Neuvoa kaipaava

narsistin kaveri

Voiko narsismista parantua vai tulevatko nämä ihmiset aina olemaan kiusanamme?

30

1374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HTZA

      sitä ei paranna lääkärikään.
      Lääkkeillä sen voi muuttaa masennukseksi mutta onko sekin sitten oikein?

    • henrii

      ihmisen mieltä ei voi muuttaa.

      • narsistin kaveri

        siis toivoton tapaus?


    • pidät sellaisia

      ihmisiä tuttavapiirissäsi, jotka katson, että ne kiusaavat Sinua. Ei narsismista parane, kenties se hiukan haalenee,mutta ei koskaa täysin katoa.

      • HTZA

        kiusaa koskaan ketään.
        Hän käy vain hermoille.


      • narsistin kaveri

        palsta ja täällä on hauska kirjoitella, mutta omahyväisyys raivostuttaa. En halua antaa narsismille valtaa, pitää huomioida myös muut kirjoittajat.


      • pidät sellaisia
        HTZA kirjoitti:

        kiusaa koskaan ketään.
        Hän käy vain hermoille.

        sitten hermoissa korjaamisen syytä?
        Tämän palstan narsissit tai tulppaanit ei mun hermoja hetkauta, tuskin Sinunkaan.
        Ruususta en tiedä, siinä kun niitä piikkejä varressa.


      • palstalla
        narsistin kaveri kirjoitti:

        palsta ja täällä on hauska kirjoitella, mutta omahyväisyys raivostuttaa. En halua antaa narsismille valtaa, pitää huomioida myös muut kirjoittajat.

        on nähtävissä itsekeskeisyyttä ja tarpeetonta oman itsensä korostamista, ketään nyt mitenkään sormella osoittamatta tai nimeltä mainitsematta vai mitä..


      • HTZA
        palstalla kirjoitti:

        on nähtävissä itsekeskeisyyttä ja tarpeetonta oman itsensä korostamista, ketään nyt mitenkään sormella osoittamatta tai nimeltä mainitsematta vai mitä..

        en minä heille pahastu, on hyvä että jaksavat olla mukana.
        Minusta on kiva kirjoittaa kaikenlaisille.


      • narsistin kaveri
        palstalla kirjoitti:

        on nähtävissä itsekeskeisyyttä ja tarpeetonta oman itsensä korostamista, ketään nyt mitenkään sormella osoittamatta tai nimeltä mainitsematta vai mitä..

        uskon keskustelemisen avaavan ihmisten silmiä ja joskus jotkut tekevät jopa älynväläyksen, hetkinen, etten kai minä vaan?


      • en minä ainakaan
        palstalla kirjoitti:

        on nähtävissä itsekeskeisyyttä ja tarpeetonta oman itsensä korostamista, ketään nyt mitenkään sormella osoittamatta tai nimeltä mainitsematta vai mitä..

        lähde siihen samaan piparkakkumuottiin, jos olen eri mieltä asiasta. Olenko sitten itsekeskeinen tai omahyväinen?


      • ei mielipiteen
        en minä ainakaan kirjoitti:

        lähde siihen samaan piparkakkumuottiin, jos olen eri mieltä asiasta. Olenko sitten itsekeskeinen tai omahyväinen?

        kertominen ole omahyväisyyttä, eikä sitä täällä ole kommentoitukaan.
        Täältä löytyy itsekeskeisiä ihmisiä, olen aloittajan kanssa samaa mieltä.


      • mielipidettään
        ei mielipiteen kirjoitti:

        kertominen ole omahyväisyyttä, eikä sitä täällä ole kommentoitukaan.
        Täältä löytyy itsekeskeisiä ihmisiä, olen aloittajan kanssa samaa mieltä.

        ei saa kertoa täällä. Se on SÖSSÖTYSTÄ.


      • tämän lukija
        narsistin kaveri kirjoitti:

        palsta ja täällä on hauska kirjoitella, mutta omahyväisyys raivostuttaa. En halua antaa narsismille valtaa, pitää huomioida myös muut kirjoittajat.

        narsisti niin kerro minkälaista on olla narsisti


    • yxitypy evk

      pitäis parantaa?
      Totuushan liene, että narsismia löytyy meissä jokaisessa. Jotkut eivät sitä vaan uskalla tunnustaa :=))

      • narsistin kaveri

        kun pystyt nauramaan :=))


      • yxitypy evk
        narsistin kaveri kirjoitti:

        kun pystyt nauramaan :=))

        mitään tulis, jos se yhtä itkua ja hammasten kiristystä olis. Jos nauru pidentää ikää, mulla on vielä paljon elinaikaa jäljellä :=))

        Onhan ihmisiä, joita naurukin saattaa ärsyttää, mutta so what :=))


    • näin ennakoin

      tälläpalstalla tapahtuu noususuhteisen manian ilmenemisen romahdus toiseen laitaan. Monennenkohan kerran? Silloin ollaan kaikki tas hetki helisemässä. Rakoilua on jo ilmiselvästi teksteissä. Nämä narsisimi keskustelut ovat hyvä esimerkki siitä.

      • ilmenee paarpuurissa

        "noususuhteisen manian ilmenemisen romahdus toiseen laitaan," Yrititköhän nyt vähän liikaa?


    • erkgg

      että jotkut live-elämässä kiusatut yrittävät päteä täällä keskustelupalstoilla ja antavat itsestään narsistisen vaikutelman.

      • aivan mitä tahansa

        totuus ihmisistä ei ole heidän kirjoittamansa kaltainen.


      • yxitypy evk
        aivan mitä tahansa kirjoitti:

        totuus ihmisistä ei ole heidän kirjoittamansa kaltainen.

        minäkin oon livessä paljon fiksumpi kuin täällä.. hah.. :=))


      • ja teennäisyys
        yxitypy evk kirjoitti:

        minäkin oon livessä paljon fiksumpi kuin täällä.. hah.. :=))

        voi myös ärsyttää joitakin :))


      • yxitypy evk
        ja teennäisyys kirjoitti:

        voi myös ärsyttää joitakin :))

        Sekin joskus ärsyttää, mutta pirteyttä ei kukaan jaksa loputtomiin näytellä. Jossain vaiheessa siihen väsyy :=))


    • Miksipäs se luonnevika aikaa myöten muuttuisi. Ei miksikään

    • kaikkien narsiss(t)ien kukkia.

    • kuuluu terveyteen

      joten jos se menee yli narsismiksi, se on hyvin vaikea parantaa. Sama juttu vähän kuin juopolla, voi oppia raittiiksi, muttei koskaan kohtuukäyttäjäksi.

    • sama kohtalo

      ei narsisti tunne olevansa missään asiassa väärässä ,kääntää syyt aina puolison syiksi ,on ulospäin mitä mainioin seuramies kotona täysi tyranni . olen yrittänyt miestä pariterapiaan mutta eihän hän sellaista tarvi omastamielestään.
      Kyllä vaatii voimia jaksaa elää narsistin rinnalla ,hanki joku ystävä jolle voit aina purkaa omaa pahoinvointiasi,muuten et tule jaksamaan .

      • on muitakin häiriöitä

        Sillä varjolla saa, että sinut täytyy saada hoitoon, kerta kaikki on käännetty sinun syyksi jo valmiiksi. Sehän palvelee "luonnevikaisen" ajatusmaailmaa. Sitten vaan luottaa itse ammattilaiseen, miten jatko sujuu.
        Pahasti luonnehäiriöisen kanssa on vain mahdoton elää kenenkään itse sairastumatta. Tiedoksi vaan.


    • IKMA

      Meiltä ei narsistit ja psykopaatit ikinä lopu! Psykopaatit ei parane, eivät edes tiedä olevansa sairaita. Narskut vähän samantyylisiä.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1429
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1028
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      37
      707
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      155
      705
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      42
      646
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      546
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe