Onko sulla halvalla myytävänä kotimaisia askartelulehtiä ja vielä jopa halvalla. Halpa tarkottaa 2-3 euroo kipale.
Askartelulehti
12
3494
Vastaukset
- toooopestiini
mulla ois niitä suomalaisia lehtiä melko nivaska ja todellakin hyvässä kunnossa.
- -kirsi-
Laitatko sp- osotteen ni otan yhteyttä?
- toooopestiini
-kirsi- kirjoitti:
Laitatko sp- osotteen ni otan yhteyttä?
täsä osoitteeni
- -kirsi-
toooopestiini kirjoitti:
täsä osoitteeni
Oonko sokee vai puusilmä? En näe osotettas. Vai onko joku systeemi. Oon ekaa kertaa asialla.
- toooopestiini
-kirsi- kirjoitti:
Oonko sokee vai puusilmä? En näe osotettas. Vai onko joku systeemi. Oon ekaa kertaa asialla.
jokos tää osoite tavoittas sunt,eipä ole täälläkään ihan mikää nero
- Nimetön
toooopestiini kirjoitti:
jokos tää osoite tavoittas sunt,eipä ole täälläkään ihan mikää nero
[email protected]
ois osoite - häät tulossa
Olen aloittelemassa scräppäystä (scrapbooking) harrastusta ja kyselisin hieman neuvoja. Onko olemassa tarkoitukseen sopivaa lehteä (suomalista/ulkomaalaista)? Mistä voisi tilata sellaisen aloittelijan paketin jossa olisi kaikenlaista nippeliä ja nauhaa?
Ensi kesän häät ovat saaneet minut kiinnostumaan tästä. - pitkä aika,
häät tulossa kirjoitti:
Olen aloittelemassa scräppäystä (scrapbooking) harrastusta ja kyselisin hieman neuvoja. Onko olemassa tarkoitukseen sopivaa lehteä (suomalista/ulkomaalaista)? Mistä voisi tilata sellaisen aloittelijan paketin jossa olisi kaikenlaista nippeliä ja nauhaa?
Ensi kesän häät ovat saaneet minut kiinnostumaan tästä.mutta jos käyt täälä,niin kurkkaa tänne: http://www.unelmakerho.fi/
- ...................
pitkä aika, kirjoitti:
mutta jos käyt täälä,niin kurkkaa tänne: http://www.unelmakerho.fi/
Tuo Unelma-kerho on loppunut, mutta JUJU-kerho on. Sieltä löytyy esim. askarteluohjeita.
- ^^ani^^
hei mulla ois myytävänä suurikäsityö-lehtiä jonkin verran( en muista tarkaa määrää.
hinta ois 1€/kpl.
lehdet todella hyväkuntoisia ja kaikki kaavat ovat tallella lehden välissä..
otappa yhteyttä [email protected] - marj123
on lehtiä
- Lea hannele
Mulla olisi vanhoja askartelulehtiä, noin 30 kpl, ne maksaisi 10e yhteensä ja sitten olisi noin 20 kpl sinä osaat lehtiä, ne maksavat 2e/kpl
ota yhteyttä, jos kiinnostaa. p. 0407059518 tai [email protected]
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 53720
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32663ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492