Tyttäremme 5.v kävi tänään selkä ongelmien takia lääkärissä. Lääkäri sanoi että tytön täytyisi olla aktiivinen ja liikuttaa selkää paljon.
Autossa hän sitten kysyi että pitääkö nyt mennä ostamaan sitä aktiviaa kun se kerran auttaa ;)
Ja lapsetko muka mainoksen uhreja..heh..
Lääkärissä
1
834
Vastaukset
- Korvassa
Olin 4v. tyttäreni kanssa lääkärissä. Tytölle oli laitettu "putket" korviin jatkuvien korvatulehdusten vuoksi. Mieslääkäri neuvoi arkielämän tilanteissa toimimista putkien kanssa.
- Saunaan mennessä kannattaa laittaa pumpulia suojaamaan, lääkäri ohjasti.
- Mikä on pumpuli? Valpas lapseni kysyi.
- Se on sellaista valkoista ja pehmeää hattaraa, lääkäri kertoi kärsivällisesti.
- Sitä laitetaan korvan reikään.
- Ai reikään?!? Tyttö kysyi hämmästyneenä.
- Niin, lääkäri vastasi.
- Ai pyllyreikään? Tyttö alkoi kikattaa.
- Ei vaan korvaan, lääkäri toisti selkeästi
(tässä vaiheessa äiti tuijottaa kattoon)
-Ai jaa... Onko isillä korvaa, kun sillä on pippeli? Tyttö kyseli kiinnostuneena.
- On. Niin, että kontrolli käynti olis puolen vuoden päästä....
Äiti kantaa pohdiskelvan lapsen ulos vastaanotolta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663442Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463272Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1443202- 522698
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481666
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881579Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401555- 391370