ASKOLA

Simo SoLsa

Aika hupaisaa kun ukolla on niin kova tittelinkipeys vaaliprosyyreihi keksinny ihan uuden ammattinimikkeen. Neuvonta agrologi joka on tiimin vanhin täytyy nimittää itseään johtava talousneuvoja. Ainoa suomessa vastavalla "tittelillä" vaikka collegoita on suomen maaseutuneuvontafirmassa n 20. Yksi kussakin alueellisessa tiimissä. Olis laittannu oikean nimen siihen että neuvonta agrologi. Uskomatonta itsetuntokriisiä. Ja kunnavaltuuston johdossa, huh huh :(

18

1774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KUNta Kinte

      VAAN EHKEI TARVITAKAAN.Simo on oikeasti ollut meikäläisten asialla.

      • Kuntaliitos???

        Demokratia ja simo ei kuulu samaan lauseeseen. Ja miksi käyttäytynyt otsikon tavalla??? Haloo kuin teinix konsanaan


    • Vanha ukko

      Ja tuollaista viitsii

      • aikaansaannoksia?

        Puhetta, diktatuurimaista käytöstä, valehtelua yms...
        Ei ole moottorirataa näkynyt, ja kouluruuankin haluaa maksulliseksi.
        Kuntalisää ei maanviljelijöille(mahd.äänestäjät), neuvottelutaidoista oikea malli esimerkki porvoon sos. ja terveys-yhteistyöstä neuvotellessa, voihan se väittää että porvoon syytä mutta...

        Odotellaan nyt kun muutkin kunnassa tajuaa Ruoka-palvelujen "toimintamuotojen selvityksen" tuovan pakaste ruokia kouluille ja vanhuksille, kunhan simon uudistus on viety loppuun.
        Muistakaa että viime kevään "kouluruoka-sota" on vain välivaiheen heikennys, tulossa vielä heikennyksiä. niin että kiitoksia simolle vaan...

        Uusia palvelumuotoja on kullemma selvitettävä lisää...


      • laksuista?
        aikaansaannoksia? kirjoitti:

        Puhetta, diktatuurimaista käytöstä, valehtelua yms...
        Ei ole moottorirataa näkynyt, ja kouluruuankin haluaa maksulliseksi.
        Kuntalisää ei maanviljelijöille(mahd.äänestäjät), neuvottelutaidoista oikea malli esimerkki porvoon sos. ja terveys-yhteistyöstä neuvotellessa, voihan se väittää että porvoon syytä mutta...

        Odotellaan nyt kun muutkin kunnassa tajuaa Ruoka-palvelujen "toimintamuotojen selvityksen" tuovan pakaste ruokia kouluille ja vanhuksille, kunhan simon uudistus on viety loppuun.
        Muistakaa että viime kevään "kouluruoka-sota" on vain välivaiheen heikennys, tulossa vielä heikennyksiä. niin että kiitoksia simolle vaan...

        Uusia palvelumuotoja on kullemma selvitettävä lisää...

        Eikös se ollut omia etujaan ajanut, kun puhelin laksut maksatti rikkailla kuntalaisilla.
        Pienituloisia ovat tuollaiset johtajat sanon minä, (ja poistun maksamaan simon puheluita)


      • Kepulandiaa
        laksuista? kirjoitti:

        Eikös se ollut omia etujaan ajanut, kun puhelin laksut maksatti rikkailla kuntalaisilla.
        Pienituloisia ovat tuollaiset johtajat sanon minä, (ja poistun maksamaan simon puheluita)

        On niin kaksinaamainen että, mutta virkansa puolesta on julkisuuden henkilö joten sietäköön arvionnit meidän verorahojen käytöstä. Saanut epädemokratialla kunnan talouden, yhtenäisyyden, demokratian yms katastrofaaliseen tilaan. Omavelijärjestelmällä johdetaan askolaa, kepua ja askolan OP:tä (sorsan kolmas valtakunta)

        Tuo identiteettiongelma tittelikipeilyineen voi juontaa kun ei ikinä sorsa päässyt yliopistoon.


    • eluskunta

      katsotaan ni tää narsisti haluaa vielä kokeilla alkarianmäelle, ihan turhaa. Siis liikkuva katastrofi koko paappa

    • yrittää kyllä

      Onneksi ei pääse, toivon sydämmestä että askolakin astuisi demokratiaan ja vaalit voittaa joku demokraattinen puolue. Loppuisi tää maalaisjunttien kähmintäpolitiikka.

      Sorsa oli heljangon kapineteissa ja jatkaa samalla linjalla. Karrilla oli omat aivot ja siksi jätti lavan pöllömmille, onnea.

    • kumiankka

      niin,
      Vaalit ja edustajat.
      Lintuja ja muitakaan kyntäjiä ei siis pidä keskustelusta päätellen äänestämän.
      Uutena Askolalaisena kysynkin.
      Kuka ajaa asiota?
      Meidän kaikkien kaakattajien.
      Kuka ajaa asoita niin, että on syntymästä kuolemaan hyvä asua Askolassa.
      Nyt näyttää kärsivän lapset likaisissa ja ahtaissa päiväkodeissan.
      Ruoka on epämääräistä mössöä.
      Koulut ovat ahtaita ja likaisia ja sama epämääräinen mössö eväänä.
      Kun on koulut käyty ja päästy työelämään niin pääsee maksamaan tätä paskaa ja mössöä.
      Siinä saattaa olla,että ihminen ei enää IKINÄ halua maksaa paskasta ja lentää maailmalle.
      Jos sitten erehtyy lampeen jäämään mutaa polkemaan, niin sama mössö, ahtaus ja likaisuus jatkuu.
      Siinä välillä saa hakea palvelut muualta.
      Että miksi yleensä pitäisi olla olemassa pieniä ahtaita ankkakuppikuntia.
      Kun nämä pienen kunnan yksilölliset palvelut ja edut eivät ainakaan Askolassa toteudu.
      Yksilölliset edut ovat yhtäkuin maksa itse ja etsi itse.
      Liittykäämme ihan minne vain, kunhan lampeen saadaan uutta vettä ja virtaamaa.

      • P.askola

        Juurihan toissapäivänä jossain aviisissa oli lista, että Askola on suomen lapsiystävällisyydessä sadan parhaimman kunnan joukossa.

        Sen puoleen, että vesilintuja ei kyllä äänestetä.


      • Muutokseen!!!
        P.askola kirjoitti:

        Juurihan toissapäivänä jossain aviisissa oli lista, että Askola on suomen lapsiystävällisyydessä sadan parhaimman kunnan joukossa.

        Sen puoleen, että vesilintuja ei kyllä äänestetä.

        Vaalit tulossa, katselkaa ja kuunelkaa kriittisesti. Muutos tarvitaan siitä olen yhtä mieltä


      • Askolan Kuntalainen/äänestäjä

        Itse ikäni askolassa alununeena olen huomannut ettei kepulaisten johtama hallinto toimi.
        Koulu-MÖSSÖ asiassa valtuuston ryhmistä Kepu ja kok. olivat yhtenäisiä siitä että keskeneräinen selvitystyö kannattaa hyväksyä.
        olipas siinä helv... hyvät konsultit.
        Kunnassa on kepulaisia jotka ei kuulemma muuta sano kuin "paikalla" nimenhuudon yhteydessä ja äänestykset "Ryhmän-mukaan".
        Miksi tuollaisia tahdottomia vetelyksiä sinne äänestetään???
        Onko kokoomus vain keskustan apu-puolue?
        Oliko kepu-kok. yhdistelmä se "tuulimylly" jota vastaan Peltonen yritti taistella?


      • ei maksaisi veroja vaan ott...
        Askolan Kuntalainen/äänestäjä kirjoitti:

        Itse ikäni askolassa alununeena olen huomannut ettei kepulaisten johtama hallinto toimi.
        Koulu-MÖSSÖ asiassa valtuuston ryhmistä Kepu ja kok. olivat yhtenäisiä siitä että keskeneräinen selvitystyö kannattaa hyväksyä.
        olipas siinä helv... hyvät konsultit.
        Kunnassa on kepulaisia jotka ei kuulemma muuta sano kuin "paikalla" nimenhuudon yhteydessä ja äänestykset "Ryhmän-mukaan".
        Miksi tuollaisia tahdottomia vetelyksiä sinne äänestetään???
        Onko kokoomus vain keskustan apu-puolue?
        Oliko kepu-kok. yhdistelmä se "tuulimylly" jota vastaan Peltonen yritti taistella?

        JOO KEPPANAJYYGENTTI vaihtoon!


      • kunnaksi
        P.askola kirjoitti:

        Juurihan toissapäivänä jossain aviisissa oli lista, että Askola on suomen lapsiystävällisyydessä sadan parhaimman kunnan joukossa.

        Sen puoleen, että vesilintuja ei kyllä äänestetä.

        kohtuuhintaiset asunnot, peruskoulun lisäksi lukio tai ammattikoulu, alhainen rikollisuus, paikkakunnalla paljon lapsiperheitä, alhainen veroäyri, alle tunnin matka yli 50 000 asukkaan kaupunkiin, alhainen työttömyysaste, luonto on niin kaunis, että alueella paljon myös kesämökkejä, asukasluku kasvussa, asukkaat keskimäärin hyvätuloisia (lähde mm: Valitut Palat).

        Että jos näillä kriteereillä pääsee listalle, niin nämä täyttää moni.
        On sitä sun tätä vaan älä vetämättä jätä


      • odotellaan
        ei maksaisi veroja vaan ott... kirjoitti:

        JOO KEPPANAJYYGENTTI vaihtoon!

        Askolan ei pitäisi koskaan liittyä Porvoon rantaruotsalaisiin! Agraarikuntana mielummin Pukkila ja Myrskylä kumppaneiksi, kukahan sitä ajaisi?


      • Borgåpojke
        odotellaan kirjoitti:

        Askolan ei pitäisi koskaan liittyä Porvoon rantaruotsalaisiin! Agraarikuntana mielummin Pukkila ja Myrskylä kumppaneiksi, kukahan sitä ajaisi?

        No miksi Borggåå ei kelpaisi? Meillähän on täällä asukkaista vain kolmasosa ruotsinkielisiä ja silti RKP on edelleen valtuuston suurin puolue!


      • kepulaiset
        odotellaan kirjoitti:

        Askolan ei pitäisi koskaan liittyä Porvoon rantaruotsalaisiin! Agraarikuntana mielummin Pukkila ja Myrskylä kumppaneiksi, kukahan sitä ajaisi?

        Ei noita kepuja lisää mistään myrskylästä tai pukkilasta. Eiköhän toi Kepu-valta ole jo riittävästi aiheuttanut ongelmia askolalle.

        Kiinteistöt repsottaa kun ei olla kunnostettu ajallaan ja nyt puhutaan niiden myymisestä kun on niin huonossa kunnossa. KEPU-Ei halua muuta kuin ulkoistaa ja siirtää vastuu muille. Yksityinen vuokran-antaja nostaa sitten hintoja ja kepu ihmettelee miksi kuntalaiset valittaa. Kunnassa on kuitenkin vähemmän maanviljelijöitä kun Työläis-väestöä. Demarit ja vassarit kuitenkin valtuuston vähemmistössä.
        ainoa ohje... ÄÄNESTÄKÄÄ, niin kunta saadaan vielä toimivaksi.
        Kepu ja Kokoomus vievät meiltä palvelut.


      • Mie vain..
        kepulaiset kirjoitti:

        Ei noita kepuja lisää mistään myrskylästä tai pukkilasta. Eiköhän toi Kepu-valta ole jo riittävästi aiheuttanut ongelmia askolalle.

        Kiinteistöt repsottaa kun ei olla kunnostettu ajallaan ja nyt puhutaan niiden myymisestä kun on niin huonossa kunnossa. KEPU-Ei halua muuta kuin ulkoistaa ja siirtää vastuu muille. Yksityinen vuokran-antaja nostaa sitten hintoja ja kepu ihmettelee miksi kuntalaiset valittaa. Kunnassa on kuitenkin vähemmän maanviljelijöitä kun Työläis-väestöä. Demarit ja vassarit kuitenkin valtuuston vähemmistössä.
        ainoa ohje... ÄÄNESTÄKÄÄ, niin kunta saadaan vielä toimivaksi.
        Kepu ja Kokoomus vievät meiltä palvelut.

        Miksi haukutte simoa onhan se sentään pyrkinyt eduskuntaan. Ei sinne pääse ehdokkaaksi kaikki


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe