ei käynnisty kun ei ole Renault

vahingonilo se on paras ilo

Työskentelen avokonttorissa, jossa tulee juteltua kolleegoiden kanssa mm. autoista.

Eräällä oli muutaman vuoden ikäinen Skoda Octavia, joka ei aina suostunut käynnistymään. Merkkiliike ei löytänyt vikaa toistuvista etsiskelyistä huolimatta. Eikun vaihtoon.

Toinen kolleega hehkutti uutta Focustaan. 2500 km ajettuna se ei käynnistynyt ja hän joutui palaamaan Turusta vuokratulla Peugeotilla. Että nauru maittoi. Saivat karvattomat turkulaiset turvattomat karkulaiset Fordin lopulta käyntiin, mutta nyt hän ajaa vuokratulla Volvolla - Ford ei taaskaan käynnisty.

Hymyilen moisille murheille, sillä seitsemän tonnin arvoinen Renaultini pelaa moitteettomasti.

Vaikka laaduttomaksi parjataan...

3

666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee

No mutta niinhän se menee että jos joku saksalainen tai japski auto hajoaa niin se on huonoa tuuria, mutta jos ranskis hajoo niin kaikki ranskikset ovat paskoja.

• alkup.

Kolleegan Ford on ollut murheenkryyni... Ensteks se jäi Turkuun ja hän tuli vuokratulla Peugeotilla kotiin.

Seuraavaksi vuokrattiin Volvo, kun autoon vaihdettiin bensiinipumppu.

Ei ollut vika siinäkään. Seuraavaksi alla oli Toyota, ja nyt lopultakin vika löytyi - jokin piuha oli löysällä ja auto ei käynnistynyt sen vuoksi.

Tarinan opetus - on niitä vikoja muissakin merkeissä. Useimmat kolleegat eivät niistä vaan puhu julkisesti, mutta Rellua jaksetaan kylä ivata. Mutta mitäs minä muiden mielipiteistä.

• ruosterauta

Sehän on vaan tosiasia, että Relluon Euroopan surkein automerkki ! Laguna taitaa voittaa vikatilastoissa jopa C5 citikan, joka sekin on aivan olematon kulkupeli ! Itse en noita Fordeja rupea kehumaan, mutta näkyy ne poliisinkin käytössä kestävän. Montako Rellua olette poliisiautona nähneet ? Mistä teitä hulluja oikein löytyy, ostatte uuden Renun ja parinvuoden päästä arvosta jäljellä neljännes. Puhumattakaan korjauksiin menneistä rahoista ja palaneista hermoista. Itselläni ei ole Renuun varaa ! Vaikka ostaminen ei varsinaisesti maksa mitään, vaan ylläpito vaatii lottovoiton. Mikäli sinulla kuitenkin on niin hyvä työpaikka, että pystyt korjaukset maksamaan, niin jatkuvien töistä myöhästymisien takia menetät senkin äkkiä ! Rellusta kun ei ole mitään muuta varmaa kuin epävarma !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1957
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1882
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1425
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1231
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1184
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      87
      700
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe