Virtasen kenkäkauppa

muistan sen

Ilmeisesti vieläkin toimii Heinolassa. Fiksu ja osaava kauppa, hyvä palvelu ja erityisesti on jäänyt mieleen hienostunut ja miellyttävä omistajapariskunta. Heistä huokui vaikutelma suuren maailmaan tyyliin.

26

6711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipeät nilkat

      joo....onhan se niinkin

    • Minä 2 viikkoa sitten

      Ei ollut osaamista. Ja palvelu töykeää ja ylämielistä. Juu liiankin hienostunutta oli.

    • shiiiiiiiiiiiiiii

      tämä kenkäkaupan mainostamista?

      • sitä on

        kun ihmiset kävelee vaan ohitse eikä muuten poikkea sisään. Ainiin kävinhän mä kerran, kun hain kaverin pois sieltä, Ja sanoin hälle, menään muualle.


      • pöpön..
        sitä on kirjoitti:

        kun ihmiset kävelee vaan ohitse eikä muuten poikkea sisään. Ainiin kävinhän mä kerran, kun hain kaverin pois sieltä, Ja sanoin hälle, menään muualle.

        Tuskin heillä pula asiakkaista on vakiintununt vanha kauppaliike ja vakioasiakkaat jotka haluavat ostaa nimenomaan Virtaselta ja mielenkiintoista heidän upea antiikkikoti on esitelty Glorian-antiikkilehdessä.


      • tytti
        pöpön.. kirjoitti:

        Tuskin heillä pula asiakkaista on vakiintununt vanha kauppaliike ja vakioasiakkaat jotka haluavat ostaa nimenomaan Virtaselta ja mielenkiintoista heidän upea antiikkikoti on esitelty Glorian-antiikkilehdessä.

        vaan joskus kaheksakyt luvun loppupuolella, olin samassa koulussa heidän poikansa kanssa. Vieläkö mahtaa olla yhtä komea?


      • naispuoleinen
        tytti kirjoitti:

        vaan joskus kaheksakyt luvun loppupuolella, olin samassa koulussa heidän poikansa kanssa. Vieläkö mahtaa olla yhtä komea?

        On komea tumma mies. Kyllä menen kenkäkauppaan aina kun hän on siellä, vaikka tikusta asiaa tehden. Kerran olen ostanut yhdet kengät vaikka ei pitänyt, kun hän ne "myi" minulle :)


      • kydekyde
        pöpön.. kirjoitti:

        Tuskin heillä pula asiakkaista on vakiintununt vanha kauppaliike ja vakioasiakkaat jotka haluavat ostaa nimenomaan Virtaselta ja mielenkiintoista heidän upea antiikkikoti on esitelty Glorian-antiikkilehdessä.

        Entinen asiakas,joka hakee kengät Lahdesta.Useamman vuoden hakennu ja valikoima suurempi.Heinolassa on vaate ja kenkä valikoima hiton suppea,sekä palvelu huonoa.


      • nyt Lapissa
        tytti kirjoitti:

        vaan joskus kaheksakyt luvun loppupuolella, olin samassa koulussa heidän poikansa kanssa. Vieläkö mahtaa olla yhtä komea?

        mäkin muistan saman komeen kundin. Ihana tumma tukka ja oliko vielä ruskeat simätkin. Hienosti pukeutunut kenkiä myöten. Tekut hänelle.


      • ei nuoleskelua
        kydekyde kirjoitti:

        Entinen asiakas,joka hakee kengät Lahdesta.Useamman vuoden hakennu ja valikoima suurempi.Heinolassa on vaate ja kenkä valikoima hiton suppea,sekä palvelu huonoa.

        Kauppa on hyvällä paikalla, valikoima laajahko, hinta-taso huikea. Nuorehko mies- myyjä hurmaava, sulava käytöksinen. Vaan liiankin, näin tavallisen kuluttajan mielestä. Mutta ollaan ylpeitä,että meillä on PALVELEVA kenkäkauppa pikkuisessa Hönölässämme.


      • saat sen
        ei nuoleskelua kirjoitti:

        Kauppa on hyvällä paikalla, valikoima laajahko, hinta-taso huikea. Nuorehko mies- myyjä hurmaava, sulava käytöksinen. Vaan liiankin, näin tavallisen kuluttajan mielestä. Mutta ollaan ylpeitä,että meillä on PALVELEVA kenkäkauppa pikkuisessa Hönölässämme.

        sanan PALVELEVA tähän. Ylimielinen ja mielistelevä se on.


      • Lipevät
        ei nuoleskelua kirjoitti:

        Kauppa on hyvällä paikalla, valikoima laajahko, hinta-taso huikea. Nuorehko mies- myyjä hurmaava, sulava käytöksinen. Vaan liiankin, näin tavallisen kuluttajan mielestä. Mutta ollaan ylpeitä,että meillä on PALVELEVA kenkäkauppa pikkuisessa Hönölässämme.

        Miesmyyjäthän on homoja...


    • nautiskelija

      Sehän ihanasti hivelee korvaa, sehän on oikeaa palvelua. Jota ei osata nykyaikana arvostaa. Istut tuoliin ja sinua PALVELLAAN. Ihana asia meille ja etu-oikeus. Ihmiset muualtakin tulevat tänne kenkä ostoksille, saavat palvelua, valikoima on laaja. Jää hyvä mieli asioinnista. Jotka eivät tykkäät menköövät muualle.Käyttäytykää!!!!

    • nuoleskelua

      Kauppiashan myy vaikka paskaa jos asiakas ei ymmärrä mitään kengistä..

    • Kenkäfriikki

      Tässä kyseisessä kaupassa ei juntit käykkään , vaan ostaa Cittarista kenkänsä. Itse käyn aina Heinolassa käydessäni ostoksilla. Usein lähtee mukaan monet kengät. Ihania, persoonallisia ja laadukkaita kenkiä. Hienoa, että tälläinen kauppa on olemassa meille, jotka ymmärtää ja arvostaa laatua sekä palvelua.

      • Eioo

        Ootko ainut asiakas?


      • Anonyymi

        Juuri näin!


      • Anonyymi

        Virtanen hei, mene mainostamaan vaikka googleen niin ehkä narraat jonkun ostamaan sinulta jotakin. Huono asiakaspalvelu, hinnat aivan poskettomat ja laatua saa muualtakin.


    • Warrellevirtaa

      Höpöä!

    • hyvätkengät

      Hyvä kauppa, ja Heinolan oloihin loistava. Ainoana miinuksena homo myyjä, joka tosi ärsyttävä. En kyllä tiedä onko enää nykyään, koska en ole nähnyt nyt asioidessani. Toivottavasti ovat siirtäneet muualle gay porukoihin.

    • onhaataasjutut

      No ei ole HOMO, voi hyvää päivää...Hyvin tukevasi naisen kanssa naimisissa ja jälkikasvuakin löytyy.

    • Neuvolatäti

      Paskin kauppa ikinä. Se kopea mies siellä hihitteli kavereidensa kanssa ja jätti maksavan asiakkaan odottamaan kassalle. En ikinä mene enää kyseiseen kauppaan.

      • Anonyymi

        Kuinka se neuvolatäti palvelee odottavia äitejä, kun kielenkäyttö on tuollaista..?


    • Anonyymi

      No hei, paras kauppa Heinolassa asuessani. Tykkään tyylikkäistä kengistä ja niitähän sieltä sai. Ja palvelu, noh, on ehkä suomalaisille liikaa, kun kengät puetaan jalkaan. Ja sattuipa siellä hauskoja juttujakin. No ite oon sosiaalinen ja tykkään, että asiakkaan kanssa viivytään juttelemassa ilman kiirettä. Ja esitellään omaan tyyliin sopivia kenkiä, ihan oon käynny varaston puolellakin kurkkaamassa uutuuksia. Olkaahaan vaan ylpeitä te heinolalaiset.

      • Anonyymi

        Puoti on lopettanut. Ei olla ylpeitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoti on lopettanut. Ei olla ylpeitä.

        Hyvin upea rouva siellä oli omistaja, viriili.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe