Olen löytänyt hyvän anonyymin keskustelupalstan, jossa voi keskustella ongelmista ja huolista anonyymisti. Palsta tuntuu vähän hiljaiselta - eivätkö ihmiset siis ole löytäneet tietään sinne?
Tule sinäkin sinne keskustelemaan omista asioistasi ja/tai auttamaan ja jakamaan elämänkokemustasi. Osoite on tukinet.net
Siellä on otsikko "aikuisen elämää", jossa on kaikenlaista koskettavaa.
Ikä 60+ eikä muka ongelmia ja huolia
6
527
Vastaukset
- Pikku...mummi
Miksi et siellä sitten keskustele, jos sinulla ongelmia, ei kai se kehumisen aihe kuitenkaan ole jos osaat nettiä käyttää.
Siellähän ne selviää. . . . - nig.
yleinen hitaus on tullut,
mitä tein ennen parissa tunnissa, menee siihen nyt 4-5 tuntia ja usein syönkin välillä.
lisäksi kyllä mietin liian perusteellisesti,
mutta kun peruutuspeiliin katsoo, ei paljoa ole korjattavaa.- Roope63
opettaa ainakin pikkuhiljaa hitaasti kävelemään jos ei sit muut.
Mietin tuossa et miksi pitäs lähteä keskusteleen jonnekin muualle voihan sitä täälläkin keskustella.
Kävin tänään tutustumassa nykyaikaiseen navettaan ja totesin et teollisuuslaitoshan se on. On lypsyropottia joka lypsää on ruokinta automaattia mikä jakaa rehut. Tankki oli pienen omakotitalon kokoinen et on ne kauheita laitoksia tänäpäivänä eläin on vain tuotantoväli :)
jotenkin tuntuu kuin et olisikaan ikäryhmäämme kuuluva, vaan akiteraamassa porukkaa sinne sivuille. Olenko väärässä, kun 30 - 80 palstoilla samaaa mainostetaan.
- Jatta
tuolla tukinetissä. Liian vaikeaa mulle, en viitsi edes ruveta perehtymään.
Nämä palstat ovat tulleet tutuiksi ja turvalliseksi. Kun vielä on oppinut nimimerkkien perusteella tuntemaan kirjoittajat, aivan kuin ystävälle kirjoittaisi.
Käytän kahta keskustelupalstaa, kun olen siinä rajamailla, en vielä 70, mutten kaukanakaan, pari vuotta.Olen vielä aika arka kirjoittaja, ja hyvin varovasti olen aloittanut. Eikä minua ole vielä ulospotkittu.
- mitä, on
sinulla, ota lääkkeet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681889Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311881Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251296Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.53945