F-secure täysin paska

en saa edes pois koneelta

voi vittu mikä ohjelma, kone on jumissa ton PASKAN takia. En saa pois edes sen paskan omilla työkaluilla. Olen asentanus sen taas uudelleen, ja yritän poistaa sitä, ei onnistu, ja uutta parempaa en pääse asentanaan, voi vittu mikä ohjelma..

ÄLKÄÄ KUKAN KOSKAAN MISSÄÄN ASENTAKO TUOTA OHJELMAA.

17

2730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täydellinen paska

      ei enää koskaan

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. ilmaiset virustorjuntaohjelmat ajavat täysin saman asian jopa paremmin.


    • hyvin on toiminut

      Ettei olisi käyttäjä tai käyttäjän kone täysin paska? Pyydä apua mikrotuelta jos et osaa asentaa.

      • GÖKLÄDS

        On toi F-Secure kyllä aikas jööti loppujen lopuksi, ei mulla mikään kone ole jumiin sen takia mennyt mutta ei se viruksia kyllä mitenkään hyvin löydä eikä osaa puhdistaa läheskään kaikkia mitkä löytää. Taidanpa vaihtaa Avastiin. --------->


      • Anonyymi

        On se surkeaa jos pitää luoda uusi tili kun uusii tuotetta.


    • sama ongelma

      mulla sama ongelma kun toi f-secure ei anna lupaa mennä edes nettiin... tässäkin kirjotan tätä viestii mun galaxy gio:lla

    • YX jolla on TIETOO..

      No pojat pojat....F-Secure kun sattuu oleen PARAS markkinoilla oleva virusturva.....jo ihan siinäkin mielessä että se SATTUU oleen AINOO joka myös toimii! Ja sen F-Securen saat kokonaan ja LOPULLISESTI pois koneeltasi, kun meet ko. virusturvan sivuille ja lattat sieltä "REMOVAL TOOL".....niin kyllä lähtee ja lopullisesti

    • Puupää2012

      Sä olet tumpelo joka ei vaan osaa käyttää sitä.

    • Avira tyttö

      Vain Ääliöt käyttävät F-kuraa

      joka ei löydä uusimpia viruksia saatikka pystyisi poistamaan niitä

      jumittaa koneen kuin koneen

      Aiwan rahan haaskausta koko ohjelma pthyi ....

    • onneton käyttäjä

      Ensinnäkin, 8 vuoteen en ole F-securea käyttäessä kärsinyt viruksista tai muustakaan hölöstä. Joku muu ohjelma voi olla parempi en sitä missään tapauksessa kiistä mutta en keksi syytä vaihtaakaan.

      Toisekseen, olen atk-asioissa kädetön, mutta kun tyhjensin vanhan koneeni veljenpojalle sain poistettua myös f-securen. Hän vielä viissaampana varmisti asian ja asensi jonkun muun ohjelman. Hänelle ei kelvannut f-s.

    • Trend Micro
      • PPAP2

        En kyllä ostaisi kallista lisenssiä ohjelmistoon jolla ei ole edes VB100 sertifikaattia sitten vuoden 2008.


      • PPAP2
        PPAP2 kirjoitti:

        En kyllä ostaisi kallista lisenssiä ohjelmistoon jolla ei ole edes VB100 sertifikaattia sitten vuoden 2008.

        Korjaan:

        ei ole edes VB100 sertifikaattia sitten vuoden 2007....


    • Hoolrith

      Kun minulla oli Vista PC niin hankin ensin Nortonin virustorjuntaohjelman samaan aikaan kun hankin Toshiban Mikromafiasta. Toimi moitteettomasti. Kun sitten vuoden kuluttua kävin Mikromafiassa heillä ei ollutkaan sillä hetkellä päivitysohjelmaa. Ystävällinen myyjä myi minulle edullisesti F-Securen vastaavan ohjelman edullisesti. Kaikki hidastui mielettömästi. Käytännössä 1,5 vuotta vanha tietokone lakkasi toimimasta. Kun Norton kertoi että "äsken ratkaistiin tämä ongelma näin" niin F-Secure kysyi "On ongelma, mitäs nyt tehdään". Siis surkein pateettisin virustorjuntaohjelma johon olen ikinä törmännyt. Kaikki ilmaisohjelmatki, Awast, AD-Aware, SuperAntispyware ovat toimivampia. Onko F-Secure kehutetty vain siksi että tietokoneet lakkaisivat toimimasta. Jos tämä on ollut tavoite niin sitten voi sanoa kerskumatta että kyllä toimii niin kuin sunniteltiin.

    • Anonyymi

      Eipä ole näyttänyt löytävän lainkaan haittaohjelmia, eikä mainosohjelmia vaikka on tuossa säännöllisesti konetta skannaillut. Malwarebytes löysi heti lähemmäs sata mainosohjelmaa ja nyt lähtee F-securen roska kyllä lopullisesti vaihtoon. Eihän tuolla roskalla tee mitään.

    • Anonyymi

      ihan samaa mieltä virukset koneessani sekottaa ohjelmat ja on F-SECURE MYÖS WINDOWS 10 :kympin virusohjelma ,Ps, nää ohjelmat hakee lisää viruksia /matoja www, f-sekuren asiakaskin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe