Askartelulehti

onkomahiksii

Onko sulla halvalla myytävänä kotimaisia askartelulehtiä ja vielä jopa halvalla. Halpa tarkottaa 2-3 euroo kipale.

12

3494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toooopestiini

      mulla ois niitä suomalaisia lehtiä melko nivaska ja todellakin hyvässä kunnossa.

      • -kirsi-

        Laitatko sp- osotteen ni otan yhteyttä?


      • toooopestiini
        -kirsi- kirjoitti:

        Laitatko sp- osotteen ni otan yhteyttä?

        täsä osoitteeni


      • -kirsi-
        toooopestiini kirjoitti:

        täsä osoitteeni

        Oonko sokee vai puusilmä? En näe osotettas. Vai onko joku systeemi. Oon ekaa kertaa asialla.


      • toooopestiini
        -kirsi- kirjoitti:

        Oonko sokee vai puusilmä? En näe osotettas. Vai onko joku systeemi. Oon ekaa kertaa asialla.

        jokos tää osoite tavoittas sunt,eipä ole täälläkään ihan mikää nero


      • Nimetön
        toooopestiini kirjoitti:

        jokos tää osoite tavoittas sunt,eipä ole täälläkään ihan mikää nero

        [email protected]
        ois osoite


      • häät tulossa

        Olen aloittelemassa scräppäystä (scrapbooking) harrastusta ja kyselisin hieman neuvoja. Onko olemassa tarkoitukseen sopivaa lehteä (suomalista/ulkomaalaista)? Mistä voisi tilata sellaisen aloittelijan paketin jossa olisi kaikenlaista nippeliä ja nauhaa?
        Ensi kesän häät ovat saaneet minut kiinnostumaan tästä.


      • pitkä aika,
        häät tulossa kirjoitti:

        Olen aloittelemassa scräppäystä (scrapbooking) harrastusta ja kyselisin hieman neuvoja. Onko olemassa tarkoitukseen sopivaa lehteä (suomalista/ulkomaalaista)? Mistä voisi tilata sellaisen aloittelijan paketin jossa olisi kaikenlaista nippeliä ja nauhaa?
        Ensi kesän häät ovat saaneet minut kiinnostumaan tästä.

        mutta jos käyt täälä,niin kurkkaa tänne: http://www.unelmakerho.fi/


      • ...................
        pitkä aika, kirjoitti:

        mutta jos käyt täälä,niin kurkkaa tänne: http://www.unelmakerho.fi/

        Tuo Unelma-kerho on loppunut, mutta JUJU-kerho on. Sieltä löytyy esim. askarteluohjeita.


    • ^^ani^^

      hei mulla ois myytävänä suurikäsityö-lehtiä jonkin verran( en muista tarkaa määrää.
      hinta ois 1€/kpl.
      lehdet todella hyväkuntoisia ja kaikki kaavat ovat tallella lehden välissä..
      otappa yhteyttä [email protected]

    • marj123

      on lehtiä

    • Lea hannele

      Mulla olisi vanhoja askartelulehtiä, noin 30 kpl, ne maksaisi 10e yhteensä ja sitten olisi noin 20 kpl sinä osaat lehtiä, ne maksavat 2e/kpl
      ota yhteyttä, jos kiinnostaa. p. 0407059518 tai [email protected]

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe