Kajaanin paras pizzeria ?

Romppu

Yksinkertaisesti - mikä on Kajaanin paras pizzeria?

Onko Rosson pizzat hyviä, itse en ole koskaan syönyt siellä, jotkut tykkää, jotkut ei, kokemuksia?

85

12376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syttyä

      ja ruveta siten mainostamaan viimeisintä "uutta" pitseriaaa.... vai mikä on kysymyksesi tarkoitus

    • Meidän poppoo

      Koti-pizza ja Arihan se tekee Kajaanin parhaat pizzat :)

      • ole sen

        jälkeen Kirkkokadun pizzeriassa käynyt kun pörröpää ämmä pyöräytti minulle pizzan karvojensa kera....voisivat pitää tukkansa pipon alla.


      • pitseriassa käynti kun
        ole sen kirjoitti:

        jälkeen Kirkkokadun pizzeriassa käynyt kun pörröpää ämmä pyöräytti minulle pizzan karvojensa kera....voisivat pitää tukkansa pipon alla.

        pitsaa ostamaan mennessä poju oli tupakilla takaovella ja minun mennessä tuli sisään alkaen vääntää pitsaa pesemättä käsiään.

        Paras pitsapaikka on Mikan pitseria Kasarmikadulla! Mukavat työntekijät ja hyvät pitsat. Hinta tosin järkyttävän kallis, jonka raskii erittäin harvoin maksaa.


      • kajaanin paras
        pitseriassa käynti kun kirjoitti:

        pitsaa ostamaan mennessä poju oli tupakilla takaovella ja minun mennessä tuli sisään alkaen vääntää pitsaa pesemättä käsiään.

        Paras pitsapaikka on Mikan pitseria Kasarmikadulla! Mukavat työntekijät ja hyvät pitsat. Hinta tosin järkyttävän kallis, jonka raskii erittäin harvoin maksaa.

        ........


      • Anonyymi

        Ei todellakaa tee Koti-Pizza on kaukana parhaista pizzoista Kajaanissa :D


    • valitettavasti

      hinta halpa ja hyvä pizza.

      harmittaa (hävettää) kotimaisten pizzerioiden puolesta kun eivät pysty kilpailemaan.

      joskus aikoinaan noin kymmenen vuotta sitten tuo koskikadulla ollut pizzeria oli kyllä huippu. ei vissiin ole enää?

      • SimplytheBest

        Itse olen syönyt Casa Biancassa jo 15 vuotta, ja pizzat ovat vieläkin yhtä erinomaisia kuin silloin kun satuin ensimmäistä kertaa pistäytymään.
        Hinnat eivät päätä huimaa, ja maku on oikein hyvä.


      • on paras.

        Olen samaa mieltä, Antalia on hinta-laatusuhteeltaan paras. Itseäkin hävettää antaa raha enemmin ulkomaalaisille kuin kotimaisille yrittäjille, mutta toisaalta ajattelen, että kannatan sitä, että he yrittävät, eivätä ole niitä, jotka makaavat sohvanpohjalla sossun tuilla. Jos saan kyseisestä paikasta kaksi pizzaa (pizzan kuin pizzan, täytteistä riippumatta)samalla hinnalla kuin yhden kotimaisesta paikasta, niin hulluhan olisin, jos kotimaiseen maksaisin.

        Vertailun vuoksi: ostin kotimaisesta paikasta kaksi pizzaa ja limumukillisen. Maksoi 18 €, jolla olisin saanut viisi pizzaa ulkomaisesta paikasta (silloisella pizzan hinnalla kuusi) ja rahaa olisi jäänyt vielä yli! Alkaa olla jo semmosia eroja, että ei paljon tee mieli kotimaisessa käydä.


      • tullut miettineeksi
        on paras. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Antalia on hinta-laatusuhteeltaan paras. Itseäkin hävettää antaa raha enemmin ulkomaalaisille kuin kotimaisille yrittäjille, mutta toisaalta ajattelen, että kannatan sitä, että he yrittävät, eivätä ole niitä, jotka makaavat sohvanpohjalla sossun tuilla. Jos saan kyseisestä paikasta kaksi pizzaa (pizzan kuin pizzan, täytteistä riippumatta)samalla hinnalla kuin yhden kotimaisesta paikasta, niin hulluhan olisin, jos kotimaiseen maksaisin.

        Vertailun vuoksi: ostin kotimaisesta paikasta kaksi pizzaa ja limumukillisen. Maksoi 18 €, jolla olisin saanut viisi pizzaa ulkomaisesta paikasta (silloisella pizzan hinnalla kuusi) ja rahaa olisi jäänyt vielä yli! Alkaa olla jo semmosia eroja, että ei paljon tee mieli kotimaisessa käydä.

        perimmäisiä syitä siihen, miksi yksikään kotimainen pizzaravintola ei kykene myymään tuotteitaan hintaan 3,5 euroa?

        Lisäksi voisi kysyä sitäkin, kuinka voi pitää normaalia hinnastoa ja siltikin myydä tuotteita jatkuvasti "puoleen hintaan" kuten eräs kiistelty kalusteyritys? Ravintolassa tuskin on kyseessä varaston loppuunmyynti, eikä alennusmyyntiä saa lainkaan mukaan pitää jatkuvasti.

        Jos kerran sinua hävettää antaa raha ennemmin ulkomaalaisille, miksi teet niin? Epäilen vahvasti, että kyseisen pizzatouhun maksaa lopulta yhteiskunta, juuri se sama, joka toisille jakaa rahaa sinne sohvan pohjalle.


      • Käpistelijä
        on paras. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Antalia on hinta-laatusuhteeltaan paras. Itseäkin hävettää antaa raha enemmin ulkomaalaisille kuin kotimaisille yrittäjille, mutta toisaalta ajattelen, että kannatan sitä, että he yrittävät, eivätä ole niitä, jotka makaavat sohvanpohjalla sossun tuilla. Jos saan kyseisestä paikasta kaksi pizzaa (pizzan kuin pizzan, täytteistä riippumatta)samalla hinnalla kuin yhden kotimaisesta paikasta, niin hulluhan olisin, jos kotimaiseen maksaisin.

        Vertailun vuoksi: ostin kotimaisesta paikasta kaksi pizzaa ja limumukillisen. Maksoi 18 €, jolla olisin saanut viisi pizzaa ulkomaisesta paikasta (silloisella pizzan hinnalla kuusi) ja rahaa olisi jäänyt vielä yli! Alkaa olla jo semmosia eroja, että ei paljon tee mieli kotimaisessa käydä.

        Kysyppäs seuraavalla kerralla vertailun vuoksi hygieniapassia käymissäs paikossa ja kerro tilasto meille. Sanoisin, että tuo on olennainen osa pääteltäessä hinta-laatu-suhdetta. Laadusta ja puhtaudesta kannattaa maksaa.

        Itse suosin suomalaista oli se sitten pitsaa, patonkia tai ravintolan tekemää apetta.


      • mista niita saa
        Käpistelijä kirjoitti:

        Kysyppäs seuraavalla kerralla vertailun vuoksi hygieniapassia käymissäs paikossa ja kerro tilasto meille. Sanoisin, että tuo on olennainen osa pääteltäessä hinta-laatu-suhdetta. Laadusta ja puhtaudesta kannattaa maksaa.

        Itse suosin suomalaista oli se sitten pitsaa, patonkia tai ravintolan tekemää apetta.

        mita maksa onko hjyva


      • Siisteys on puoli ruokaa
        Käpistelijä kirjoitti:

        Kysyppäs seuraavalla kerralla vertailun vuoksi hygieniapassia käymissäs paikossa ja kerro tilasto meille. Sanoisin, että tuo on olennainen osa pääteltäessä hinta-laatu-suhdetta. Laadusta ja puhtaudesta kannattaa maksaa.

        Itse suosin suomalaista oli se sitten pitsaa, patonkia tai ravintolan tekemää apetta.

        Ei tarvitse kysellä hygieniapasseja, kun katselee ympärilleen. Casa Bianca oli muinoin ykköspaikka, nyt melkoinen paskaläävä. Katsokaapa, miten siistinä esim. Lori linja-autoasemalla pidetään. Olisi suomalaisilla aihetta katsoa peiliin.Parhaat pizzat olen saanut jo lopetetuista Finlandiasta ja Dalahosta. Nykyisin Lorissa paras pizza ja etenkin palvelu aina ystävällistä ja iloista.


      • ahneet perkeleet
        tullut miettineeksi kirjoitti:

        perimmäisiä syitä siihen, miksi yksikään kotimainen pizzaravintola ei kykene myymään tuotteitaan hintaan 3,5 euroa?

        Lisäksi voisi kysyä sitäkin, kuinka voi pitää normaalia hinnastoa ja siltikin myydä tuotteita jatkuvasti "puoleen hintaan" kuten eräs kiistelty kalusteyritys? Ravintolassa tuskin on kyseessä varaston loppuunmyynti, eikä alennusmyyntiä saa lainkaan mukaan pitää jatkuvasti.

        Jos kerran sinua hävettää antaa raha ennemmin ulkomaalaisille, miksi teet niin? Epäilen vahvasti, että kyseisen pizzatouhun maksaa lopulta yhteiskunta, juuri se sama, joka toisille jakaa rahaa sinne sohvan pohjalle.

        Varmaan ehkä kotimainen ei pysty tuohon hintaan kun sen pitäjän on maksanaut jostain haistvitun fränshaisse hommista älyttömät maksut pizzakeisarille joka tienaa jokusen millin vuoteen. Sitten tämän kotimaisen pizzayrittäjän pitää tienata vähintään tuplat normaaliduunariin verrattuna. Ja ite ei tietenkään olla töissä vaan palkataan pari pizzanpaistajaa. Siksi kotimaisesta pizzzasta pitää periä kohta 10€/kipale.

        Esim. Huuhkajanvaarassa toimiva antaa kuitin.

        Tavallaan otan muuten omia "tukirahojani" takaisin ostamalla edullisemmin esimerkiksi pizzaa.


      • VENÄLÄISTEN
        Siisteys on puoli ruokaa kirjoitti:

        Ei tarvitse kysellä hygieniapasseja, kun katselee ympärilleen. Casa Bianca oli muinoin ykköspaikka, nyt melkoinen paskaläävä. Katsokaapa, miten siistinä esim. Lori linja-autoasemalla pidetään. Olisi suomalaisilla aihetta katsoa peiliin.Parhaat pizzat olen saanut jo lopetetuista Finlandiasta ja Dalahosta. Nykyisin Lorissa paras pizza ja etenkin palvelu aina ystävällistä ja iloista.

        pitämä paikka.. ei sieltä voi hyvää ruokaa saada


      • vaikka päällepäin
        Siisteys on puoli ruokaa kirjoitti:

        Ei tarvitse kysellä hygieniapasseja, kun katselee ympärilleen. Casa Bianca oli muinoin ykköspaikka, nyt melkoinen paskaläävä. Katsokaapa, miten siistinä esim. Lori linja-autoasemalla pidetään. Olisi suomalaisilla aihetta katsoa peiliin.Parhaat pizzat olen saanut jo lopetetuista Finlandiasta ja Dalahosta. Nykyisin Lorissa paras pizza ja etenkin palvelu aina ystävällistä ja iloista.

        siistiä jos ei ole käynyt hygienia passia ,ei osaa käsitellä ruoka aineita ja esim:PESTÄ KÄSIÄ kun kukaan ei valvo... eli roskiksen käyttö on sallittu etsiessä ruoka aineksia näissä paikoissa.. jos oma terveys on edes vähän tärkeä ei voi suositella..


      • Käpistelijä
        Siisteys on puoli ruokaa kirjoitti:

        Ei tarvitse kysellä hygieniapasseja, kun katselee ympärilleen. Casa Bianca oli muinoin ykköspaikka, nyt melkoinen paskaläävä. Katsokaapa, miten siistinä esim. Lori linja-autoasemalla pidetään. Olisi suomalaisilla aihetta katsoa peiliin.Parhaat pizzat olen saanut jo lopetetuista Finlandiasta ja Dalahosta. Nykyisin Lorissa paras pizza ja etenkin palvelu aina ystävällistä ja iloista.

        ..kuullut miksi Finlandia ei ole enää auki. On voinut maistua hyvälle, mutta raaka-aineiden hankinta ei tainnut olla suomalaisten vaatimusten tasolla.


      • hyvän ruuan ystävä
        VENÄLÄISTEN kirjoitti:

        pitämä paikka.. ei sieltä voi hyvää ruokaa saada

        YLIVOIMAISESTI PARHAAT PIZZAT LÖYTYY ULKOMAALAISTEN OMISTAMISTA PIZZERIOISTA. HE SAAVAT MAKUA PIZZAAN SUOMALAISTEN OMISTAMISSA PAIKOISSA NE OVAT AIVAN MAUTTOMIA JA VÄHÄN TÄYTETTÄ KAIKEN LISÄKSI.


      • kyllä.
        tullut miettineeksi kirjoitti:

        perimmäisiä syitä siihen, miksi yksikään kotimainen pizzaravintola ei kykene myymään tuotteitaan hintaan 3,5 euroa?

        Lisäksi voisi kysyä sitäkin, kuinka voi pitää normaalia hinnastoa ja siltikin myydä tuotteita jatkuvasti "puoleen hintaan" kuten eräs kiistelty kalusteyritys? Ravintolassa tuskin on kyseessä varaston loppuunmyynti, eikä alennusmyyntiä saa lainkaan mukaan pitää jatkuvasti.

        Jos kerran sinua hävettää antaa raha ennemmin ulkomaalaisille, miksi teet niin? Epäilen vahvasti, että kyseisen pizzatouhun maksaa lopulta yhteiskunta, juuri se sama, joka toisille jakaa rahaa sinne sohvan pohjalle.

        Olen miettinyt. Mielenkiintoista on, että kaikki puhuvat vilpistä, mutta kukaan ei itse asiassa osaa sanoa, minkälainen vilppi on kysymyksessä, joten niin kauan on vain uskottava, että kaikki on, niin kuin pitää. Se, että omistaja vaihtuu ja tukirahat tulevat ei ole laitonta, vaikka moraalisesti arveluttavaa. Mutta ei siis väärin.

        Pizzani ostan ulkomaalaisista paikoista siksi, että ne ovat yksinkertaisesti edullisimpia. Samalla periaatteella toimin myös kaupassa, puhelinliittymää valittaessa jne.


      • ei kerro koko totuutta.
        Käpistelijä kirjoitti:

        Kysyppäs seuraavalla kerralla vertailun vuoksi hygieniapassia käymissäs paikossa ja kerro tilasto meille. Sanoisin, että tuo on olennainen osa pääteltäessä hinta-laatu-suhdetta. Laadusta ja puhtaudesta kannattaa maksaa.

        Itse suosin suomalaista oli se sitten pitsaa, patonkia tai ravintolan tekemää apetta.

        En välitä siitä, onko paikoissa hygieniapassia ja mitä tilastot osoittavat. Oma henkilökohtainen kokemukseni on paljon merkittävämpi.

        Hygieniapassi ei kerro kaikkea. Koskaan en ole ainoastakaan ulkomaalaisten omistamasta paikasta saanut minkäänlaista vatsanvääntöä -sen sijaan tälläkin palstalta paljon mainostetusta Casa Biancasta tiedän kolme 100 % varmaa tapausta.


      • edelliseen.
        Käpistelijä kirjoitti:

        Kysyppäs seuraavalla kerralla vertailun vuoksi hygieniapassia käymissäs paikossa ja kerro tilasto meille. Sanoisin, että tuo on olennainen osa pääteltäessä hinta-laatu-suhdetta. Laadusta ja puhtaudesta kannattaa maksaa.

        Itse suosin suomalaista oli se sitten pitsaa, patonkia tai ravintolan tekemää apetta.

        Ja edelliseen viestiini voisin vielä lisätä työharjoittelijan kokemuksia paikasta. Oletteko koskaan nähneet tiloja, jotka eivät näy asiakkaille? Juuri niitä tiloja, jossa ne pizzat tehdään? Huh, huh! Tai tiesittekö, että työntekijät (ei kysiset työharjoittelijat vaan kantahenkilökunta) saattavat nostaa lattialta pudonneita tuotteita takaisin astioihin tarjolle? Siinä on hygieniapassia kerrakseen!


      • Minua ällöttävät
        edelliseen. kirjoitti:

        Ja edelliseen viestiini voisin vielä lisätä työharjoittelijan kokemuksia paikasta. Oletteko koskaan nähneet tiloja, jotka eivät näy asiakkaille? Juuri niitä tiloja, jossa ne pizzat tehdään? Huh, huh! Tai tiesittekö, että työntekijät (ei kysiset työharjoittelijat vaan kantahenkilökunta) saattavat nostaa lattialta pudonneita tuotteita takaisin astioihin tarjolle? Siinä on hygieniapassia kerrakseen!

        Kaikki muut ulkomaalaisten pitämät ravintolat paitsi linja-autoaseman Lori, siellä saa aina ystävällistä palvelua.
        Mutta Antaliasta on kyllä kans " 100 % varmoja " tapauksia oksenteluista, entisestä Dalahosta puhumattakaan, jossa ensinnäkin pizzoja sai odottaa 45 min-60 min, minkä jälkeenki pizza maistui ihan kamalalle.
        En ole rasisti, vaikka kannatankin suomalaista pizzaa enemmän, makunsa kullakin !


      • törkeää
        Minua ällöttävät kirjoitti:

        Kaikki muut ulkomaalaisten pitämät ravintolat paitsi linja-autoaseman Lori, siellä saa aina ystävällistä palvelua.
        Mutta Antaliasta on kyllä kans " 100 % varmoja " tapauksia oksenteluista, entisestä Dalahosta puhumattakaan, jossa ensinnäkin pizzoja sai odottaa 45 min-60 min, minkä jälkeenki pizza maistui ihan kamalalle.
        En ole rasisti, vaikka kannatankin suomalaista pizzaa enemmän, makunsa kullakin !

        panettelua ..#!=? #"=:?`^* !


      • sanomattakin
        Minua ällöttävät kirjoitti:

        Kaikki muut ulkomaalaisten pitämät ravintolat paitsi linja-autoaseman Lori, siellä saa aina ystävällistä palvelua.
        Mutta Antaliasta on kyllä kans " 100 % varmoja " tapauksia oksenteluista, entisestä Dalahosta puhumattakaan, jossa ensinnäkin pizzoja sai odottaa 45 min-60 min, minkä jälkeenki pizza maistui ihan kamalalle.
        En ole rasisti, vaikka kannatankin suomalaista pizzaa enemmän, makunsa kullakin !

        selvää. ja tässä keskustelussa on jo tarpeeksi kerrottu mitä pizzat voi sisältää.


      • Kävin syömässä
        Siisteys on puoli ruokaa kirjoitti:

        Ei tarvitse kysellä hygieniapasseja, kun katselee ympärilleen. Casa Bianca oli muinoin ykköspaikka, nyt melkoinen paskaläävä. Katsokaapa, miten siistinä esim. Lori linja-autoasemalla pidetään. Olisi suomalaisilla aihetta katsoa peiliin.Parhaat pizzat olen saanut jo lopetetuista Finlandiasta ja Dalahosta. Nykyisin Lorissa paras pizza ja etenkin palvelu aina ystävällistä ja iloista.

        Pizza hyvää mutta myyjä oli yhtäkkiä vetänyt hinnan kalliimmaksi.Selitti hinnannousua ja oli seuraavalla kerralla vaikeana,kun tulin yllättäen taas pizzalle.En viitsinyt euron takia hakata reppanaa. Tais olla joku ihme pakolainen,ei Kuhmossa näitä oikein näy.


      • kirjoittelua
        on paras. kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, Antalia on hinta-laatusuhteeltaan paras. Itseäkin hävettää antaa raha enemmin ulkomaalaisille kuin kotimaisille yrittäjille, mutta toisaalta ajattelen, että kannatan sitä, että he yrittävät, eivätä ole niitä, jotka makaavat sohvanpohjalla sossun tuilla. Jos saan kyseisestä paikasta kaksi pizzaa (pizzan kuin pizzan, täytteistä riippumatta)samalla hinnalla kuin yhden kotimaisesta paikasta, niin hulluhan olisin, jos kotimaiseen maksaisin.

        Vertailun vuoksi: ostin kotimaisesta paikasta kaksi pizzaa ja limumukillisen. Maksoi 18 €, jolla olisin saanut viisi pizzaa ulkomaisesta paikasta (silloisella pizzan hinnalla kuusi) ja rahaa olisi jäänyt vielä yli! Alkaa olla jo semmosia eroja, että ei paljon tee mieli kotimaisessa käydä.

        että kannatan sitä, että he yrittävät, eivätä ole niitä, jotka makaavat sohvanpohjalla sossun tuilla. Jos saan kyseisestä paikasta kaksi pizzaa (pizzan kuin pizzan, täytteistä riippumatta)

        Oletko jotenkin tyhmä?
        Lue tämä uutinen Helsingistä.
        http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?d=42374

        Sinulla ei ole mitään tietoa siitä todellisuudesta mitä on olla työttömänä, olin kumppaniksilla kysyin siltä yksilövalmentalta että
        onko kukaan pitänyt toimettomana olosta, ei tainnut ketään olla. Sinä elät vain omissa harhoissasi että kaikki työttömät olisivat laiskoja. En ole etes kovin paljon sossukaan käynyt viime vuosina, en vain pidä niitten lappujen täyttelemisestä ja toimittamisesta.

        Oletko jotenkin köyhä? Kun sinua hävettää ostaa ulkomaalaisen pitsaa, niin miksi et ostaisi kotimaista kun olet kuitenkin työssä niin sinullahan pitäisi olla rahaa. Kannattaisko tehdä itse?


      • olla.......
        kirjoittelua kirjoitti:

        että kannatan sitä, että he yrittävät, eivätä ole niitä, jotka makaavat sohvanpohjalla sossun tuilla. Jos saan kyseisestä paikasta kaksi pizzaa (pizzan kuin pizzan, täytteistä riippumatta)

        Oletko jotenkin tyhmä?
        Lue tämä uutinen Helsingistä.
        http://www.nelonen.fi/uutiset/uutinen.asp?d=42374

        Sinulla ei ole mitään tietoa siitä todellisuudesta mitä on olla työttömänä, olin kumppaniksilla kysyin siltä yksilövalmentalta että
        onko kukaan pitänyt toimettomana olosta, ei tainnut ketään olla. Sinä elät vain omissa harhoissasi että kaikki työttömät olisivat laiskoja. En ole etes kovin paljon sossukaan käynyt viime vuosina, en vain pidä niitten lappujen täyttelemisestä ja toimittamisesta.

        Oletko jotenkin köyhä? Kun sinua hävettää ostaa ulkomaalaisen pitsaa, niin miksi et ostaisi kotimaista kun olet kuitenkin työssä niin sinullahan pitäisi olla rahaa. Kannattaisko tehdä itse?

        ...................


      • jos täällä mokka munien
        olla....... kirjoitti:

        ...................

        kanssa joutuisit samassa kylässä asumaan ... pewrkele


    • H.C.

      Casa Bianca joen rannassa.

      • tottakai

        ja on vielä rehellinen maksunsa maksava yrittäjä


      • CB:tä suosin.
        tottakai kirjoitti:

        ja on vielä rehellinen maksunsa maksava yrittäjä

        Casa Bianca tottakai!
        Mukavat tarjoilijat, ja viihtyisä tunnelma.


      • kun noin kehutaan
        CB:tä suosin. kirjoitti:

        Casa Bianca tottakai!
        Mukavat tarjoilijat, ja viihtyisä tunnelma.

        Vieläkö tuolla on buffetti?


      • Vkjgf
        CB:tä suosin. kirjoitti:

        Casa Bianca tottakai!
        Mukavat tarjoilijat, ja viihtyisä tunnelma.

        Vanhaa kunnon sisään leivottua caltsone vaan ei saa !!!!!!!


      • Caltzoneedelleen
        Vkjgf kirjoitti:

        Vanhaa kunnon sisään leivottua caltsone vaan ei saa !!!!!!!

        Ei muutaku rillit nenälle koska kylläpä se sieltä listalta edelleenkin löytyy.


    • paras pizza

      Linja-autoasemalla

      • Nesteellä

        Paras syömäni pizza on Berlusconi ja sen söin Paltamon Nesteellä. Vertailupohjaa on useissa maissa ja paikoissa, myös "Saapasmaassa"


      • Bert Lus Coni
        Nesteellä kirjoitti:

        Paras syömäni pizza on Berlusconi ja sen söin Paltamon Nesteellä. Vertailupohjaa on useissa maissa ja paikoissa, myös "Saapasmaassa"

        Kyllä kannattaa olla koko pizza kulttuurista huolissaan jos parasta myydään Nesteellä. Bensis on pop!

        En siis sano, etteikö Berluscino olisi huono, ei tosiaan, mutta mitä se kertoo "oikeista pizzerioista" ?


    • PARAS!

      Olen käynyt ko. paikassa jo yli kaksikymmentä vuotta, Caltzonen takia! Kokeilkaapa valkosipulin ja kylmän oluen kera!!!!!!!!!!! Huippu!Myös pannupitzat rulettaa,esim: Hot Chili Pan,nam!
      Olen myös testannut muut pitseriat,mutta miksi vaihtaa huonompaan?!

      • Buffettttiiin

        Kyllä casa biancasta buffettikin irtoaa, olisko hinta ollut joku 7.9€...
        Nousi kesän aikana muutaman kymmenen senttiä mutta ei tuo nyt niin paljon ole.
        Paikan tarjoilijoilta saa myös ystävällistä palvelua.

        Kajaaniinki pitäisi saada Golden Rax, sielläkin on mainio muu tarjonta, vaikka pizzat nyt onki vähän sitä peruspizzaa.


      • pitsan syöjä
        Buffettttiiin kirjoitti:

        Kyllä casa biancasta buffettikin irtoaa, olisko hinta ollut joku 7.9€...
        Nousi kesän aikana muutaman kymmenen senttiä mutta ei tuo nyt niin paljon ole.
        Paikan tarjoilijoilta saa myös ystävällistä palvelua.

        Kajaaniinki pitäisi saada Golden Rax, sielläkin on mainio muu tarjonta, vaikka pizzat nyt onki vähän sitä peruspizzaa.

        Viimeksi kun kävin kyseisessä puljussa niin hinta oli tasan 7€.


      • nimimerkki-77
        pitsan syöjä kirjoitti:

        Viimeksi kun kävin kyseisessä puljussa niin hinta oli tasan 7€.

        Onpa iso hinta tosiaan :D
        Nomutta, köyhälle se kaikki on kallista.


      • 7,90........
        Buffettttiiin kirjoitti:

        Kyllä casa biancasta buffettikin irtoaa, olisko hinta ollut joku 7.9€...
        Nousi kesän aikana muutaman kymmenen senttiä mutta ei tuo nyt niin paljon ole.
        Paikan tarjoilijoilta saa myös ystävällistä palvelua.

        Kajaaniinki pitäisi saada Golden Rax, sielläkin on mainio muu tarjonta, vaikka pizzat nyt onki vähän sitä peruspizzaa.

        kun ei voi olla kyse edes hirveistä "haistvitun fränshaisse hommista" kuten tuolla ylempänä puhuttiin?


      • Anonyymi

        Mut vieläkään et osaa kirjoittaa nimiä oikein.


    • maksaa

      syön kunnon ruokia enkää mitää jätöksiä.

    • saa halvalla

      Kaupan pakastealtaasta löytyy ihan kelpopizzoja.
      Ja hinta on murto-osa pizzerioiden hinnasta.
      Vain hullu maksaa yhdestä pizzasta lähes viikon lihapadan hinnan.

    • chili ja semmonen

      on mun suosikki: kivaa porukkaa, hygienia kunnossa ja hinnat myös.

    • Pizza di Mamma

      En ole missään pizzeriassa syönyt nii hyvää pizzaa ja nin hyvällä pohjalla kuin mitä on äidin tekemä pizza!

      Kyllä on onni kun käy äidin luona ja on pizzaa tarjolla! Paras pizzeria mitä on! Kiitos äiti!

      • Resepti

        Taikina:
        ...Jauhoja, suolaa, öljyä, kuivahiivaa, vettä
        ...Sekoita ja anna kohota
        ...Kauli ohut lätty

        Päälle kaikkia näitä:
        ...Tomaattisosetta (maustamaton)
        ...Juustoa, paljon
        ...Sipulia
        ...Tonnikalaa
        ...Herkkusieniä
        ...Simpukoita
        ...Katkarapuja
        ...Salamia
        ...Pizzasuikaleita
        ...Pekonia
        ...Jauhelihaa
        ...Tomaatteja

        Paistetaan 300C 15...18min
        Syödään, kellahdetaan sohvalle ja päästetään rukiinen puntaripieru *

        Jo lähti...näläkä

        * Ps.Puntaripieru= Ensin tyny paukku, sitten pitkästi 'vartta' ja lopuksi tiukka koukku. (Koukun kohdalla harrastelijalla tapaa lirahtaa lusikallinen housuun)


    • On se vaan niin hyvää.

      Tuli syötyä pizzat Kajaanissa.Erittäin kova vatsatauti,meinasin kuolla,.Ainakin vastustuskyky kasvoi,mutta tästedes haluan varoittaa varsinkin lapsia.Oma poika selvisi,kun ei ole pumpulista tehty.Puhdas ruoka on pulmunen!

    • NAMNAMMMMMMMMMMM

      YLIVOIMAISESTI PARHAAT PIZZAT PAREMPAA EI LÖYDY

      • sieltä myös

        pizzoja.. luulin että vaan paskaa paketissa...


    • hetejo

      Kasarminkadun kotipizza on paras edelleen!

      • Anonyymi

        Eikä ole :D


    • 017263

      Onpa vanha ketju!

      • hetejo

        Kyllähän pizza on maistunut myös 2008 vuoden jälkeen ihmisille!


    • kotsonenko

      Kasarminkadulla parhaat,mutta turkasen hintavat.

      • Anonyymi

        Ei oo parhaat. ei oo parasta nähnytkään


    • syöhyvin

      Veikkaisin Pasin Pizzeria Teppanassa on paras hinta-laatusuhteeltaan.

      • tukanleikkuuseenvaan

        Höh, sehä on pasin parturi. en tienny että tarjoovat samalla pitsatkin.


    • eipasi

      hä, vitsailet

    • ainasamapizza

      Special pizzeria ehdottomasti siellä pohja osataan tehdä ohueksi ja maukkaaksi.

    • Paraz

      Kotipizza on paras pizzeria

      • Anonyymi

        Eipäs oo


    • hyvvveee

      Loiri on paras

    • rojtoj

      Roj kebab Timperintiellä :)

    • Rainerit

      Mamma leone on paras. kotiptsa on kallista ripulia

    • Tilhellejoo

      Tilhitien Temppeli pitseria ihan jees...

    • 4Staggione4U2

      Fart-Pizza & Kebab Brahenkadulla ihan ylivoimainen

    • Mikäänk

      Ei mikäään

    • Karvakin_löytyi

      Casa bianca. Ählämit kilpailleet itsensä pilalle. Vähän täytteitä tai vääriä.

    • Nallepuurooo

      Pizza Hut paras kama on muut on aneemikoille

    • jorpakyyseppi

      Ählämipaikoissa haisee jo ovella joku mauste joka vie ruokahalun samantien...

    • Sairasnuukuus

      Maksan mielelläni sen 7- 8e isosta, runsastäytteisestä ählypitsasta. Niin perseaukinen en ole että 3.5e:n paskaa ostaisin!

    • argda

      Mamma Leone on paras

      • Anonyymi

        Mää teen maailman parhaat pizzat! ja maksaa 50000€ per lärvi :)


    • Anonyymi

      Arin Kotipizza ei ole vain Kajaanin paras pizza.. vaan mielestäni koko Suomen paras Kotipizza! Tamperelaisena totean näin, sillä koskaan aiemmin ole syönyt niin maukasta Kotipizza.
      Yllätyin ja tuli syödessä jopa suurempi nälkä..
      Niin hyvää ja maukasta se oli!.. Huhu.. Suosittelen!
      (Tilasin Americana tuplakinkulla)

      • Anonyymi

        Paskapuhetta, koko ketjun idea on että tuote on aina sama, ei ne saa sooloilla mitään.


    • Anonyymi

      Ada. Tuplasti enemmän täytteitä kuin kotipitsassa. Isompi ja halvempikin.

    • Anonyymi

      Edelleen Mamma Leone. Kävin tänään siellä syömässä kuatro statsioonen.

      • Anonyymi

        Anaaalia pizzeria


    • Anonyymi

      Manmutt sapuskaa

    • Anonyymi

      Kisatien pitseria onhyvä. Ja on hyvä lounaskin.

    • Anonyymi

      Mistä lihat tulee onko samoja mitä ruotsin maahanmuuttajat oli öljyisliuttaneet onko terveystarkastaja käynyt milloin viimeksi ely

    • Anonyymi

      Edelleen Mamma Leone. Siitä ei ole kahta sanaa.

    • Anonyymi

      Kuka käyttää näitä pizzamafian omistamia paikkoja?

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe