ei käynnisty kun ei ole Renault

vahingonilo se on paras ilo

Työskentelen avokonttorissa, jossa tulee juteltua kolleegoiden kanssa mm. autoista.

Eräällä oli muutaman vuoden ikäinen Skoda Octavia, joka ei aina suostunut käynnistymään. Merkkiliike ei löytänyt vikaa toistuvista etsiskelyistä huolimatta. Eikun vaihtoon.

Toinen kolleega hehkutti uutta Focustaan. 2500 km ajettuna se ei käynnistynyt ja hän joutui palaamaan Turusta vuokratulla Peugeotilla. Että nauru maittoi. Saivat karvattomat turkulaiset turvattomat karkulaiset Fordin lopulta käyntiin, mutta nyt hän ajaa vuokratulla Volvolla - Ford ei taaskaan käynnisty.

Hymyilen moisille murheille, sillä seitsemän tonnin arvoinen Renaultini pelaa moitteettomasti.

Vaikka laaduttomaksi parjataan...

3

644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee

No mutta niinhän se menee että jos joku saksalainen tai japski auto hajoaa niin se on huonoa tuuria, mutta jos ranskis hajoo niin kaikki ranskikset ovat paskoja.

• alkup.

Kolleegan Ford on ollut murheenkryyni... Ensteks se jäi Turkuun ja hän tuli vuokratulla Peugeotilla kotiin.

Seuraavaksi vuokrattiin Volvo, kun autoon vaihdettiin bensiinipumppu.

Ei ollut vika siinäkään. Seuraavaksi alla oli Toyota, ja nyt lopultakin vika löytyi - jokin piuha oli löysällä ja auto ei käynnistynyt sen vuoksi.

Tarinan opetus - on niitä vikoja muissakin merkeissä. Useimmat kolleegat eivät niistä vaan puhu julkisesti, mutta Rellua jaksetaan kylä ivata. Mutta mitäs minä muiden mielipiteistä.

• ruosterauta

Sehän on vaan tosiasia, että Relluon Euroopan surkein automerkki ! Laguna taitaa voittaa vikatilastoissa jopa C5 citikan, joka sekin on aivan olematon kulkupeli ! Itse en noita Fordeja rupea kehumaan, mutta näkyy ne poliisinkin käytössä kestävän. Montako Rellua olette poliisiautona nähneet ? Mistä teitä hulluja oikein löytyy, ostatte uuden Renun ja parinvuoden päästä arvosta jäljellä neljännes. Puhumattakaan korjauksiin menneistä rahoista ja palaneista hermoista. Itselläni ei ole Renuun varaa ! Vaikka ostaminen ei varsinaisesti maksa mitään, vaan ylläpito vaatii lottovoiton. Mikäli sinulla kuitenkin on niin hyvä työpaikka, että pystyt korjaukset maksamaan, niin jatkuvien töistä myöhästymisien takia menetät senkin äkkiä ! Rellusta kun ei ole mitään muuta varmaa kuin epävarma !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      175
      2968
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2566
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2220
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      73
      1849
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1773
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1651
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      102
      1452
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      217
      1151
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1120
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1079
    Aihe