Olen alkanut epäillä josko koneeseeni olisi pesiytynyt jokin vakoiluohjelma. Tosin esim virustorjunta ei löydä koneestani mitään vikaa. Kuitenkin seuraavaa tapahtuu vähän väliä. Näytön vasemman alareunan käynnisys-valikossa kohtaan tiedostot (johon siis jää listaus viimeksi avatuista tiedostoista) ilmestyy tiedostoja, joita en ole avannut. Kukaan muukaan niitä ei ole voinut avata, koska koneelleni on pääsy vain minulla. Ja kaiken lisäksi listaan ilmestyy tiedostoja, jotka olen jo aikapäiviä sitten koneeltani poistanut ja roskakorinkin tyhjentänyt. Mistä tämmöinen voi johtua?? Eihän tästä nyt suoranaista haittaa ole ollut, mutta kuitenkin arveluttaa.
Vakoiluohjelmako
koneella?
1
529
Vastaukset
- vaikk
Malwarebytes' Anti_Malware ja Superantispyware ohjelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433007Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721674- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 371247
- 791070