen kuin ravintola tähti tanssi ja alhalla on karaokea ym ym ja sen glorian vieressä on edelleen se cabaree viereinen ovi =) gloria on eri ravintola ! ja sit on oulussa disko ja baari jossa ikäräja 40v mut ei niin tiukka kuiteskaan se ikäraja =)
t. Mikko- ei kiinnosta....
Ollaan huomattu Tähti, mutta kyseisen illan artisti ei oikein kiinnosta, ikävä kyllä. Mitään mukavaa tapahtumaakaan ei satu ko. lauantaille.
Kantista joku aiemmin kehui, mitenkähän lienee? Ei viittis koluta kymmentä eri paikkaa "kattelemassa sitä hyvää". Se K40-paikka vois olla mieluummin K35, niin vois harkita ;o)
Gloria oli tosiaan kiva paikka, mut danssit puuttui. Cabaretista ite tykkäsin viimeksi sen 15min mitä siellä oltiin, mut kaverilla iski jo tunti-toista aiemmin niin kaamea jysäri että lähettiin pois. Enpä viittiny itekseenkään jäädä.
Muutkin on näköjään huomanneet tän saman "ongelman" ettei meän ikäsille loppuillan paikkaa ole. Millanenhan on uusitun 45:sen lauantai? Entä SASin "kellari"?
Muutin Ouluun Kuopiosta, josta kaihoisana muistelen Amarilloa&Trampsia&Henry´s Pubia: nämä on pubeja joissa tanssitaan/ainakin sillon tanssittiin. Tosin itekin olin 11v nuorempi, heh ;o) ei kiinnosta.... kirjoitti:
Ollaan huomattu Tähti, mutta kyseisen illan artisti ei oikein kiinnosta, ikävä kyllä. Mitään mukavaa tapahtumaakaan ei satu ko. lauantaille.
Kantista joku aiemmin kehui, mitenkähän lienee? Ei viittis koluta kymmentä eri paikkaa "kattelemassa sitä hyvää". Se K40-paikka vois olla mieluummin K35, niin vois harkita ;o)
Gloria oli tosiaan kiva paikka, mut danssit puuttui. Cabaretista ite tykkäsin viimeksi sen 15min mitä siellä oltiin, mut kaverilla iski jo tunti-toista aiemmin niin kaamea jysäri että lähettiin pois. Enpä viittiny itekseenkään jäädä.
Muutkin on näköjään huomanneet tän saman "ongelman" ettei meän ikäsille loppuillan paikkaa ole. Millanenhan on uusitun 45:sen lauantai? Entä SASin "kellari"?
Muutin Ouluun Kuopiosta, josta kaihoisana muistelen Amarilloa&Trampsia&Henry´s Pubia: nämä on pubeja joissa tanssitaan/ainakin sillon tanssittiin. Tosin itekin olin 11v nuorempi, heh ;o)Niin mitäme sit keksitään =) ja määhän vois vaikka lähtä oppaaksi ja mörönsyötiksi =) juu uudesta 45.sta en tiedä ja siellähän saa nykyään ruokaakin =) no kyllä se kiva paikka vielä löytyy !
t. Mikko- Vino veritas
ei kiinnosta.... kirjoitti:
Ollaan huomattu Tähti, mutta kyseisen illan artisti ei oikein kiinnosta, ikävä kyllä. Mitään mukavaa tapahtumaakaan ei satu ko. lauantaille.
Kantista joku aiemmin kehui, mitenkähän lienee? Ei viittis koluta kymmentä eri paikkaa "kattelemassa sitä hyvää". Se K40-paikka vois olla mieluummin K35, niin vois harkita ;o)
Gloria oli tosiaan kiva paikka, mut danssit puuttui. Cabaretista ite tykkäsin viimeksi sen 15min mitä siellä oltiin, mut kaverilla iski jo tunti-toista aiemmin niin kaamea jysäri että lähettiin pois. Enpä viittiny itekseenkään jäädä.
Muutkin on näköjään huomanneet tän saman "ongelman" ettei meän ikäsille loppuillan paikkaa ole. Millanenhan on uusitun 45:sen lauantai? Entä SASin "kellari"?
Muutin Ouluun Kuopiosta, josta kaihoisana muistelen Amarilloa&Trampsia&Henry´s Pubia: nämä on pubeja joissa tanssitaan/ainakin sillon tanssittiin. Tosin itekin olin 11v nuorempi, heh ;o)Oulun tähteen, jos menee kannattaa harkita mikä esiintyjä siellä on. Tavalliset pumput eivät vedä väkeä-pyöri sitten myytaman kymmenen asiakkaan kanssa-pistävät paikan kiinni ennen aikojaan. Vain todelliset huippunimet vetävät paikan täyteen. K40- tai k35 diskoa ei ole enää olemassa-se on muutettu takaisin miehistä pitäville miehille. Albertissa on naisen ok käydä-ukkoja 70-80 prosenttia kävijöistä-etenkin jääkiekkoiltojen jälkeen. Nää huutaa ympäri kaupunkia-eikö sitää viinaa jo tule:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514