30+ pierut

kuurojako?

Milloin tahansa, millä nimimerkillä tahansa, rekatulla tai tuulesta temmatulla, menee 30 chattiin, kokee aina puhuvansa yksin!
Aloittipa sitten miten kohteliaasti tai tylysti tahansa, kukaan ei vastaa koskaan!
Vakioporukka lätisee omiaan, eikä noteeraa mitenkään keskusteluun saapuvia.
Mitäpä jos menisitte keskenänne tutut meseen vaikka? Antaisitte uusillekin tilaisuuden päästä yön hiljaisina, yksinäisinä hetkinä puhumaan muiden ihmisten kanssa?!
Samat naamat päivästä toiseen samassa sätissä, käyttäkää meseä tai puhelinta jos haluatte tavata vakkareita? Olisi varmasti uusia tulijoita jo tuonnekin huoneeseen...

13

2215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustaki tuntuu tolta..iha isseksee saan määki siel puhua*reps

      no oNpaha mieleistä seuraa ainaki....

    • Mä kyl kans oon iha ulkopuolinen siellä,mutta...
      mä oonki nii ujo etten ite uskalla mitää sanoo ekana ikinä...OOTKO SÄ KANS KENTIES SEMMONEN? *vinkki viikoks*

    • Xnudeyrfghcv

      Kokeilisit Kirkko Cafea. Ei siellä tarvitse uskonnosta puhua.

    • Poriskaa vaa rohkeesti, nii se mieki alottelin tällä kanavalla ja mukaan on päästy, en tunne itteeni sen vakkarimmaks ku alottaessani, samaa sakkia olemma kaikki uudet sekä vanahat :)

    • Mukaan vain, ei ketään voi pakottaa, mut ois se kiva saaha uusia mukaan ;)

    • Näin antiikkisen vanhana (iällisesti *reps*), voin kertoa, että juttuihin pääsee kyllä mukaan kun vaan suunsa rohkeasti avaa... tosin eräiden höpinöihin on turha yrittääkkään väliin, mutta on meitä siellä muitakin... sitkeyttähän se saattaa vaatia,jos et keksi mitään mielenkiintoista sanottavaa, mutta sitkeys palkitaan... ja uudet hahmot on aina tervetulleita....

    • Maruaana

      huoneeseen mahtuu kymmeniä, ei noista vakkareita ole koskaan edes puolta..

      boikotoi!

      :)

    • yode

      -Ei siellä ketään nurkasta kaiveta esille, pitää vaan avata suunsa ja tulla juttuun mukaan. -Ei se helppoo ehkä alussa, mutta yritteliäisyys palkitaan.
      -Tuonne tervetulleita kaikki,rohkeesti mukaan vaa.

    • vanha pieru myös

      ihanaa lukea näitä ääliömäisiä narinoita

    • ei puhu mustien kaa

      Mitä jos rekkaisit itsellesi nimimerkin?

      Monet meistä naisista erityisesti ollaan NIIN TÄYNNÄ mustalla puhuvista varatuista vonkaajista tai pikkupojista, ettei teitä jaksa!

      Eka ollaan ihan ok, sit alkaa paljastuu todellinen syy chatissa oloo.

      Joten jos haluut, että joku juttelee sun kanssa:

      1 - rekkaa itelles nikki
      2- kirjoita itestäs galleriaan esittley, kuvan kera vielä parempi
      3- älä o ääliö
      4 - sen jälkeen sulle jo jutellaan sekä yleisesti
      5 - ehkä jopa punasella
      6 - jos ei tänkään jälkeen jutella : KATO PEILIIN!

    • vispikerma

      Enpä ole ennen tällä foorumilla käynyt, enkä oikeastaan muillakaan foorumeila. Juttuseura olisi kuitenkin tervetullutta ja totisesti olen yli 30v.

      • vispikerma

        Olen äiskäihminen, joka valvoskelee kun ipanat ja mies on poissa. hauduttelen sapuskaa ensi viikonlopun partioleirille. Se on minun panokseni kyseiseen harrastukseen. Minähän en hikisukkakalsarikorsussa asu, jos ei itsenäisyys, lapset tms. ole uhattuna. Olen aikasten viimeinen dinosaurus koko tietokoneen käytössä, mutta tämä saattaapi täältä hankien keskeltä olla ainoa yhteys ulkomaailmaan. Ai niin olen 42 vuotta vanha ja minulla on 5v ja 10v lapset, joten mitään hämäräperäisiä taka-ajatuksia ei oikeasti ole. olis vaan kiva jutella tällä mun kakssormijärjestelmällä jonkun kanssa.


      • vispikerma

        Jep, tää on vanhusten ketju...puhutaan yksin ja itsekseen... Oikeesti, tietääkö kukaan kuinka kauan keitetyt kananmunat säilyy pilaantumatta siis voiko keittää nyt ja syödä sunnuntaina jos keittäää 10 min. ja säilyttää viileessä? Hohhelihoi, oliskin jotain asiaa tonne seksylinjoille vois joku jopa kommentoida jos ei typeränä paljastas ikäänsä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe