Eli, mun vanhemmat on eronnu ja iskä on menny uuden naisen kanssa naimisiin pari vuotta sitten.
Ongelmana on puolisisko. (sanon hennana)Henna on vitun itsepäinen.Tänäänkin aamulla henna ei viittiny edes viedä koiraa lenkille, vaan makasi lattialla.Ja jonkin aikaa sitten mun olisi pitänyt viedä koira pihalle, mutta Henna laittaa sitten vastaan mun iskälle, josta se vasta suuttuki (isä meinaa :D).Iskä meinas ite viedä koiran lenkille, mutta Henna sitten rupes aikomaan naamaansa iskälle, ja lopulta iskä sitten yritti ottaa hennaa koiraa pihalla kiinni.En kyllä kuullu mitä ne siel huus, mutta kumminki... Ja sitten ku henna sinne pihalle meni, ni kyllä iskällä oli pinna helvetin kireellä, ja huus sen perään: ''Helvetin kakara''.
Mulla menee ihan justiinsa hermot Hennaan -.-
Se on piilotellu jopa mun tavaroita jne.
Mitä mä tekisin...?
Sori jos ette saa selvää tekstistä.
Itsepäinen puolisisko
naruhodo
2
3277
Vastaukset
- en saanut
selvää tekstistä.
Meni ihan yli hilseen. En ymmärtänyt ajatusta kun oli vaan sanoja peräkkäin täysin järjettömästi.
Voisit opetella kirjoittamaan suomea. - jÄBBBIIIIIIISSS
Siis, niinku, ei se oo sun sisko ees. Vai onx sun faija sen isä kans? Mulla oli sama tilanne kans mutsilla, mut mä muutin faijalle sit. En voinu sietää muit skidei mutsin luona. Mites sun äitis? onx sillä muita helvetin kakaroita himas? Mee sinne jos se "henna" o vittumainen ja oisit ainoo siel. Se henna haluu vaa kiusata ja inhoo sun isää varmana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798