Juuh olen yrittänyt asentaa koneeseeni torrent ohjelmaa, transmission, utorrent(mac versio) Azereus...ja mikään noista ei asennu. Kaikki sujuu hyvin siihen asti ku ohjelma pitäisi avata. Kuvake vaan pomppii ja mitään ei tapahdu! Nyt kokeilin tuota tomato torrentia ja se toimiin..mikä ihme tätä mun omppua vaivaa??
Huomenta! Ohjelma ei aukea...
Ihmii..
3
444
Vastaukset
sellainen perushuoltotoimi kuin oikeuksien korjaus Levytyökalulla auttaa. Jos ei, sitten levyn korjaus käynnistämällä shift pohjassa ja sen jälkeen normaali uudelleenkäynnistys kun valinta tulee.
Ei Azureuksen ja Transmissionin toiminnassa todellakaan pitäisi olla mitään ongelmia.- ihmii...
tota oikeuksien korjaamista mie jo kokeilin, mut ei auttanut ..mut teen sen uuestaan nyt!
- ihmii...
Kiitoksia , tein ohjeiden mukaan ja nyt toimii...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t775922- 353251
- 442898
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402142Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272105- 1061929
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291889- 1771867
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241538Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171298