Jouluristeilyistä löytyy varmaan tuhat keskustelua, mutta Baltic Princessillä on uusi 2 päivän versio. Enkä jaksa millään selata kaikkia läpi...
Itse varasin Delux hytin ja odotukset on kovat. Te jotka olette käyneet aiemmin Tallinkin / Siljan jouluristeilyillä, kertokaa kokemuksista? Millainen tunnelma? Perheitä? Pariskuntia? Sinkkuja?
Laiva on ilmeisesti Tallinnassa laiturissa 25.12. Millainen vanhakaupunki on jouluna?
Onko muita lähdössä mukaan? Millaiset odotukset?
Baltic Princess jouluristeily
5
828
Vastaukset
- Ville-Viikinki
varmaan mahtavaa....
- Kivaa..
Ville-Viikinki on taas palannut...
Kyllä on kaivattukkin, tässä on jo alkanut epäilemään onko Villen luottamus Viikkarin ehdottomaan ja horjumattomaan paremmuuteen alkanut hiipumaan, mutta ei kyllä Ville tietää mikä risteilevälle kansalle on parasta...
Kiito Ville-Viikinki mihin joutuisimmekaan ilman puolueetonta asiantuntemustasi varustamoista... - Ville-Viikinki
Kivaa.. kirjoitti:
Ville-Viikinki on taas palannut...
Kyllä on kaivattukkin, tässä on jo alkanut epäilemään onko Villen luottamus Viikkarin ehdottomaan ja horjumattomaan paremmuuteen alkanut hiipumaan, mutta ei kyllä Ville tietää mikä risteilevälle kansalle on parasta...
Kiito Ville-Viikinki mihin joutuisimmekaan ilman puolueetonta asiantuntemustasi varustamoista...Hauskaa todellakin taas olla täällä ja tuntea itsensä tervetulleeksi. Onkin ollut kirjoittelu tällä palstalla aika tylsää ja innotonta viimeaikoina, yritänpä pistää taas vähän potkua ja terävää huomiointia tännekin ja tietenkin vanhaan tuttuun ja EHDOTTOMAN puolueettomaan tyyliini!!
- kesäristeilyllä
Suosittelen olemaan siellä varovainen.. vaikka kuinka katsottiin ravintolassa lasejamme, niin joku oli laittanut jotain miesystäväni lasiin... Sieltä se sitten käytävältä oli havahtunut ilman kenkiä... kun minä olin jo hytissä nykkymassa... kengät löytyivät kannelta, onneksi.. olisi ollut varmaan mukavaa talsia tallinnassa ilman kenkiä... onneksi ei käynyt pahemmin, koska mitään ei ollu hävinny, kukkaro ja puhelin oli tallessa ja kaikki muuki..
Lykkyä sulle. Pidä sitten itestäs huolta äläkä mee vääriin porukoihin.. =)- tyrmäystippoja lasiin
ja vei KENGÄT??? Jätti kaiken rahanarvoisen?
Juupa juu, kuulostaa aika huonolta selitykseltä. Etteikö kuitenkin olisi käynyt ns. vanhanaikaisesti ja kenkien katoaminen selittyisi ihan omista syistä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839