Olin eilen osteopaatin vastaanotolla ja hoiti piti jättää kesken kun alkoi pyörryttämään,kuvottamaan ja hikoiluttamaan eli aika voimakas reaktio, noin puoli tuntia ehti käsitellä.Onko muille sattunut vastaavaa?mulla kia jotenkin hermosto ärsyyntyi käsittelystä,olen ollut pitkään kireillä lihaksilla ja sairastan paniikkihäiriötä joka on hallinnassa niin hyvin etten tarvii lääkkeitä tällä hetkellä.
osteopatian
3
753
Vastaukset
- kaularankaa ?????
jos, niin silloin ymmärrän, sillä joskus (onneksi harvemmin) voi ihan kaularangan alueen hieronnassakin tulla aika vankkoja oireita. Ilmeisesti verenpaine heittelee :)
- käsitellä
kaularankaa.Lantion aluetta käsitteli, josta sitten juontuvat rintarankaongelmat ja myös kaularangan alueen lihaskireydet. Muutenki jäi vähän epäselväks että mitä tarkoittaa se että osteopaatti antaa elimistölle voimaa parantaa itse itseään,hän oli klassinen osteopaatti, ei ortopedinen,eli minun käsittäkseni energiaa...
- kysyitkö
käsitellä kirjoitti:
kaularankaa.Lantion aluetta käsitteli, josta sitten juontuvat rintarankaongelmat ja myös kaularangan alueen lihaskireydet. Muutenki jäi vähän epäselväks että mitä tarkoittaa se että osteopaatti antaa elimistölle voimaa parantaa itse itseään,hän oli klassinen osteopaatti, ei ortopedinen,eli minun käsittäkseni energiaa...
oliko hän *koulutettu* osteopaatti vai joku joka on käynyt jossain yksityisessä koulussa ?
Voisin silloin ymmärtää nämä "energia" jutut paremmin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261483
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!471369Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka661071- 103912
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r87886Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51835Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s80766Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59675
- 34656